Idd, een of andere noob die volgens mij nog nooit de Spartathlon voltooid heeft komt hier postenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Murmeli het volgende:
Ik kan het niet meer aan
Zucht....
Een iq onder de 80 lijkt me toch lastig
Wie heeft dat dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Murmeli het volgende:
Ik kan het niet meer aan
Zucht....
Een iq onder de 80 lijkt me toch lastig
Spartathlon, wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Idd, een of andere noob die volgens mij nog nooit de Spartathlon voltooid heeft komt hier posten
Een bekwaamheidsproef die je succesvol moet afleggen alvorens je hier serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Spartathlon, wat is dat nou weer?
Vanwaar die grote kliek?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een bekwaamheidsproef die je succesvol moet afleggen alvorens je hier serieus genomen wordt.
Ah ik zie het al idd.. ik dacht heel veel tof run leesvoer maar je mag skippen.quote:
Wat niet?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is niet grappig meer. Hou nu maar op anders zullen we je moeten negeren.
Dat lijkt me juist vervelender, dan is het dikker en voel je het juist meer toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:14 schreef YUR het volgende:
Ombouwende kritiek kun je best krijgen hoor. Begin eens met je konthaar vlechten
Is makkelijker wegwerkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist vervelender, dan is het dikker en voel je het juist meer toch?
Gewoon afknippen daarnaquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Is makkelijker wegwerken
* YUR gaat maar ff een stukkie lopen
Lees eerst de afgelopen 700 topics terug, vat dit samen in maximaal 100 a4tjes en kom dan nog eens terug.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
En misschien kom ik trollend over, maar ik ben serieus, ik stel gewoon veel vragen en weet nog niet zoveel over hardlopen. Sorry als ik irritant ben, maar geef dan liever opbouwend kritiek over hoe ik me moet gedragen in dit topic, als daar regels voor zijn.
Vind ik te veel moeite en een onredelijke voorwaarde, kom met wat realistisch als je zo nodig slechte tips wilt geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Lees eerst de afgelopen 700 topics terug, vat dit samen in maximaal 100 a4tjes en kom dan nog eens terug.
Lees je een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje in.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
En misschien kom ik trollend over, maar ik ben serieus, ik stel gewoon veel vragen en weet nog niet zoveel over hardlopen. Sorry als ik irritant ben, maar geef dan liever opbouwend kritiek over hoe ik me moet gedragen in dit topic, als daar regels voor zijn.
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen nog even wat flapjacks bakken voor onderweg bij het Sallandtrail, denk ik
Hmm dat is wel een goed idee eigenlijk. Maar hebben jullie niet gewoon ergens wat regels staan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lees je een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |