Op de markt gekregenquote:
Lot is eruit?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:21 schreef renevanlaaren het volgende:
was wilders haar vader maar![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lot is eruit?
UTO / [COS #1071] Agressie mag van JdM
Billy ziet er soms uit als een oude heks die een facelift heeft gehad maar de neus moeten ze nog doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:44 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat Billy er niets aan kan doen, maar ik vind het toch zo'n gruwelijk lelijke vrouw.
Ik zie nu pas dat ruud zijn woonplaats op zijn rug heeft staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Kijk, dit beeld bedoel ik. Dat is toch verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
vandaga is klus beelden dagquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:30 schreef zwellever het volgende:
Gister kwam de een na de andere figurant de kas spekken door allerhande utopia troep te kopen,vandaag nog geen een,is het maar een dag in de week figuranten dag?
Toch wel met postcode en huisnummer hoop ik?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ruud zijn woonplaats op zijn rug heeft staan.
Nou dan kan ze binnenkort haar eigen brief in de telegraaf teruglezen, voorzien van commentaar en foto van Anton. Hoe dom is ze!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:07 schreef Urb het volgende:
Andrea stuurt een foto met brief naar Anton, ze wil niet dat ie dreigt?
Ja, mooi he! Andrea heeft nu ook wel door dat ze haar als een demente gestoorde oude gek zien. Een "moetje".quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef Urb het volgende:
Nico legt Aike uit dat ze gister Andrea verteld heeft dat die kruiden die ze aan het planten is eigenlijk te vroeg zijn, 1 keer wat vorst en game over.
Aike "Neem haar gewoon mee aan het handje" *Andrea komt ineens aan en de uitspraak word iets gerelativeerd ineens.
Grappig he hoe snel ze het anders formuleerden..Andrea begon meteen al te steigeren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef Urb het volgende:
Nico legt Aike uit dat ze gister Andrea verteld heeft dat die kruiden die ze aan het planten is eigenlijk te vroeg zijn, 1 keer wat vorst en game over.
Aike "Neem haar gewoon mee aan het handje" *Andrea komt ineens aan en de uitspraak word iets gerelativeerd ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |