Who's your daddy...?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zal papa wel leuk vinden, misschien witte kniekousen e.d. en twee staartjes
Jawel, maar die is bang voor d'r haar ....quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:52 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Heeft billy geen kam in haar bagage?
Kijk, dit beeld bedoel ik. Dat is toch verschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het ook, zal ik in het dagelijkse leven ook nooit doen. Ben zelf ook de mooiste niet.
Maar zij zoekt de publiciteit en haar gedrag triggert de rest.
Daarom staat Ruud ook achter haar. Hij vindt het zelf ook nietsquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Kijk, dit beeld bedoel ik. Dat is toch verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
mail het ideequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Minstens. En met een rubberen bal in haar mond om wanklanken te voorkomen.
tja soms heb je zo je behoeftes hehquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe lomp kan je ook als vrouw zijn dan door er vanavond gewoon met je blote kletser er weer tegenaan te kruipen![]()
ruud was vanaf moment 1 heel duidelijk, tja vind er niks sneus aan, gewoon sex buddies,quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het heel sneu voor Billy. Ook al doet ze het zelf.
en gisterochtend weer op bedquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Gisteren werd in de uitzending van Utopia een stukje uitgezonden van Ruud en Billy die in de douche neukten. Dus niet het pijpen, maar een dag later, toen wij geen beeld hadden. Dat zag er ook weer verschrikkelijk uit.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks mis meequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee mensen die genieten. Niks mis mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het klinkt zo als ze het over haar vader heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
"Als pappa en jij samen zijn, heet je Lotlita, ok?"
isa moet ook hoognodig verwend wordenquote:
Zo interpreteer ik het ook. Hij houdt z'n hoofd bewust in haar schouder, zodat hij niets hoeft te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom staat Ruud ook achter haar. Hij vindt het zelf ook niets
Het gaat mij niet om de seks. Maar dat hoofd van Billy. Ik kan er niet aan wennen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Twee mensen die genieten. Niks mis mee.
Ja dat zou zomaar maar eens kunnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:58 schreef Jian het volgende:
Lau de knaller gaat er ook voorlopig niet uit hè, dat mens verschuilt zich, verveelt alleen de streamers dood met haar aanwezigheid, maar niemand van de bewoners denkt zelfs maar aan haar. Het zou me niets verbazen dat ze daar 6 maanden nadat het programma is afgelopen gewoon nog zit,... oeps vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |