Ja, hij heeft het ongeveer een half uur volgehouden. Dus graven vannachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:36 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud zou toch de hele dag niks zeggen?
Vanmorgen vroeg ging hij al de mist in om te vragen hoe laat het was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:36 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud zou toch de hele dag niks zeggen?
echt welke half tamme randaap van de regie bepaalt dat? tergende rienk bijna altijd op streamquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:39 schreef Jian het volgende:
Ah de vaste stream met Rienk en Nico is er weer ....
Ok, dat punt heb je. Maar dat ze niets doet om te voorkomen dat anderen met haar uiterlijk geconfronteerd worden, is uitermate verwijtbaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:44 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat Billy er niets aan kan doen, maar ik vind het toch zo'n gruwelijk lelijke vrouw.
ruud nog maar een keer goed duidelijk maken, ik mot je niet voor liefdequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:45 schreef Mirjam152 het volgende:
Billy: "Ik heb echt lekker geslapen. We hebben geknuffeld. Mijn vorige vriendjes duwden mij altijd weg."
Ruud: "Als ik een echte vriendin heb, gaat het natuurlijk nog verder. Met kusjes enzo."
moet ze dan de hele dag met een kussesloop met ooggaten erin op der kop lopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ok, dat punt heb je. Maar dat ze niets doet om te voorkomen dat anderen met haar uiterlijk geconfronteerd worden, is uitermate verwijtbaar.
Ja, ik vind het eigenlijk lullig om te zeiken over iemand z'n uiterlijk. Maar die Billy .... brrrr. Ik vind het ook een naar mens qua karakter, dat helpt ook niet mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ok, dat punt heb je. Maar dat ze niets doet om te voorkomen dat anderen met haar uiterlijk geconfronteerd worden, is uitermate verwijtbaar.
Minstens. En met een rubberen bal in haar mond om wanklanken te voorkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ze dan de hele dag met een kussesloop met ooggaten erin op der kop lopen
Hoe lomp kan je ook als vrouw zijn dan door er vanavond gewoon met je blote kletser er weer tegenaan te kruipenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruud nog maar een keer goed duidelijk maken, ik mot je niet voor liefde
Ik vind het heel sneu voor Billy. Ook al doet ze het zelf.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruud nog maar een keer goed duidelijk maken, ik mot je niet voor liefde
Is het ook, zal ik in het dagelijkse leven ook nooit doen. Ben zelf ook de mooiste niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk lullig om te zeiken over iemand z'n uiterlijk. Maar die Billy .... brrrr. Ik vind het ook een naar mens qua karakter, dat helpt ook niet mee.
Zal papa wel leuk vinden, misschien witte kniekousen e.d. en twee staartjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef goldenoldie het volgende:
lot met die kinderstrik, ik erger me dagelijks meer en meer aan dat meisje
Gisteren werd in de uitzending van Utopia een stukje uitgezonden van Ruud en Billy die in de douche neukten. Dus niet het pijpen, maar een dag later, toen wij geen beeld hadden. Dat zag er ook weer verschrikkelijk uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ze dan de hele dag met een kussesloop met ooggaten erin op der kop lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |