SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Niet tegen jou mootie, maar voor de goede orde, dit is dus zoo niet waarquote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zei ze nou? Als ze boos is wordt ze een halve indo, dan denkt ze niet meer na?
Want zo zijn indo's
ot brian heeft ook wel eens een nacht in dat hotel gezeten. Maar ik denk dat Lotte er mee weg komtquote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Wat dan over Huub en Brian? Ik heb die regelmatig zien vechten, en die zijn ook gewoon in DGK gebleven
triest, geweld goed pratenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Joke43 het volgende: ik had nog veel harder geslagen en Ruud erbij!!!
Heeft hij nog mazzel, ze stond eerst met een harkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet ze allebei niet maar je ramt niet iemand met een bezem op zijn kop.
Johquote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Niet tegen jou mootie, maar voor de goede orde, dit is dus zoo niet waar
Ja zo zijn ze wel, zit in de genen!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee dan ben je niet helemaal 100% in je bovenkamer.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet ze allebei niet maar je ramt niet iemand met een bezem op zijn kop.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja, dat zie je wel aan al die spelletjes op de Playstationquote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Sony gaat dit niet leuk vinden. Die hechten aan een clean image.
Ja, ik las het. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heeft hij nog mazzel, ze stond eerst met een hark
Witte hadjiequote:
Als dat zo is, heeft Emil Utopia toch al gewonnen? Tief iedereen over dat hek en de winst is binnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef renevanlaaren het volgende:
als lot er niet uit hoeft mag dus alles ,slaan schoppen ,maakt niet meer uit.
geweld is geweld eruit met lot![]()
![]()
![]()
heugelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik ben blij dat ze geen keukenmes in haar handen had ..... maar wie weet, de volgende keer!
Preventief, daar is het iets te laat voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net terug van wandeling met hondje.
Is dat agressieve varken al preventief geruimd?
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Punkman het volgende:
En ik maar denken dat Utopia saai zou worden...
nee natuurlijk niet Lot wordt toch der hand boven haar hoofd gehouden `vriendjes achter`quote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef Mallika het volgende:
Is Lot überhaupt al op het matje naar de zenderkamer geroepen?
Hopelijk wacht die halve Indo-broer van Lotte Gio op. Om die fucking Belanda ervan langs te geven. Adoe.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef mootie het volgende:
Nu begrijp ik het. Gio gaat gewoon altijd veel te ver en komt er altijd mee weg.
Tijd dat die jongen een lesje leerde.
quote:
Niet? Dan zijn ze misschien nog aan het overleggen wat de sanctie wordt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Britan het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet Lot wordt toch der hand boven haar hoofd gehouden `vriendjes achter`
Gezondheid!quote:
-10 voor Emile!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
Emil snapt wel dat Lotte heeft geslagen, had hij ook gedaan beaamd hij nu
wat denk je met zo klapquote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef Joke43 het volgende:
Wat een zeikerd die Gio, slaat m ook zijn stembanden...Zielig stemmetje.....
Jankerd
Ehm, ja dit verbaast me niets eigenlijk. Haar broer is ook al zo'n tv persoonlijkheidquote:Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Rare familie komt lot uit zeg, papa en mama begrijpen wat ze heeft gedaan en broer zal helemaal wauw zeggen
hij had t echt niet verwachtquote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef Joke43 het volgende:
Wat een zeikerd die Gio, slaat m ook zijn stembanden...Zielig stemmetje.....
Jankerd
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik ben blij dat ze geen keukenmes in haar handen had ..... maar wie weet, de volgende keer!
Terwijl zij dr murf volstopt met spekkoek!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk wacht die halve Indo-broer van Lotte Gio op. Om die fucking Belanda ervan langs te geven. Adoe.
Alles voor de kijkcijfers, maar gaan ze stront op bedden smeren en met bezems meppen ook laten zien ? Komt het door de censuur.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Britan het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet Lot wordt toch der hand boven haar hoofd gehouden `vriendjes achter`
Wat een kontquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Terwijl zij dr murf volstopt met spekkoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
oja dat waren die lui die zo graag de ghetto in wouden al die lui rappen als een idioot om uit die ellende te komen en die sukkels uit ned helemaal happy om erin te mogen hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ehm, ja dit verbaast me niets eigenlijk. Haar broer is ook al zo'n tv persoonlijkheid![]()
[ afbeelding ]
linkje
Neuh, maar uitvergroten is leuker.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben ik de enige die het allemaal wel mee vind vallen? Uit de hand gelopen puberaal spelletje waarbij een klein tikkie is gevallen, meer niet.
we wachten het af maar ik denk de doofpot of een gele kaart hoewel ik niet begrijp wat dat daar inhoudquote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet? Dan zijn ze misschien nog aan het overleggen wat de sanctie wordt.
nee man.. echt gelul ditquote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
Lot had in de keuken al een kreet van "help" Nu ging ze door het lint ofzo
geen regels, je weet toch!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef renevanlaaren het volgende:
meneer de mol
regels zijn regels
geen geweld
nu ook verwijderen,anders mag alles daar
Dat dusquote:
Nee ik sluit me bij je aanquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben ik de enige die het allemaal wel mee vind vallen? Uit de hand gelopen puberaal spelletje waarbij een klein tikkie is gevallen, meer niet.
Net patat en mayo opquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Laysa het volgende:
Nou een welgemeend klap met een bezem noem ik geen klein tikkie...de tering hé
Tuurlijk, en als Gio als reactie gewoon met zijn volle vuist Lot midden in haar smoel had gebeukt en zo haar neus had gebroken dan nog was het het gevolg van een puberaal spelletje, kan geburen, geneest wel weer, gewoon doorgaan, ha ha ha ha .......quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
tis een bezem, geen honkbalkuppelquote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Laysa het volgende:
Nou een welgemeend klap met een bezem noem ik geen klein tikkie...de tering hé
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Joezi het volgende:
Had Gio gister ook nog een vogelspin in haar bed gedaan? dan helemaal verdiend die klap!
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als Gio als reactie gewoon met zijn volle vuist Lot midden in haar smoel had gebeukt en zo haar neus had gebroken dan nog was het het gevolg van een puberaal spelletje, kan geburen, geneest wel weer, gewoon doorgaan, ha ha ha ha .......
In de pauper en tokkie buurten misschien. Ik heb het nooit meegemaaktquote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef pullup het volgende:
In ieder geval Billy snapt het want zo gaat het op straat ook
In die tokkie buurt waar zij woont wellicht!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef pullup het volgende:
In ieder geval Billy snapt het want zo gaat het op straat ook
niet de enige hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja Isa zei dat zij dat zou doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
maken ze Gio wel om de twee uur wakker???
Met een bezemquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Welnee het was maar een aaitje met een veer...allemaal aanstelleritussssquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
altijd vroeg op, vanmorgen eerst koeien, morgenochtend weer en vannacht steeds op en af?quote:
Dat gebeurt vanzelf wel volgens mij ...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
paniekaquote:
Haar broer is 1 van de gevaarlijkste Gangsta rappers uit de Nederlandse Hood, dus daar zou zij ook wel iets van hebben meegekregenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
In die tokkie buurt waar zij woont wellicht!
On the second, doen ze ons niet snel na!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
In de pauper en tokkie buurten misschien. Ik heb het nooit meegemaakt
En moet je eens kijken wat er in Syrië gebeurt, dát is pas erg.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
Lot haalt een maand van ellende aan om het goed te praten.
Van Billy weet ik het niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
Bill wil licht aan om te schilderen .. Welke dingen zijn er nu werkelijk van dr verkocht ?
bloed is wel biologisch, prijsje voor de loterij ?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
Misschien kunnen ze die bezem met bloed in de Art Gallery zetten
ik ben bang van nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
Misschien kunnen ze die bezem met bloed in de Art Gallery zetten
Ja want Oekraine hebben ze natuurlijk niet meegekregen...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En moet je eens kijken wat er in Syrië gebeurt, dát is pas erg.
precies, dus iedereen weet waar ze in terecht komen. Ik ga hier niet hypocriet doen hoor, het is wel raar allemaal, maar ik kijk dus niet voor niks, sorryquote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
In deze Utopia wordt je beschermd als je kleptomaan bent en agressie vertoont.
Leuk weetje voor de volgende nieuwkomers.
Binnen die 4 dagen alles jatten van de inwoners en een paar in elkaar meppen met een bezem.
Gegarandeerd dat ze je er dan niet uit mogen stemmen van "Kees".
ik hoop dat ze zegt dat Team ERG het zelf mag opruimenquote:
Dat was toch degene die in zo'n realityprogramma als een pussy stond te janken?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Haar broer is 1 van de gevaarlijkste Gangsta rappers uit de Nederlandse Hood, dus daar zou zij ook wel iets van hebben meegekregen
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
On the second, doen ze ons niet snel na!
Ik zeg Dreetje, suicide is painless!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef loekf het volgende:
[..]
Lijkt wel M.A.S.H.
Pillen, hash, nicotine lurken en lijpe gekken
Jawel, maar ik weet niet of het om de 2 uur zal zijn. Isa heeft haar wekker om 03.00 uur gezet.quote:
Wat is Syriëquote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Jian het volgende:
Het is officieel nu, Tokkietopia is een feit, let the games begin
nee natuurlijk nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daar schieten ze met scherp. Een mep met bezemsteel zou je daar niet snel zien. Dus is wel een aparte vorm van zware mishandeling.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Beetje rouwdouwen moet kunnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als Gio als reactie gewoon met zijn volle vuist Lot midden in haar smoel had gebeukt en zo haar neus had gebroken dan nog was het het gevolg van een puberaal spelletje, kan geburen, geneest wel weer, gewoon doorgaan, ha ha ha ha .......
Gert wat denk je zelf, dit wordt weer met de mantel der liefde bedektquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Gert het volgende:
Het zou wel raar zijn als de redactie helemaal geen statement maakt tegen de actie van Lot.
Ze hoeven haar nog niet eens naar huis te sturen (mag wel hoor, daar niet van), maar ze kunnen het het er toch niet bij laten zitten?
+1 It's all very funny untill someone looses an eye..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Begrijp me niet verkeerd maar vind het best zielig voor Gio maar kom vanavond waren ze al bezig met zijn alle, leek wel ballorig en ja dat Charlotte met een bezem slaat niet normaal natuurlijk maar het moest een keer uit de hand lopen die domme kinderachtige grapjes
Wie faked daar een epileptische aanval?quote:
Volgens mij bij Jimmy in de sportruimte. Zodat Rienk naast Nicolien kan liggen, en misschien wat kan proberen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar is dat mens toch, ligt ze in de kas????
Dat verwende varken had niet moeten slaan. Ze voelt zich toch zo volwassen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Begrijp me niet verkeerd maar vind het best zielig voor Gio maar kom vanavond waren ze al bezig met zijn alle, leek wel ballorig en ja dat Charlotte met een bezem slaat niet normaal natuurlijk maar het moest een keer uit de hand lopen die domme kinderachtige grapjes
Nou....ik denk dat we in de minderheid zijn met die gedachten want ook veel mensen hier vinden het doodnormaal om een tik met een bezem te gevenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Gert het volgende:
Het zou wel raar zijn als de redactie helemaal geen statement maakt tegen de actie van Lot.
Ze hoeven haar nog niet eens naar huis te sturen (mag wel hoor, daar niet van), maar ze kunnen het het er toch niet bij laten zitten?
Kolere heej, je ziet echt het bloed op de grond spatten!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/3338/geintje-loopt-uit-de-hand
Kom op zeg het zijn nog kinderen. Schoolplein ruzie.Hier hebben ze van geleerdquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....ik denk dat we in de minderheid zijn met die gedachten want ook veel mensen hier vinden het doodnormaal om een tik met een bezem te geven
Bloed is goedquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kolere heej, je ziet echt het bloed op de grond spatten!
Ja idd, en ook wel zo geschreven dat Gio het heeft gedaan hequote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kolere heej, je ziet echt het bloed op de grond spatten!
precies weg met die trolquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat verwende varken had niet moeten slaan. Ze voelt zich toch zo volwassen?
Enige sanctie is een exit, anders is het einde zoek.
Hahaha en voor de liefhebbers mag het ok met een hark.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Punkman het volgende:
Nieuwe attractie in Utopia !
Laat u met een bezem door Lot op u hoofd slaan.
Voor slechts 45 euro kunt u dit uniek gebeuren meemaken.
* Exclusief eventuele ziekenhuis kosten.
Als het andersom was zat G nu al in de auto naar huis.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Clank het volgende:
Als deze klap met de bezem geen gevolgen voor Lot heeft waar wordt dan de grens getrokken??
met stokken besem en harkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Gert het volgende:
Billy en Bolly vertellen elkaar nu stoer dat ze altijd voor elkaar op zullen komen en "achter ze aan zullen gaan" als het nodig is.
huh?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja idd, en ook wel zo geschreven dat Gio het heeft gedaan he![]()
Een hark was leuker iddquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....ik denk dat we in de minderheid zijn met die gedachten want ook veel mensen hier vinden het doodnormaal om een tik met een bezem te geven
Goeie vraag, heb haar een hele tijd niet gezienquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar is dat mens toch, ligt ze in de kas????
In de armen van Jimmy in de sportschoolquote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Goeie vraag, heb haar een hele tijd niet gezien
Sorry, snap je nu!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja idd, en ook wel zo geschreven dat Gio het heeft gedaan he![]()
Ik denk dat er wel een waarschuwing komt, maar eerder morgen dan vanavond nog. Harold kreeg het toch ook pas een dag later te horen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Gert het volgende:
kistquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef renevanlaaren het volgende:
productie lot wil praten ,roep haar even kan ze gelijk de koffer inpakken
Dat denk ik vaak, en een kusje kroel en het is vergevenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef schizolientje het volgende:
dit wordt ook nog ruzie daar kun je op wachten
Ach, hij was toch altijd al te lui om uit zijn ogen te kijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
+1 It's all very funny untill someone looses an eye..
Rienk gaat met z'n stok op het hoofd van Nick meppen ? Vroeger noemde we dat swaffelen....quote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef Joezi het volgende:
Rienk wil er vannacht stiekem bij Nicolien inkruipen.
Dan zijn we het eens, geen regels, dan ook echt geen regels .......Utopia, the violence version, "kill em all, in the end there can be only one"quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Beetje rouwdouwen moet kunnen.
Ja ze moet wel eerst knock out inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef loekf het volgende:
[..]
Rienk gaat met z'n stok op het hoofd van Nick meppen ? Vroeger noemde we dat swaffelen....
Is ze ongesteld?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
Niet zoveel praten zegt Nicolien, je perst al je bloed zo uit je snee
Om een samenleving te bouwen zal er bloed moeten vloeien. Zo is het nu eenmaal. Dit was broodnodig om ze even wakker te schudden uit hun roes.quote:
Die brief zit m echt goed dwars he!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef D-B het volgende:
Ruud heeft het over geen seks meer en hij baalt van de brief van zijn ex.
Ja hè? Ik vind "hij vroeg er om" zo'n raar argument! En de redactie zou dat al helemaál niet moeten denken. Maar we zullen zien of er morgen nog een 'gele kaart' of ierts dergelijks volgt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Juist, Mao lukte het ook niet zonder een beetje geweldquote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om een samenleving te bouwen zal er bloed moeten vloeien. Zo is het nu eenmaal. Dit was broodnodig om ze even wakker te schudden uit hun roes.
Wat stond daarin dan...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef D-B het volgende:
Ruud heeft het over geen seks meer en hij baalt van de brief van zijn ex.
Jimmy vs Emil, Utopia Deathmatch.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Toverheks het volgende:
Nou benieuwt wanneer de volgende gaat meppen
alles mag vanaf nu ,tijd voor een paar bermbommenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Toverheks het volgende:
Nou benieuwt wanneer de volgende gaat meppen
Zo is dat, oorlogen zijn er gevoerd, om samenlevingen op te bouwenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om een samenleving te bouwen zal er bloed moeten vloeien. Zo is het nu eenmaal. Dit was broodnodig om ze even wakker te schudden uit hun roes.
Je praat poep maar das wel weer heel erg on topic!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
hahaha of with their heads !!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens, geen regels, dan ook echt geen regels .......Utopia, the violence version, "kill em all, in the end there can be only one"
M.a.w. hou gewoon je domme jankmuil Gio, ik wil slapen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
Niet zoveel praten zegt Nicolien, je perst al je bloed zo uit je snee
Ja dat zou er bij moeten komen, dat Giorgio er uit had gemoeten.quote:Zijn wond hoeft niet gehecht te worden en Giorgio kan blijven in Utopia.
moord denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Clank het volgende:
Als deze klap met de bezem geen gevolgen voor Lot heeft waar wordt dan de grens getrokken??
Waaromquote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
morgen mijn laatste dag als lot niet verwijderd word
Maar dan heeft Dreetje niemand meer!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Wat is er eigenlijk met je filmpjes, je had er toch meerdere geupload (van bezem gate)?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Nou dat slaat ook nergens op.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef Toverheks het volgende:
Ga het jullie al vertellen hoor, kan nooit wat voor me houden maar oke hou je vast.
Charlotte krijgt nog niet eens een waarschuwing van * achter * ook zij komt hier mee weg.....volgende keer ramt ze weer een ander met een stuk hout.
Oh Aike snapt het kas verschil
poging totquote:
Ahhh... dus het waren geen tampons en maxipads van Andrea in dat bos ? gewoon mijnenveld leggenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
alles mag vanaf nu ,tijd voor een paar bermbommen
Dus nu mag niemand iets meer zeggen tegen Lot.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef Toverheks het volgende:
Ga het jullie al vertellen hoor, kan nooit wat voor me houden maar oke hou je vast.
Charlotte krijgt nog niet eens een waarschuwing van * achter * ook zij komt hier mee weg.....volgende keer ramt ze weer een ander met een stuk hout.
Oh Aike snapt het kas verschil
Tuurlijk wel hier doet achter niks aan, alles mag daar toch zag je aan pillen Andreaquote:
je hoorde me geluid van de tv er door heenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met je filmpjes, je had er toch meerdere geupload (van bezem gate)?
http://i.imgflip.com/7aiz7.gifquote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Wie had dat gifje van Bezem Gio gepost kan je de link in mijn dm even gooien vast bedankt
Als een klein tikje al niet meer magquote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
omdat regels regels zijn,komen ze die niet na heb ik er geen zin in meer
De haat zit diep he?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Ze ramt niemand meerquote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tuurlijk wel hier doet achter niks aan, alles mag daar toch zag je aan pillen Andrea
Deze?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Wie had dat gifje van Bezem Gio gepost kan je de link in mijn dm even gooien vast bedankt
nou laten ze maar niet horen dat jij ze kinderen noemt, komen ze bij jou ook even langs met de besem en dan niet om te vegenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op zeg het zijn nog kinderen. Schoolplein ruzie.Hier hebben ze van geleerd
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb de politie gebeld, gezegd dat ik Gio ben en heb aangifte tegen Lot gedaan vanwege huiselijk geweld. Ze zouden een wagen langs sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
lol psiesquote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
rape, gangbang, you name it! #geen regels
dat mogen we dan hopen, duurt nog 10 maanden hequote:
Thanks maar hij staat er al tussen van HiDiquote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof je niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Heeft ze nu soep gepakt? Of melk?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
Andrea plundert de keuken nog even ..
[ afbeelding ]
oh zij leeft ook nogquote:
Neequote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Ze gaat een toverdrankje voor het schrammetje van Gio brouwen
ey als het regent trek ik me broek aan en dan gaan we buiten dansenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
Rienk tegen Nick.. Ik trek mn broek uit en ga buiten dansen ... of zoiets ..
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
Andrea gaat diazepam maken, dat schijnt te kunnen met gootsteenontstopper
Denk eerder een anti-agressiemiddel tegen agressieve varkens, want dat zou een brouwsel zijn die ze zelf ook vaak moet nemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Ze gaat een toverdrankje voor het schrammetje van Gio brouwen
Wat een debielenquote:
Zie dat dan voorbij stampen!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Qua formaat komt ze toch al aardig overeen met Terror Jaap.
Nee, ze is on a rampage en gaat Andrea nu op haar achterhoofd slaan.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef Injetta het volgende:
Mennn, het is echt een ideale samenleving daar he?
Alleen maar gelukkige, tevreden mensen die in vrede en harmonie samenleven van wat de aarde hen geeft.
Ze merkt er niks vanquote:Op zondag 2 maart 2014 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ze is on a rampage en gaat Andrea nu op haar achterhoofd slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |