Ach, hij was toch altijd al te lui om uit zijn ogen te kijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
+1 It's all very funny untill someone looses an eye..
Rienk gaat met z'n stok op het hoofd van Nick meppen ? Vroeger noemde we dat swaffelen....quote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef Joezi het volgende:
Rienk wil er vannacht stiekem bij Nicolien inkruipen.
Dan zijn we het eens, geen regels, dan ook echt geen regels .......Utopia, the violence version, "kill em all, in the end there can be only one"quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Beetje rouwdouwen moet kunnen.
Ja ze moet wel eerst knock out inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef loekf het volgende:
[..]
Rienk gaat met z'n stok op het hoofd van Nick meppen ? Vroeger noemde we dat swaffelen....
Is ze ongesteld?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
Niet zoveel praten zegt Nicolien, je perst al je bloed zo uit je snee
Om een samenleving te bouwen zal er bloed moeten vloeien. Zo is het nu eenmaal. Dit was broodnodig om ze even wakker te schudden uit hun roes.quote:
Die brief zit m echt goed dwars he!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef D-B het volgende:
Ruud heeft het over geen seks meer en hij baalt van de brief van zijn ex.
Ja hè? Ik vind "hij vroeg er om" zo'n raar argument! En de redactie zou dat al helemaál niet moeten denken. Maar we zullen zien of er morgen nog een 'gele kaart' of ierts dergelijks volgt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....ik denk dat we in de minderheid zijn met die gedachten want ook veel mensen hier vinden het doodnormaal om een tik met een bezem te geven
Juist, Mao lukte het ook niet zonder een beetje geweldquote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om een samenleving te bouwen zal er bloed moeten vloeien. Zo is het nu eenmaal. Dit was broodnodig om ze even wakker te schudden uit hun roes.
Wat stond daarin dan...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef D-B het volgende:
Ruud heeft het over geen seks meer en hij baalt van de brief van zijn ex.
Jimmy vs Emil, Utopia Deathmatch.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Toverheks het volgende:
Nou benieuwt wanneer de volgende gaat meppen
alles mag vanaf nu ,tijd voor een paar bermbommenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Toverheks het volgende:
Nou benieuwt wanneer de volgende gaat meppen
Zo is dat, oorlogen zijn er gevoerd, om samenlevingen op te bouwenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om een samenleving te bouwen zal er bloed moeten vloeien. Zo is het nu eenmaal. Dit was broodnodig om ze even wakker te schudden uit hun roes.
Je praat poep maar das wel weer heel erg on topic!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
hahaha of with their heads !!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens, geen regels, dan ook echt geen regels .......Utopia, the violence version, "kill em all, in the end there can be only one"
M.a.w. hou gewoon je domme jankmuil Gio, ik wil slapen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
Niet zoveel praten zegt Nicolien, je perst al je bloed zo uit je snee
Ja dat zou er bij moeten komen, dat Giorgio er uit had gemoeten.quote:Zijn wond hoeft niet gehecht te worden en Giorgio kan blijven in Utopia.
moord denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Clank het volgende:
Als deze klap met de bezem geen gevolgen voor Lot heeft waar wordt dan de grens getrokken??
Waaromquote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
morgen mijn laatste dag als lot niet verwijderd word
Maar dan heeft Dreetje niemand meer!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Wat is er eigenlijk met je filmpjes, je had er toch meerdere geupload (van bezem gate)?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Nou dat slaat ook nergens op.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef Toverheks het volgende:
Ga het jullie al vertellen hoor, kan nooit wat voor me houden maar oke hou je vast.
Charlotte krijgt nog niet eens een waarschuwing van * achter * ook zij komt hier mee weg.....volgende keer ramt ze weer een ander met een stuk hout.
Oh Aike snapt het kas verschil
poging totquote:
Ahhh... dus het waren geen tampons en maxipads van Andrea in dat bos ? gewoon mijnenveld leggenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
alles mag vanaf nu ,tijd voor een paar bermbommen
Dus nu mag niemand iets meer zeggen tegen Lot.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef Toverheks het volgende:
Ga het jullie al vertellen hoor, kan nooit wat voor me houden maar oke hou je vast.
Charlotte krijgt nog niet eens een waarschuwing van * achter * ook zij komt hier mee weg.....volgende keer ramt ze weer een ander met een stuk hout.
Oh Aike snapt het kas verschil
Tuurlijk wel hier doet achter niks aan, alles mag daar toch zag je aan pillen Andreaquote:
je hoorde me geluid van de tv er door heenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met je filmpjes, je had er toch meerdere geupload (van bezem gate)?
http://i.imgflip.com/7aiz7.gifquote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Wie had dat gifje van Bezem Gio gepost kan je de link in mijn dm even gooien vast bedankt
Als een klein tikje al niet meer magquote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
omdat regels regels zijn,komen ze die niet na heb ik er geen zin in meer
De haat zit diep he?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Ze ramt niemand meerquote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tuurlijk wel hier doet achter niks aan, alles mag daar toch zag je aan pillen Andrea
Deze?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Wie had dat gifje van Bezem Gio gepost kan je de link in mijn dm even gooien vast bedankt
nou laten ze maar niet horen dat jij ze kinderen noemt, komen ze bij jou ook even langs met de besem en dan niet om te vegenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op zeg het zijn nog kinderen. Schoolplein ruzie.Hier hebben ze van geleerd
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb de politie gebeld, gezegd dat ik Gio ben en heb aangifte tegen Lot gedaan vanwege huiselijk geweld. Ze zouden een wagen langs sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
lol psiesquote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
rape, gangbang, you name it! #geen regels
dat mogen we dan hopen, duurt nog 10 maanden hequote:
Thanks maar hij staat er al tussen van HiDiquote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof je niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Heeft ze nu soep gepakt? Of melk?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
Andrea plundert de keuken nog even ..
[ afbeelding ]
oh zij leeft ook nogquote:
Neequote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Ze gaat een toverdrankje voor het schrammetje van Gio brouwen
ey als het regent trek ik me broek aan en dan gaan we buiten dansenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
Rienk tegen Nick.. Ik trek mn broek uit en ga buiten dansen ... of zoiets ..
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
Andrea gaat diazepam maken, dat schijnt te kunnen met gootsteenontstopper
Denk eerder een anti-agressiemiddel tegen agressieve varkens, want dat zou een brouwsel zijn die ze zelf ook vaak moet nemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Ze gaat een toverdrankje voor het schrammetje van Gio brouwen
Wat een debielenquote:
Zie dat dan voorbij stampen!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Qua formaat komt ze toch al aardig overeen met Terror Jaap.
Nee, ze is on a rampage en gaat Andrea nu op haar achterhoofd slaan.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef Injetta het volgende:
Mennn, het is echt een ideale samenleving daar he?
Alleen maar gelukkige, tevreden mensen die in vrede en harmonie samenleven van wat de aarde hen geeft.
Ze merkt er niks vanquote:Op zondag 2 maart 2014 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ze is on a rampage en gaat Andrea nu op haar achterhoofd slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |