SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Dan duw je met die bezem, niet meppen ofzoquote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Ygritte het volgende:
Lotte's redenatie, ik had hem gewaarschuwd en hij hield niet op...
Ja dan mag je meppen....
Jij vindt haar net zo lief als ik hèquote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef Gert het volgende:
En nu moeten ze haar weer Masturbeertje gaan noemen.
Je vergeet de strontveeg actie, dat is toch echt over het randje hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef schizolientje het volgende:
klopt wel, ze hadden beiden eerder moeten stoppen, maar lotte wijntje, blowtje ( misschien) en als een gek met een hark en later bezem zwaaien, giorgio die ook maarblijft gaan, 0-0. alleen maar verliezers
Komt me bekend voorquote:
ze hadden eigenlijk helemaal niet naar de stront moeten grijpen....quote:Op zondag 2 maart 2014 22:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je vergeet de strontveeg actie, dat is toch echt over het randje hoor.
Juist! Dit had Gio echt eens bij Emil moeten doenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Rutte heeft zelf gezegd dat je van je af mag slaan als je in nood bent
Dat was hetgeen wat Ruud ook direct tegen haar zei...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat houdt dat dus in dat Lotte alles mag doen en luister je niet naar haar dan mag ze met een bezem op iemand zijn kop slaan met een bezem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2014 22:16:23 ]
Ook goed, een goed waarschuwing moet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Gewoon beiden een waarschuwing.. dat overdreven gezeik dat Charlotte hu weg moet, gaat te ver.
Ze hadden gewoon beter met elkaar kunnen neuken...nu kwamen de opgekropte hormoontjes / spanningen er op een negatieve manier uit, that's it
Ach laat maar gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef Rica het volgende:
Goed, van poepgevechten tot elkaar met hout op de kop slaan. Tot zover het hogere niveau van Utopia...
verstopt ergensquote:
Ja ook mooi hoe ze lachte na de klap!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is me wel vaker opgevallen dat Isabella juist in dit soort situaties opvallend koelbloedig is
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef asini het volgende:
Hebben ze geen pleister met een plaatje erop voor Gio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh ok, bij d'r verstopte spulletjes dus.quote:
Never. Ik wacht nog steeds op de F16 piloot en de tandarts.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Nu G en Lot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wooblabalurg
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg je hart, want dat klopt....
Hij kreeg binnen een knal met een grote bezem op zijn harses van Lot.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Toverheks het volgende:
gio gewond lees ik, eigen schuld moet je niet zo achtelijk met stokken bezig zijn
Het is lotje he, die mag toch allesquote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Jian het volgende:
Als ze dit toe laten is de grens verlegd en het hek van de dam. Ze moeten nog 10 maanden hè. Wat is het volgende incident Emil die in woede Jimmy voor zijn bek slaat of vice versa? Exit of afglijden naar ....
ja als je verhaal komt halen bij iemand die je bed ondersmeert met stront verdien je een klap met een bezem op je kopquote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Toverheks het volgende:
gio gewond lees ik, eigen schuld moet je niet zo achtelijk met stokken bezig zijn
Pcies, tja!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Jian het volgende:
Als ze dit toe laten is de grens verlegd en het hek van de dam. Ze moeten nog 10 maanden hè. Wat is het volgende incident Emil die in woede Jimmy voor zijn bek slaat of vice versa? Exit of afglijden naar ....
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef Gert het volgende:
Gio blijft maar janken.![]()
Niet vanwege die wond, maar omdat hij totaal ontdaan is dat Lot dit deed.
Yep, ze heeft Gio een enorme rotmep gegeven maar het gaat nog steeds alleen maar over Lotquote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Sorry papa mama, maar die snappen mij zegt meppertje
Ik vind het echt heel sneu, hij is helemaal van de kaart. Zoiets had hij nooit kunnen denken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef Gert het volgende:
Gio blijft maar janken.![]()
Niet vanwege die wond, maar omdat hij totaal ontdaan is dat Lot dit deed.
Dit ja. Dáárom bleef hij ook janken. Totaal ontdaan vanwege de volkomen buitenproportionele en gevaarlijke aktie.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef mootie het volgende:
Gio klinkt echt heel erg aangeslagen. Die vindt het volgens mij doodeng dat een medebewoner hem redelijk out of the blue een schedelbreuk mept. Terecht natuurlijk.
Lot lacht alweer...
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef isax het volgende:
ruud is nu een sukkel volgens billy maar eergister stond ze nog met hem in de douche te kutte?
Dat denk ik ook wel ja. Ze wordt verder niet gehinderd door enige zelfbeheersing.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Ransjih het volgende:
ruud: als ze een hark had gehad , had ze het ook gedaan
Met een honkbalknuppel had ze ook geen moeite gehad.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Baconbus het volgende:
Ruud maakt een goed punt. Het had ook een hark kunnen zijn, zoals waar ze buiten mee zwaaide.
Lotte draait het inderdaad weer zo, dat anderen het veroorzaakt hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef zwellever het volgende:
Het is wel duidelijk;echt iedereen z'n schuld behalve van Lot
Wel handig dan dat ze die bezem had.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Rica het volgende:
Lot dr eigen straatje weer schoonvegen. Heeft ze zo langzamerhand ook bijna een dagtaak aan.
Wat een valse bitch he die Billy, zat gewoon haar BGF te "verraden"!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef Starlie het volgende:
Zowel Lot als Gio zijn twee verwende nesten... Lot exit vanwege geweld en Gio exit vanwege nou ja omdat hij Gio is.
Vind het echt BELACHELIJK dat Lotte het goed praat dat ze uithaalde met die bezem. Ja hij was irritant maar hij vraagt steeds of ze poep op zijn bed heeft gesmeerd en ze reageert er niet op, ze zat hem al te trappen terwijl hij het haar vroeg en vervolgens BAM bezem op zijn hoofd.
Eigenlijk is het Billy haar schuld want zei vertelde tegen Gio dat Lotte poep op zijn bed had gesmeerd.
ja die zullen echt wel weten dat ze agressief is.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Sorry papa mama, maar die snappen mij zegt meppertje
ja ruud rende achter ze aan met een schep stront.. toen veegde ze stront af aan gio 's bed. Hij vroeg haar: heb jij dat gedaan ? zij hysterisch dat hij moest ophouden.. toen klapte ze met een bezem op z'n kopquote:
Ze waren buiten met kak aan het gooien, en elkaar achterna aan het rennen met stokken met kak eraan. toen veegde ze haar handen aan zijn bed af.quote:
Ze jankt bij billyquote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef mootie het volgende:
Gio klinkt echt heel erg aangeslagen. Die vindt het volgens mij doodeng dat een medebewoner hem redelijk out of the blue een schedelbreuk mept. Terecht natuurlijk.
Lot lacht alweer...
Mes tussen je ribben.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef mootie het volgende:
Met een honkbalknuppel had ze ook geen moeite gehad.
Maar ja, zo is ze, zoals ze zelf zegt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Starlie het volgende:
Ze kunnen er ook een soort Hunger Games van maken, dat zijn pas spannende streams
Eensch.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef Dotteke het volgende:
Zij mag stront in zijn bed smeren en als hij dan bij haar komt kan die nog een mep met de bezem ook. Gio had niet eens een stok of wat dan ook in zijn handen
Bah naar huis met dat mens.
Da-dam!quote:
Haar doel is bereikt, ze lijkt op Andrea en wast haar klauwtjes in onschuldquote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef Ransjih het volgende:
lot is klaar met team erg, kortom, het ligt niet aan haar
gewoon een beetje jodiumquote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef schizolientje het volgende:
en het is te hopen dat hij geen infectie van die strontbesem op loopt
Tetanusprikkenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef schizolientje het volgende:
en het is te hopen dat hij geen infectie van die strontbesem op loopt
Echtquote:
misschien heeft hij die preventief gehad en de rest ook, zou kunnenquote:
Dat besemt wel wegquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mes tussen je ribben.
Ja, zo ben ik. Giebel.
Oh mèn, je kom er op wachten. De stoere, vrijgevochten vrouw.quote:
Die gaat vrolijk door met over zichzelf praten. Niet te geloven.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef mootie het volgende:
Lot is echt niet goed snik. Als je iemand een gat in zijn voorhoofd slaat, een vriend, dan hoor je behoorlijk overstuur te zijn. Maar nee hoor, niks van dat al.
Morgen bakt ze een eitje voor hem en dan is het vast weer goedquote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef mootie het volgende:
Lot is echt niet goed snik. Als je iemand een gat in zijn voorhoofd slaat, een vriend, dan hoor je behoorlijk overstuur te zijn. Maar nee hoor, niks van dat al.
Was een lief tikjequote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef mootie het volgende:
Ik dacht aan Hepatitus B en die prikken die je ook krijgt als je naar ontwikkelingslanden afreist.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
misschien heeft hij die preventief gehad en de rest ook, zou kunnen
Vind ik ook.En dat was maar een klein schopje.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Lotte moet exit, geweld mag niet getolereerd worden. Nena moest er in DGK gelijk uit na een schopje.
Een man had m al veel eerder geslagen in die situatie.. Ik noem een Emilquote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Jian het volgende:
Wat lult die Emil nu, het was niet handig. Er is gewoon een grens klaar uit. Wat een domme mensen.
Alle stemmen op Lot en Andrea.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef sjampoeh het volgende:
gio is er nog niet klaar mee hoop ik.. dit kan toch niet
Ze heeft alleen begrip voor haarzelf. Kruiwagens vol.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef mootie het volgende:
Raar mens, zelf wel uitdelen maar niet kunnen ontvangenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef mootie het volgende:
Sigaretten afpakkenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Geen sanctie? Niets? Zelfs geen zakgeld inhouding?
Omdat Billy dat tegen ze had gezegd, "ik heb het niet gedaan hoor, was Lot".quote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ruud rende achter ze aan met een schep stront.. toen veegde ze stront af aan gio 's bed. Hij vroeg haar: heb jij dat gedaan ? zij hysterisch dat hij moest ophouden.. toen klapte ze met een bezem op z'n kop
Op blote voeten naar bed!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Als Lot hoort dat ze de publieksstem krijgt gaat ze weer jankenquote:
Iedereen heeft er begrip voorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef schizolientje het volgende:
iedereen stond er ook bij en niemand zag dit aankomen volgens mij
Nah, die had hem verbaal wel koest gekregen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een man had m al veel eerder geslagen in die situatie.. Ik noem een Emil
Jaja... en Jaap kon er gewoon inblijven met al zijn geweld.. Hoe goedgelovig ben jij dan niet? In RLS wordt altijd gesjoemeld met regeltjes EN scripts.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Lotte moet exit, geweld mag niet getolereerd worden. Nena moest er in DGK gelijk uit na een schopje.
Momenteel gun ik haar helemaal niks dus dat zo alleen maar mooi zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Lot hoort dat ze de publieksstem krijgt gaat ze weer janken
Nou, ze zit haar voorraad extra sigaretjes er doorheen te paffen waardoor ze morgen minder heeft dat lijkt me voldoende sanctie.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ze is echt niet goed wijs.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Tayu het volgende:
Lotte: Het is maar een heel klein sneetje, hij heeft geen gat in zijn hoofd.
Ja inderdaad, zo' n sneetje kun je ook oplopen als je je haar kamt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Tayu het volgende:
Lotte: Het is maar een heel klein sneetje, hij heeft geen gat in zijn hoofd.
En dan had ie mogen vertrekken, klaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zijn grenzen vind ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Het lijkt DGK welGeniet ik wel van...
Jaap? Geweld? Je kan van Jaap veel zeggen, maar niet dat hij gewelddadig wasquote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Poolhond39 het volgende:
Jaap kon er gewoon inblijven met al zijn geweld..
Ze had er mee mogen duwen, maar slaan gaat ff te ver inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Marenda het volgende:
[..]
Er zijn grenzen vind ik.
Een bezem kan echt niet.
zachte bezem he, als ze de harde bezem had gebruikt vind ik het ook wat andersquote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Marenda het volgende:
[..]
Er zijn grenzen vind ik.
Een bezem kan echt niet.
Jaap heeft nooit geweld gebruikt, heb jij hem ooit iemand zien slaan?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Jaja... en Jaap kon er gewoon inblijven met al zijn geweld.. Hoe goedgelovig ben jij dan niet? In RLS wordt altijd gesjoemeld met regeltjes EN scripts.
hahahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Rica het volgende:
Het is nu gewoon wachten op bedrijven en sponsors die gaan afhaken.
Met stront lopen gooien is al te plat voor woorden.
Maar lichamelijk geweld is een no-no.
Nou met kots gooien?? als je dat in je ogen krijgt kun je blind worden, dat is zoutzuurquote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jaap? Geweld? Je kan van Jaap veel zeggen, maar niet dat hij gewelddadig was
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Marenda het volgende:
[..]
Er zijn grenzen vind ik.
Een bezem kan echt niet.
Tafels omgooien... Huubje bij de kraag pakken...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jaap? Geweld? Je kan van Jaap veel zeggen, maar niet dat hij gewelddadig was
Ze zei ook net dat ze normaal al eerder iets had gedaan. Ze moest zich inhouden zei ze. Dus die heeft wat anger management nodig.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef mangalie het volgende:
Wat gaat ze belachelijk in de verdediging. Ze zit gewoon fout met der slaan. Dat gelul van hij moest stoppenZe heeft geen schuld.Nee meppen is gewoon normaal voor haar.
Dan wint Jimmy, want ik schat dat die ze allemaal wel systematisch in elkaar kan beuken als het moet.quote:
Ik mag het hopen, het was zowiezo al geen aanbeveling voor je toko, je binden aan dit programma.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Rica het volgende:
Het is nu gewoon wachten op bedrijven en sponsors die gaan afhaken.
Met stront lopen gooien is al te plat voor woorden.
Maar lichamelijk geweld is een no-no.
Emil vertelde laatst, nooit als eerste slaan, Eerst provoceren en je 1x laten slaan en dan vol erop. Dus die mept nooit als eerste...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ze weet het wel te brengen nu weer gelukkig geen gat maar een klein sneetje in zijn hoofdquote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef style het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit ook weer goed gepraat wordt en Lot zichzelf nu als slachtoffer ziet.
Sony gaat dit niet leuk vinden. Die hechten aan een clean image.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, het was zowiezo al geen aanbeveling voor je toko, je binden aan dit programma.
Dat slaan was in elke situatie verkeerd geweest. Maakt niet uit wat er gebeurd was.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef style het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit ook weer goed gepraat wordt en Lot zichzelf nu als slachtoffer ziet.
Wat dan over Huub en Brian? Ik heb die regelmatig zien vechten, en die zijn ook gewoon in DGK geblevenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou met kots gooien?? als je dat in je ogen krijgt kun je blind worden, dat is zoutzuur
Ze lult zich klem. Een spin had ze al haar broer gebeldquote:Op zondag 2 maart 2014 22:34 schreef Baconbus het volgende:
Lot belt normaal haar broer om mensen voor haar in elkaar te slaan. Vind ze normaal.
Dat was toen en dit is nuquote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Wat dan over Huub en Brian? Ik heb die regelmatig zien vechten, en die zijn ook gewoon in DGK gebleven
Duwen en trekken was dat, heel iets anders dan iemand letsel toebrengen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Wat dan over Huub en Brian? Ik heb die regelmatig zien vechten, en die zijn ook gewoon in DGK gebleven
quote:
Nope er komt een hele waslijst van dingetjes die vooral ook anderen haar hadden misdaan deze maanden waarom dit gebeurde.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Ygritte het volgende:
Heeft Lotte nu al überhaupt gezegd dat ze niet had moeten slaan? Dat kwartje valt nog steeds niet geloof ik...
Maar de andere bewoners lijken het gedrag van Lot wel te accepteren. Nu is het opeens dat G een jonge enthousiaste hond is, die niet weet wat hij doet. Die Lot krijgt alle neuzen haar kant op. Topwijf.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lult zich klem. Een spin had ze al haar broer gebeld
Je doet het erom, hè?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Rica het volgende:
Sony gaat dit niet leuk vinden. Die hechten aan een clean image.
Wat een sneu mens, te dom voor woorden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef pullup het volgende:
Charlotte is blij dat het een klein sneetje is en niet een gat in zijn hoofd
zal ook nooit in dat verwende hoofd vallenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Ygritte het volgende:
Heeft Lotte nu al überhaupt gezegd dat ze niet had moeten slaan? Dat kwartje valt nog steeds niet geloof ik...
Dat is ze zelf ook toch, indisch?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot zet ook gelijk de indo's maar even in een hoekje
Wat zei ze nou? Als ze boos is wordt ze een halve indo, dan denkt ze niet meer na?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja iets zeggen is wat anders als doen, die gast kan echt niet zijn agressie inhouden is hier ook al gebleken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Emil vertelde laatst, nooit als eerste slaan, Eerst provoceren en je 1x laten slaan en dan vol erop. Dus die mept nooit als eerste...
de houten kooiquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef kaya39 het volgende:
heerlijk zo'n perfecte samenleving hahaha
ik had verwacht dat ze over een paar maanden elkaar de hersens in zouden slaan.
nou na 2 maand dus al .
het is gewoon de gouden kooi maar dan in een ouwe schuur
Het zelfde met Andrea, die krijgt ook al die keuzen haar kant op.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar de andere bewoners lijken het gedrag van Lot wel te accepteren. Nu is het opeens dat G een jonge enthousiaste hond is, die niet weet wat hij doet. Die Lot krijgt alle neuzen haar kant op. Topwijf.
Dan is dat ding morgen weer bot.quote:
ja te gek voor woorden ze gebruikt het gewoon als een verschoning voor haar daadquote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Je zal het maar zijn. Schaamt je de ogen uit je kop.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot praat nu zo alsof ze het expres gedaan heeft. Het was toch niet zo bedoeldquote:
quote:
de houten kooiquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef kaya39 het volgende:
heerlijk zo'n perfecte samenleving hahaha
ik had verwacht dat ze over een paar maanden elkaar de hersens in zouden slaan.
nou na 2 maand dus al .
het is gewoon de gouden kooi maar dan in een ouwe schuur
Dan worden haar ogen donker. Ja dat moet je weten hè?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zei ze nou? Als ze boos is wordt ze een halve indo, dan denkt ze niet meer na?
Want zo zijn indo's
Niet voor niets dat Ruud van Rienk en Emile met schaken heeft gewonnen die jongen is wat betreft slimmer als wij denken, alleen jammer dat ie zn l*l achterna loopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef mootie het volgende:
Apart. Niemand die haar vertelt dat iemand een gat in zijn hoofd slaan lichtelijk buiten proportie is.
Behalve Ruud.
Dat is de stille kracht.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef mootie het volgende:
Wat zei ze nou? Als ze boos is wordt ze een halve indo, dan denkt ze niet meer na?
Want zo zijn indo's
Wat mij betreft hetzelfde.. die waren nog veel agressiever tegen elkaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Duwen en trekken was dat, heel iets anders dan iemand letsel toebrengen.
Nee het was wel harder bedoeld mag ik hopen, sneetje van niks dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Lot praat nu zo alsof ze het expres gedaan heeft. Het was toch niet zo bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |