SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Dankjewel, ik durf niet te switchen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Nee Sabine, ze denken dat ze ze horen. Ze zijn binnen in de douche.
Off-topic:quote:Op zondag 2 maart 2014 21:33 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Begint nu wel wat flauw te worden hoor, die afgezaagde namen die je gebruikt...
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze krijgen zelfs instructies via de cam boven de douche.
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Off-topic:
Wen er maar aan, het is pas 2 maand begonnen, nog 10 te gaan.
On-topic:
Zie die zeug en die crackkop eens een lol hebben.
Dat varken moest naar de zenderkamer komen, daar heeft ze instructies gekregen.
Zelf was dat agressieve zwijn er nooit op gekomen en had ze uitgehaald met die hark.
Pappie zal haar wel tot orde hebben geroepen.
Postje 5 van moi!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Off-topic:
Wen er maar aan, het is pas 2 maand begonnen, nog 10 te gaan.
On-topic:
Zie die zeug en die crackkop eens een lol hebben.
Dat varken moest naar de zenderkamer komen, daar heeft ze instructies gekregen.
Zelf was dat agressieve zwijn er nooit op gekomen en had ze uitgehaald met die hark.
Pappie zal haar wel tot orde hebben geroepen.
jammer jaquote:
Jeuk & Leuk!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:43 schreef Ygritte het volgende:
Ghehehe![]()
Wat is de aanleiding voor dit kat en muisspel?
Lat.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:43 schreef sjampoeh het volgende:
wat zei lot? we moeten echt stoppen, heb nog maar 1 (wietje ?)
slaan met stokkenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:43 schreef Ygritte het volgende:
Ghehehe![]()
Wat is de aanleiding voor dit kat en muisspel?
Dat zou dan betekenen dat de voorraad vd vorige markt er eindelijk doorheen is!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:43 schreef sjampoeh het volgende:
wat zei lot? we moeten echt stoppen, heb nog maar 1 (wietje ?)
Na een maand.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat de voorraad vd vorige markt er eindelijk doorheen is!
met dat ene biomarkt baggy zekerquote:
scheelt dat hakim al een week weg is héquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:45 schreef asini het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ze met stront gaan lopen gooien
Nicequote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
Billie en Lot onder de stront. Lot heeft haar handen afgeveegd aan Gio zijn bed.
vrouwen weten niet te stopen, gaan te verquote:Op zondag 2 maart 2014 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
Billie en Lot onder de stront. Lot heeft haar handen afgeveegd aan Gio zijn bed.
vind ik ookquote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen weten niet te stopen, gaan te ver
Bij Ruud zit niet eens een laken om het matras, en die zit nu ook volquote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Miek37 het volgende:
Lekker hoor, je frustaties van je gestrande "relatie" bot te vieren door met stront te gaan gooien, maar dan letterlijk en ons Vanasje mag morgen de dekbedhoezen weer wassen want zij moeten zich dan natuurlijk weer bezig houden met hun "art"!
zij moeten zelf hun spullen gaan wassen morgenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Miek37 het volgende:
Lekker hoor, je frustaties van je gestrande "relatie" bot te vieren door met stront te gaan gooien, maar dan letterlijk en ons Vanasje mag morgen de dekbedhoezen weer wassen want zij moeten zich dan natuurlijk weer bezig houden met hun "art"!
Ruud is dat wel gewend, die loopt al 3 weken met remsporen in zn panterslipquote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij Ruud zit niet eens een laken om het matras, en die zit nu ook vol
Het kan niet anders dan dat dit op oorlog uitdraaitquote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef Dotteke het volgende:
Bah ze hebben niet in de gaten dat ze ook zelf in die strontlucht liggen
Maar goor omdat op iemand zijn bed te smeren
Gaat idd te ver.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef Dotteke het volgende:
Bah ze hebben niet in de gaten dat ze ook zelf in die strontlucht liggen
Maar goor omdat op iemand zijn bed te smeren
madammeke hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef Ygritte het volgende:
Och nu is Billy ineens er klaar mee...
'Opdonderen, ik ben 31 en ik ben moe'
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ruud is dat wel gewend, die loopt al 3 weken met remsporen in zn panterslip
Echt goor!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij Ruud zit niet eens een laken om het matras, en die zit nu ook vol
wat zal het stinken in die slaapkamerquote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Echt goor!
Ik las dat hij Utopia binnenkwam met 1 onderbroek en er van Humana nog 1 heeft bijgekocht, dat betekent dus dat hij een week of 4 met 1 onderbroek heeft gedaan want wassen is dan niet mogelijk geweest, dus dat beetje stront meer of minder zal hem niet deren.
Ach hij vind het ook supergeil om poepgaatjes te likken, dus beetje poep vind hij vast niet zo ergquote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Echt goor!
Ik las dat hij Utopia binnenkwam met 1 onderbroek en er van Humana nog 1 heeft bijgekocht, dat betekent dus dat hij een week of 4 met 1 onderbroek heeft gedaan want wassen is dan niet mogelijk geweest, dus dat beetje stront meer of minder zal hem niet deren.
Dat bedoelde ik dus hierboven al! Viespeuk is het.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:50 schreef Joezi het volgende:
Beetje poep op mijn bed is niet erg, aldus Ruud
koeienmest is maar verteerd gras, aldus boer Sjonquote:Op zondag 2 maart 2014 21:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
wat zal het stinken in die slaapkamer![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach hij vind het ook supergeil om poepgaatjes te likken, dus beetje poep vind hij vast niet zo erg![]()
Lot. Die vertelde aan Bil dat ze dat ging doen, en voordat Lot het kon doen rende Bil naar één van de jongensbedden.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:53 schreef Gert het volgende:
Wie z'n idee was het om het op de bedden te smeren?
Grapje is leuk maar jaquote:Op zondag 2 maart 2014 21:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lot. Die vertelde aan Bil dat ze dat ging doen, en voordat Lot het kon doen rende Bil naar één van de jongensbedden.
Gio wil wraak als er stront op zijn bed is gesmeerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lot. Die vertelde aan Bil dat ze dat ging doen, en voordat Lot het kon doen rende Bil naar één van de jongensbedden.
Grapje is leuk, maar na het grapje neem ik aan dat iedereen in een schoon bed wilt slapen. Als het veel is kunnen ze een goeie tegenactie verwachten.quote:
Die lui zijn niet goedquote:Op zondag 2 maart 2014 21:56 schreef Miek37 het volgende:
Wat een Utopia he mensen, stront op elkaars bed smeren...
begrijpelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gio wil wraak als er stront op zijn bed is gesmeerd.
Lot smeerde als eerste haar handen af aan het bed van Gio. Ik weet niet meer of ze het gezegd heeft, ik denk het wel. Laura stookte Bil op zich af te vegen aan Ruud zijn bed.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:53 schreef Gert het volgende:
Wie z'n idee was het om het op de bedden te smeren?
ugh. en we zien niks meer...quote:Op zondag 2 maart 2014 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
Lot, vuile mongool. Lot geeft hem een harde mep met de bezem
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:59 schreef Ygritte het volgende:
Streamlock
Mepte Lotte Giorgio nou met de bezem?
jupsquote:Op zondag 2 maart 2014 21:59 schreef Ygritte het volgende:
Streamlock
Mepte Lotte Giorgio nou met de bezem?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 2 maart 2014 21:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Grapje is leuk, maar na het grapje neem ik aan dat iedereen in een schoon bed wilt slapen. Als het veel is kunnen ze een goeie tegenactie verwachten.
Die is echt gefrustreeeeeeerd!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:58 schreef -sabine- het volgende:
Bil zegt dat het lekker is om alleen te douchen een keer.
Gio en Lot zijn beide van hetzelfde driftkikkerdoorzetsoort.
Ja, bij kinderen van 6 normaliterquote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef Tayu het volgende:
Weet je van te voren met dit soort zogenaam grappige dolpartijen... dat wordt uiteindelijk altijd janken.
nee mannnnnquote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij bloede hij ook aardig, heel zijn hand zat onder!
en gio had gewoon moeten stoppen toen lot het vroeg,ik vind ze allebei niks hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:00 schreef -sabine- het volgende:
En dan noemen ze Andrea ontoerekeningsvatbaar?
Ik geef Gio groot gelijk, Lot hoeft je niet keihard te meppen
mee eensquote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
Typisch geval van wel kunnen uitdelen, niet kunnen incasseren.
hij zat haar uit te dagenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef Poolhond39 het volgende:
Gio vraagt er ook wel een beetje zelf om... vannacht was hij ook zo irritant
quote:
Ik hoorde Isa zeggen dat het gehecht moet wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij bloede hij ook aardig, heel zijn hand zat onder!
Nenaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:02 schreef Jian het volgende:
Iemand wordt hard met een bezem op zijn kop geslagen en een streamlock. Dit doet met denken aan iets, alleen in dat geval lag de dader eruit. Deze mag gewoon blijven zitten let maar op! DGK 2.0 and beyond
Ze is gewoon domquote:
Ik vrees het ook. Papa is co-sponsor.quote:
Een uur geleden zei ze al dat hij moest ophouden... kijk ik weer is hij nog steeds bezig...quote:
Klinkt een beetje als ; dan had je maar geen minirokje aan moeten doen tegen een meisje dat verkracht is.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef Gert het volgende:
Jimmy vindt dat Gio het er zelf naar gemaakt heeft dat hij met een bezem een snee in zijn hoofd is geslagen.
Dat Laura-hoofd. Halve Downie.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Van leipo weer terug naar onschuldig prinsesje.
Jimmy moet lekker in een hoekje gaan zitten.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef Gert het volgende:
Jimmy vindt dat Gio het er zelf naar gemaakt heeft dat hij met een bezem een snee in zijn hoofd is geslagen.
Dat jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als ; dan had je maar geen minirokje aan moeten doen tegen een meisje dat verkracht is.
Jimmy? Wie is dat?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef Gert het volgende:
Moet ze maar geen stront in zijn bed smeren vies wijfquote:
dat dusquote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jimmy? Wie is dat?
Die moraalridder die er nooit is?
Die vette zeug heeft agressie gebruikt. OPZOUTEN met dat verwende kutkind, die denkt dat ze alles mag.
Als Gio dit bij Emil had gedaan, was ie dood!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef sjampoeh het volgende:
dus als je 4 x waarschuwd mag je wel slaan ?
Iemand met een stuk hout voor zijn kop meppen staat natuurlijk in geen enkele verhouding.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Jimmy moet lekker in een hoekje gaan zitten.
Stel je niet aan. Het was gewoon zelfverdediging van Charlottequote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jimmy? Wie is dat?
Die moraalridder die er nooit is?
Die vette zeug heeft agressie gebruikt. OPZOUTEN met dat verwende kutkind, die denkt dat ze alles mag.
echt hehquote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als ; dan had je maar geen minirokje aan moeten doen tegen een meisje dat verkracht is.
Zeker die zeug niet met die hark zien zwaaien,gestoord wijf met het verstand van een vijf jarigequote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef Joezi het volgende:
Ik vind Gio en Lot allebei er uit. Dan is het wel eerlijk.
Vind ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Starlie het volgende:
Kom op hee ze heeft toch die stront op zijn bed gesmeerd, hij vroeg het en ze negeerde zijn vraag... Ook al is hij irritant je hoeft niet met een bezem te gaan rammen op iemand zijn hoofd.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef zwellever het volgende:
Ouders zullen wet trots zijn op die vieze vette zeug;dat krijg je er van als je je kinderen als prinsesje opvoedt![]()
![]()
Die jongens zijn ook bont en blauw van de stokslagen van die meidenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
Lot heeft allemaal bloeduitstortinkjes op haar been, dus haar klap aan Gio was terecht.![]()
![]()
Hoop doet levenquote:
maar ondertussen wel gio's bed met poep onder smeren, triest wijfquote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze had niet mogen slaan maar ze heeft vaak genoeg gewaarschuwd.
Dat dus!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Gert het volgende:
"En weer sta je daar."
Gio stond daar omdat hij had gehoord dat het "nette meisje" zijn bed onder de stront had gesmeerd.
Doe ons dan allebei een lol, allebei ribbedebiequote:Op zondag 2 maart 2014 22:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
mee eens![]()
Hij was de hele tijd al een irritant mannetje en Lot had hem tig keer gewaarschuwd, ik zeg Gio er uit
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Joezi het volgende:
Wat een aansteller zeg, was echt geen harde klap
Dit is dus wat pappie en mammie normaliter niet zien en alleen haar verhaal horen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Baconbus het volgende:
Lot kan er niks aan doen want de jongens wisten niet van ophouden. Ze deden zelf ook totaal niet mee, hadden geen tegenacties ingezet zoals een aanslag in de douche en poep op de bedden. Anders praat je even alles goed.![]()
Was een flinke keutel dan!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:08 schreef asini het volgende:
WTF,... ik ga effe schijten, kom terug en gio jankt..
Ik wil ook wel een tik met een bezem als ik zo'n verpleegster krijgquote:
Huilie of niet, dat vieze vette varken heeft agressie gebruikt.quote:
Kusje eropquote:
Juist!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Gert het volgende:
Iemand met een stuk hout hard tegen zijn hoofd slaan staat simpelweg in geen enkele verhouding tot wat er gebeurd was.
Zoiets is nooit goed te praten, tenzij je zelf in onmiddelijk en groot gevaar verkeert.
Dat was wel het toppunt jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Ygritte het volgende:
Lotte's redenatie, ik had hem gewaarschuwd en hij hield niet op...
Ja dan mag je meppen....
Dat houdt dat dus in dat Lotte alles mag doen en luister je niet naar haar dan mag ze met een bezem op iemand zijn kop slaan met een bezemquote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze had niet mogen slaan maar ze heeft vaak genoeg gewaarschuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |