SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Dan duw je met die bezem, niet meppen ofzoquote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Ygritte het volgende:
Lotte's redenatie, ik had hem gewaarschuwd en hij hield niet op...
Ja dan mag je meppen....
Jij vindt haar net zo lief als ik hèquote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef Gert het volgende:
En nu moeten ze haar weer Masturbeertje gaan noemen.
Je vergeet de strontveeg actie, dat is toch echt over het randje hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef schizolientje het volgende:
klopt wel, ze hadden beiden eerder moeten stoppen, maar lotte wijntje, blowtje ( misschien) en als een gek met een hark en later bezem zwaaien, giorgio die ook maarblijft gaan, 0-0. alleen maar verliezers
Komt me bekend voorquote:
ze hadden eigenlijk helemaal niet naar de stront moeten grijpen....quote:Op zondag 2 maart 2014 22:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je vergeet de strontveeg actie, dat is toch echt over het randje hoor.
Juist! Dit had Gio echt eens bij Emil moeten doenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Rutte heeft zelf gezegd dat je van je af mag slaan als je in nood bent
Dat was hetgeen wat Ruud ook direct tegen haar zei...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat houdt dat dus in dat Lotte alles mag doen en luister je niet naar haar dan mag ze met een bezem op iemand zijn kop slaan met een bezem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2014 22:16:23 ]
Ook goed, een goed waarschuwing moet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Gewoon beiden een waarschuwing.. dat overdreven gezeik dat Charlotte hu weg moet, gaat te ver.
Ze hadden gewoon beter met elkaar kunnen neuken...nu kwamen de opgekropte hormoontjes / spanningen er op een negatieve manier uit, that's it
Ach laat maar gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef Rica het volgende:
Goed, van poepgevechten tot elkaar met hout op de kop slaan. Tot zover het hogere niveau van Utopia...
verstopt ergensquote:
Ja ook mooi hoe ze lachte na de klap!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is me wel vaker opgevallen dat Isabella juist in dit soort situaties opvallend koelbloedig is
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef asini het volgende:
Hebben ze geen pleister met een plaatje erop voor Gio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh ok, bij d'r verstopte spulletjes dus.quote:
Never. Ik wacht nog steeds op de F16 piloot en de tandarts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |