quote:
Niet? Dan zijn ze misschien nog aan het overleggen wat de sanctie wordt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Britan het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet Lot wordt toch der hand boven haar hoofd gehouden `vriendjes achter`
Gezondheid!quote:
-10 voor Emile!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
Emil snapt wel dat Lotte heeft geslagen, had hij ook gedaan beaamd hij nu
wat denk je met zo klapquote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef Joke43 het volgende:
Wat een zeikerd die Gio, slaat m ook zijn stembanden...Zielig stemmetje.....
Jankerd
Ehm, ja dit verbaast me niets eigenlijk. Haar broer is ook al zo'n tv persoonlijkheidquote:Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Rare familie komt lot uit zeg, papa en mama begrijpen wat ze heeft gedaan en broer zal helemaal wauw zeggen
hij had t echt niet verwachtquote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef Joke43 het volgende:
Wat een zeikerd die Gio, slaat m ook zijn stembanden...Zielig stemmetje.....
Jankerd
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik ben blij dat ze geen keukenmes in haar handen had ..... maar wie weet, de volgende keer!
Terwijl zij dr murf volstopt met spekkoek!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk wacht die halve Indo-broer van Lotte Gio op. Om die fucking Belanda ervan langs te geven. Adoe.
Alles voor de kijkcijfers, maar gaan ze stront op bedden smeren en met bezems meppen ook laten zien ? Komt het door de censuur.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Britan het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet Lot wordt toch der hand boven haar hoofd gehouden `vriendjes achter`
Wat een kontquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Terwijl zij dr murf volstopt met spekkoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
oja dat waren die lui die zo graag de ghetto in wouden al die lui rappen als een idioot om uit die ellende te komen en die sukkels uit ned helemaal happy om erin te mogen hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ehm, ja dit verbaast me niets eigenlijk. Haar broer is ook al zo'n tv persoonlijkheid![]()
[ afbeelding ]
linkje
Neuh, maar uitvergroten is leuker.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben ik de enige die het allemaal wel mee vind vallen? Uit de hand gelopen puberaal spelletje waarbij een klein tikkie is gevallen, meer niet.
we wachten het af maar ik denk de doofpot of een gele kaart hoewel ik niet begrijp wat dat daar inhoudquote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet? Dan zijn ze misschien nog aan het overleggen wat de sanctie wordt.
nee man.. echt gelul ditquote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
Lot had in de keuken al een kreet van "help" Nu ging ze door het lint ofzo
geen regels, je weet toch!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef renevanlaaren het volgende:
meneer de mol
regels zijn regels
geen geweld
nu ook verwijderen,anders mag alles daar
Dat dusquote:
Nee ik sluit me bij je aanquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben ik de enige die het allemaal wel mee vind vallen? Uit de hand gelopen puberaal spelletje waarbij een klein tikkie is gevallen, meer niet.
Net patat en mayo opquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Laysa het volgende:
Nou een welgemeend klap met een bezem noem ik geen klein tikkie...de tering hé
Tuurlijk, en als Gio als reactie gewoon met zijn volle vuist Lot midden in haar smoel had gebeukt en zo haar neus had gebroken dan nog was het het gevolg van een puberaal spelletje, kan geburen, geneest wel weer, gewoon doorgaan, ha ha ha ha .......quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
tis een bezem, geen honkbalkuppelquote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Laysa het volgende:
Nou een welgemeend klap met een bezem noem ik geen klein tikkie...de tering hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |