quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Joezi het volgende:
Had Gio gister ook nog een vogelspin in haar bed gedaan? dan helemaal verdiend die klap!
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als Gio als reactie gewoon met zijn volle vuist Lot midden in haar smoel had gebeukt en zo haar neus had gebroken dan nog was het het gevolg van een puberaal spelletje, kan geburen, geneest wel weer, gewoon doorgaan, ha ha ha ha .......
In de pauper en tokkie buurten misschien. Ik heb het nooit meegemaaktquote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef pullup het volgende:
In ieder geval Billy snapt het want zo gaat het op straat ook
In die tokkie buurt waar zij woont wellicht!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef pullup het volgende:
In ieder geval Billy snapt het want zo gaat het op straat ook
niet de enige hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben ik de enige die het allemaal wel mee vind vallen? Uit de hand gelopen puberaal spelletje waarbij een klein tikkie is gevallen, meer niet.
Ja Isa zei dat zij dat zou doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
maken ze Gio wel om de twee uur wakker???
Met een bezemquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Welnee het was maar een aaitje met een veer...allemaal aanstelleritussssquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
altijd vroeg op, vanmorgen eerst koeien, morgenochtend weer en vannacht steeds op en af?quote:
Dat gebeurt vanzelf wel volgens mij ...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
paniekaquote:
Haar broer is 1 van de gevaarlijkste Gangsta rappers uit de Nederlandse Hood, dus daar zou zij ook wel iets van hebben meegekregenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
In die tokkie buurt waar zij woont wellicht!
On the second, doen ze ons niet snel na!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
In de pauper en tokkie buurten misschien. Ik heb het nooit meegemaakt
En moet je eens kijken wat er in Syrië gebeurt, dát is pas erg.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
Lot haalt een maand van ellende aan om het goed te praten.
Van Billy weet ik het niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
Bill wil licht aan om te schilderen .. Welke dingen zijn er nu werkelijk van dr verkocht ?
bloed is wel biologisch, prijsje voor de loterij ?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
Misschien kunnen ze die bezem met bloed in de Art Gallery zetten
ik ben bang van nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
Misschien kunnen ze die bezem met bloed in de Art Gallery zetten
Ja want Oekraine hebben ze natuurlijk niet meegekregen...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En moet je eens kijken wat er in Syrië gebeurt, dát is pas erg.
precies, dus iedereen weet waar ze in terecht komen. Ik ga hier niet hypocriet doen hoor, het is wel raar allemaal, maar ik kijk dus niet voor niks, sorryquote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
In deze Utopia wordt je beschermd als je kleptomaan bent en agressie vertoont.
Leuk weetje voor de volgende nieuwkomers.
Binnen die 4 dagen alles jatten van de inwoners en een paar in elkaar meppen met een bezem.
Gegarandeerd dat ze je er dan niet uit mogen stemmen van "Kees".
ik hoop dat ze zegt dat Team ERG het zelf mag opruimenquote:
Dat was toch degene die in zo'n realityprogramma als een pussy stond te janken?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Haar broer is 1 van de gevaarlijkste Gangsta rappers uit de Nederlandse Hood, dus daar zou zij ook wel iets van hebben meegekregen
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
On the second, doen ze ons niet snel na!
Ik zeg Dreetje, suicide is painless!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef loekf het volgende:
[..]
Lijkt wel M.A.S.H.
Pillen, hash, nicotine lurken en lijpe gekken
Jawel, maar ik weet niet of het om de 2 uur zal zijn. Isa heeft haar wekker om 03.00 uur gezet.quote:
Wat is Syriëquote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Jian het volgende:
Het is officieel nu, Tokkietopia is een feit, let the games begin
nee natuurlijk nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben ik de enige die het allemaal wel mee vind vallen? Uit de hand gelopen puberaal spelletje waarbij een klein tikkie is gevallen, meer niet.
Daar schieten ze met scherp. Een mep met bezemsteel zou je daar niet snel zien. Dus is wel een aparte vorm van zware mishandeling.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Beetje rouwdouwen moet kunnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als Gio als reactie gewoon met zijn volle vuist Lot midden in haar smoel had gebeukt en zo haar neus had gebroken dan nog was het het gevolg van een puberaal spelletje, kan geburen, geneest wel weer, gewoon doorgaan, ha ha ha ha .......
Gert wat denk je zelf, dit wordt weer met de mantel der liefde bedektquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Gert het volgende:
Het zou wel raar zijn als de redactie helemaal geen statement maakt tegen de actie van Lot.
Ze hoeven haar nog niet eens naar huis te sturen (mag wel hoor, daar niet van), maar ze kunnen het het er toch niet bij laten zitten?
+1 It's all very funny untill someone looses an eye..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Begrijp me niet verkeerd maar vind het best zielig voor Gio maar kom vanavond waren ze al bezig met zijn alle, leek wel ballorig en ja dat Charlotte met een bezem slaat niet normaal natuurlijk maar het moest een keer uit de hand lopen die domme kinderachtige grapjes
Wie faked daar een epileptische aanval?quote:
Volgens mij bij Jimmy in de sportruimte. Zodat Rienk naast Nicolien kan liggen, en misschien wat kan proberen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar is dat mens toch, ligt ze in de kas????
Dat verwende varken had niet moeten slaan. Ze voelt zich toch zo volwassen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Begrijp me niet verkeerd maar vind het best zielig voor Gio maar kom vanavond waren ze al bezig met zijn alle, leek wel ballorig en ja dat Charlotte met een bezem slaat niet normaal natuurlijk maar het moest een keer uit de hand lopen die domme kinderachtige grapjes
Nou....ik denk dat we in de minderheid zijn met die gedachten want ook veel mensen hier vinden het doodnormaal om een tik met een bezem te gevenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Gert het volgende:
Het zou wel raar zijn als de redactie helemaal geen statement maakt tegen de actie van Lot.
Ze hoeven haar nog niet eens naar huis te sturen (mag wel hoor, daar niet van), maar ze kunnen het het er toch niet bij laten zitten?
Kolere heej, je ziet echt het bloed op de grond spatten!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/3338/geintje-loopt-uit-de-hand
Kom op zeg het zijn nog kinderen. Schoolplein ruzie.Hier hebben ze van geleerdquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....ik denk dat we in de minderheid zijn met die gedachten want ook veel mensen hier vinden het doodnormaal om een tik met een bezem te geven
Bloed is goedquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kolere heej, je ziet echt het bloed op de grond spatten!
Ja idd, en ook wel zo geschreven dat Gio het heeft gedaan hequote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kolere heej, je ziet echt het bloed op de grond spatten!
precies weg met die trolquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat verwende varken had niet moeten slaan. Ze voelt zich toch zo volwassen?
Enige sanctie is een exit, anders is het einde zoek.
Hahaha en voor de liefhebbers mag het ok met een hark.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Punkman het volgende:
Nieuwe attractie in Utopia !
Laat u met een bezem door Lot op u hoofd slaan.
Voor slechts 45 euro kunt u dit uniek gebeuren meemaken.
* Exclusief eventuele ziekenhuis kosten.
Als het andersom was zat G nu al in de auto naar huis.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Clank het volgende:
Als deze klap met de bezem geen gevolgen voor Lot heeft waar wordt dan de grens getrokken??
met stokken besem en harkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Gert het volgende:
Billy en Bolly vertellen elkaar nu stoer dat ze altijd voor elkaar op zullen komen en "achter ze aan zullen gaan" als het nodig is.
huh?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja idd, en ook wel zo geschreven dat Gio het heeft gedaan he![]()
Een hark was leuker iddquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....ik denk dat we in de minderheid zijn met die gedachten want ook veel mensen hier vinden het doodnormaal om een tik met een bezem te geven
Goeie vraag, heb haar een hele tijd niet gezienquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar is dat mens toch, ligt ze in de kas????
In de armen van Jimmy in de sportschoolquote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Goeie vraag, heb haar een hele tijd niet gezien
Sorry, snap je nu!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja idd, en ook wel zo geschreven dat Gio het heeft gedaan he![]()
Ik denk dat er wel een waarschuwing komt, maar eerder morgen dan vanavond nog. Harold kreeg het toch ook pas een dag later te horen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Gert het volgende:
kistquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef renevanlaaren het volgende:
productie lot wil praten ,roep haar even kan ze gelijk de koffer inpakken
Dat denk ik vaak, en een kusje kroel en het is vergevenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef schizolientje het volgende:
dit wordt ook nog ruzie daar kun je op wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |