andrea weer bietsen bij lot, pfff verslaafd, wel neequote:
Maar Lot had hem weer gebietst bij Vanessaquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
andrea weer bietsen bij lot, pfff verslaafd, wel nee
allebei dus, sigaret was van Vanessaquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
andrea weer bietsen bij lot, pfff verslaafd, wel nee
[edit] wrong linkquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:56 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de seks. Maar dat hoofd van Billy. Ik kan er niet aan wennen.
[ afbeelding ]
Tell me more?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:07 schreef Urb het volgende:
Andrea stuurt een foto met brief naar Anton, ze wil niet dat ie dreigt?
Andrea eerst bij Laura, en die zei dat ze niets had, aan vanes durfde ze het niet te vragen, toen vroeg lot e reen aan vanes!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar Lot had hem weer gebietst bij Vanessa
Is ook een strategie..quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:17 schreef formule het volgende:
De favo inwoners zijn voor mij de koeien en de kippen
Vroeger was Bil een slet (haar woorden). Nu laat ze zich letterlijk en figuurlijk naaien.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef renevanlaaren het volgende:
zit die bezemmmepster er nog steeds
Alsof die beste man nog langs WIL komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:18 schreef Voxs het volgende:
Lot: Ik moet me wel even mooi maken
Andrea: Je bent al mooi
Lot : Ik voel me net een slons
Andrea: een spons bedoel je
Lot: Ik zou er nog wel wat bij zetten ( de brief aan Anton)
Andrea: Hij moet eerst mijn naam zuiveren en dan mag hij komen. Zulke mooie dikke brieven geschreven en dan zo'n antwoord gekregen..
zeker anders word papa boosquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef renevanlaaren het volgende:
zit die bezemmmepster er nog steeds
Anton moet die brief ongelezen weggooienquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:18 schreef Voxs het volgende:
Lot: Ik moet me wel even mooi maken
Andrea: Je bent al mooi
Lot : Ik voel me net een slons
Andrea: een spons bedoel je
Lot: Ik zou er nog wel wat bij zetten ( de brief aan Anton)
Andrea: Hij moet eerst mijn naam zuiveren en dan mag hij komen. Zulke mooie dikke brieven geschreven en dan zo'n antwoord gekregen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |