Flikker er dan maar een krant in of een rekening van 10000, of een krat wodka. Ik had om 8 uur alles al aan kant en mijn eten staat ook al klaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:58 schreef zwellever het volgende:
Woensdag ,kwart voor elf, de bewoners zijn al wakker en zitten te vreten en te lamballen.
Aike zal zo wel aan haar eenerzijds/anderzijds mismanagement beginnen,Paul gaat de vloer slopen want tijd genoeg om nog voor vrijdag 15 ikea broekkekasten te maken en heul veul nutteloze rotzooi te kopen,Rienk zal wel ongetwijfeld z'n ziekelijke dogma.'s tegen Nico zitten af te steken.
Vanas eten koken voor het weekend(ja,je moet er op tijd bij zijn he)
Twee troela's zullen zich wel weer ergens liggen te drukken en dom te wauwelen.
Laura weer op heur ondefinieerbare manier aan het knallen.
Hopelijk heeft Dreetje slecht geslapen en gaat voor de broodnodige jankscene's zorgen,anders zie ik het zorgelijk in voor de amusementswaarde van vandaag
om 8 uur opende ik eenoog zag dat het 8 uur wa sen ging gelijk weer verder slapenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Flikker er dan maar een krant in of een rekening van 10000, of een krat wodka. Ik had om 8 uur alles al aan kant en mijn eten staat ook al klaarIk moet wel wat te kijken hebben
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef Urb het volgende:
Lot "IK zou vandaag hier ook niks willen doen
"Billy "Ja dat heb ik ook een beetje
Lot "Zo irritant, ik wil nu die broek"
Laura "Ik zit echt de dagen af te tellen"
Lot "Ja dat heb ik ook"
Is dit een bejaardentehuis?
![]()
![]()
lau zei gister dat ze vandaag met paul ging klussen....quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef Urb het volgende:
Lot "IK zou vandaag hier ook niks willen doen
"Billy "Ja dat heb ik ook een beetje
Lot "Zo irritant, ik wil nu die broek"
Laura "Ik zit echt de dagen af te tellen"
Lot "Ja dat heb ik ook"
Is dit een bejaardentehuis?
![]()
![]()
En Lot zou 9 uur uit bed om te sporten, is dat ook gebeurd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
lau zei gister dat ze vandaag met paul ging klussen....
geen idee toen kwam ik net uit bed, ga dan niet gelijk als een crackie aan de streams hangen, er is toch niks te zien danquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef Urb het volgende:
[..]
En Lot zou 9 uur uit bed om te sporten, is dat ook gebeurd?
onzin, ik vind het verstandig, nico moet uitpassen als een malle, kijk maar in rienk zijn ogem daar zit iets goed fout en als nico hem kwets zal het me niets verbazen dat hij haar daar in het bos levend vilt en haar huid gaat dragenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:06 schreef schizolientje het volgende:
is deze al voorbij gekomen, echt zo n onzin verhaal van prive
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_voor_Rienk__.html
Zwaar overtrokken inderdaad. wat een drama-zoekerij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:06 schreef schizolientje het volgende:
Dat hoort niet echt in de COS en kan je beter hier posten: UTO / Utopia in de mediaquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:06 schreef schizolientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |