Ja, hij heeft het ongeveer een half uur volgehouden. Dus graven vannachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:36 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud zou toch de hele dag niks zeggen?
Vanmorgen vroeg ging hij al de mist in om te vragen hoe laat het was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:36 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud zou toch de hele dag niks zeggen?
echt welke half tamme randaap van de regie bepaalt dat? tergende rienk bijna altijd op streamquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:39 schreef Jian het volgende:
Ah de vaste stream met Rienk en Nico is er weer ....
Ok, dat punt heb je. Maar dat ze niets doet om te voorkomen dat anderen met haar uiterlijk geconfronteerd worden, is uitermate verwijtbaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:44 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat Billy er niets aan kan doen, maar ik vind het toch zo'n gruwelijk lelijke vrouw.
ruud nog maar een keer goed duidelijk maken, ik mot je niet voor liefdequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:45 schreef Mirjam152 het volgende:
Billy: "Ik heb echt lekker geslapen. We hebben geknuffeld. Mijn vorige vriendjes duwden mij altijd weg."
Ruud: "Als ik een echte vriendin heb, gaat het natuurlijk nog verder. Met kusjes enzo."
moet ze dan de hele dag met een kussesloop met ooggaten erin op der kop lopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ok, dat punt heb je. Maar dat ze niets doet om te voorkomen dat anderen met haar uiterlijk geconfronteerd worden, is uitermate verwijtbaar.
Ja, ik vind het eigenlijk lullig om te zeiken over iemand z'n uiterlijk. Maar die Billy .... brrrr. Ik vind het ook een naar mens qua karakter, dat helpt ook niet mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ok, dat punt heb je. Maar dat ze niets doet om te voorkomen dat anderen met haar uiterlijk geconfronteerd worden, is uitermate verwijtbaar.
Minstens. En met een rubberen bal in haar mond om wanklanken te voorkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ze dan de hele dag met een kussesloop met ooggaten erin op der kop lopen
Hoe lomp kan je ook als vrouw zijn dan door er vanavond gewoon met je blote kletser er weer tegenaan te kruipenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruud nog maar een keer goed duidelijk maken, ik mot je niet voor liefde
Ik vind het heel sneu voor Billy. Ook al doet ze het zelf.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruud nog maar een keer goed duidelijk maken, ik mot je niet voor liefde
Is het ook, zal ik in het dagelijkse leven ook nooit doen. Ben zelf ook de mooiste niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk lullig om te zeiken over iemand z'n uiterlijk. Maar die Billy .... brrrr. Ik vind het ook een naar mens qua karakter, dat helpt ook niet mee.
Zal papa wel leuk vinden, misschien witte kniekousen e.d. en twee staartjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef goldenoldie het volgende:
lot met die kinderstrik, ik erger me dagelijks meer en meer aan dat meisje
Gisteren werd in de uitzending van Utopia een stukje uitgezonden van Ruud en Billy die in de douche neukten. Dus niet het pijpen, maar een dag later, toen wij geen beeld hadden. Dat zag er ook weer verschrikkelijk uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ze dan de hele dag met een kussesloop met ooggaten erin op der kop lopen
Who's your daddy...?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zal papa wel leuk vinden, misschien witte kniekousen e.d. en twee staartjes
Jawel, maar die is bang voor d'r haar ....quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:52 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Heeft billy geen kam in haar bagage?
Kijk, dit beeld bedoel ik. Dat is toch verschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het ook, zal ik in het dagelijkse leven ook nooit doen. Ben zelf ook de mooiste niet.
Maar zij zoekt de publiciteit en haar gedrag triggert de rest.
Daarom staat Ruud ook achter haar. Hij vindt het zelf ook nietsquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Kijk, dit beeld bedoel ik. Dat is toch verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
mail het ideequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Minstens. En met een rubberen bal in haar mond om wanklanken te voorkomen.
tja soms heb je zo je behoeftes hehquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe lomp kan je ook als vrouw zijn dan door er vanavond gewoon met je blote kletser er weer tegenaan te kruipen![]()
ruud was vanaf moment 1 heel duidelijk, tja vind er niks sneus aan, gewoon sex buddies,quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het heel sneu voor Billy. Ook al doet ze het zelf.
en gisterochtend weer op bedquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Gisteren werd in de uitzending van Utopia een stukje uitgezonden van Ruud en Billy die in de douche neukten. Dus niet het pijpen, maar een dag later, toen wij geen beeld hadden. Dat zag er ook weer verschrikkelijk uit.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks mis meequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee mensen die genieten. Niks mis mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het klinkt zo als ze het over haar vader heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
"Als pappa en jij samen zijn, heet je Lotlita, ok?"
isa moet ook hoognodig verwend wordenquote:
Zo interpreteer ik het ook. Hij houdt z'n hoofd bewust in haar schouder, zodat hij niets hoeft te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom staat Ruud ook achter haar. Hij vindt het zelf ook niets
Het gaat mij niet om de seks. Maar dat hoofd van Billy. Ik kan er niet aan wennen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Twee mensen die genieten. Niks mis mee.
Ja dat zou zomaar maar eens kunnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:58 schreef Jian het volgende:
Lau de knaller gaat er ook voorlopig niet uit hè, dat mens verschuilt zich, verveelt alleen de streamers dood met haar aanwezigheid, maar niemand van de bewoners denkt zelfs maar aan haar. Het zou me niets verbazen dat ze daar 6 maanden nadat het programma is afgelopen gewoon nog zit,... oeps vergeten.
Flikker er dan maar een krant in of een rekening van 10000, of een krat wodka. Ik had om 8 uur alles al aan kant en mijn eten staat ook al klaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:58 schreef zwellever het volgende:
Woensdag ,kwart voor elf, de bewoners zijn al wakker en zitten te vreten en te lamballen.
Aike zal zo wel aan haar eenerzijds/anderzijds mismanagement beginnen,Paul gaat de vloer slopen want tijd genoeg om nog voor vrijdag 15 ikea broekkekasten te maken en heul veul nutteloze rotzooi te kopen,Rienk zal wel ongetwijfeld z'n ziekelijke dogma.'s tegen Nico zitten af te steken.
Vanas eten koken voor het weekend(ja,je moet er op tijd bij zijn he)
Twee troela's zullen zich wel weer ergens liggen te drukken en dom te wauwelen.
Laura weer op heur ondefinieerbare manier aan het knallen.
Hopelijk heeft Dreetje slecht geslapen en gaat voor de broodnodige jankscene's zorgen,anders zie ik het zorgelijk in voor de amusementswaarde van vandaag
om 8 uur opende ik eenoog zag dat het 8 uur wa sen ging gelijk weer verder slapenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Flikker er dan maar een krant in of een rekening van 10000, of een krat wodka. Ik had om 8 uur alles al aan kant en mijn eten staat ook al klaarIk moet wel wat te kijken hebben
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef Urb het volgende:
Lot "IK zou vandaag hier ook niks willen doen
"Billy "Ja dat heb ik ook een beetje
Lot "Zo irritant, ik wil nu die broek"
Laura "Ik zit echt de dagen af te tellen"
Lot "Ja dat heb ik ook"
Is dit een bejaardentehuis?
![]()
![]()
lau zei gister dat ze vandaag met paul ging klussen....quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:01 schreef Urb het volgende:
Lot "IK zou vandaag hier ook niks willen doen
"Billy "Ja dat heb ik ook een beetje
Lot "Zo irritant, ik wil nu die broek"
Laura "Ik zit echt de dagen af te tellen"
Lot "Ja dat heb ik ook"
Is dit een bejaardentehuis?
![]()
![]()
En Lot zou 9 uur uit bed om te sporten, is dat ook gebeurd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
lau zei gister dat ze vandaag met paul ging klussen....
geen idee toen kwam ik net uit bed, ga dan niet gelijk als een crackie aan de streams hangen, er is toch niks te zien danquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef Urb het volgende:
[..]
En Lot zou 9 uur uit bed om te sporten, is dat ook gebeurd?
onzin, ik vind het verstandig, nico moet uitpassen als een malle, kijk maar in rienk zijn ogem daar zit iets goed fout en als nico hem kwets zal het me niets verbazen dat hij haar daar in het bos levend vilt en haar huid gaat dragenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:06 schreef schizolientje het volgende:
is deze al voorbij gekomen, echt zo n onzin verhaal van prive
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_voor_Rienk__.html
Zwaar overtrokken inderdaad. wat een drama-zoekerij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:06 schreef schizolientje het volgende:
Dat hoort niet echt in de COS en kan je beter hier posten: UTO / Utopia in de mediaquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:06 schreef schizolientje het volgende:
andrea weer bietsen bij lot, pfff verslaafd, wel neequote:
Maar Lot had hem weer gebietst bij Vanessaquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
andrea weer bietsen bij lot, pfff verslaafd, wel nee
allebei dus, sigaret was van Vanessaquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
andrea weer bietsen bij lot, pfff verslaafd, wel nee
[edit] wrong linkquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:56 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de seks. Maar dat hoofd van Billy. Ik kan er niet aan wennen.
[ afbeelding ]
Tell me more?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:07 schreef Urb het volgende:
Andrea stuurt een foto met brief naar Anton, ze wil niet dat ie dreigt?
Andrea eerst bij Laura, en die zei dat ze niets had, aan vanes durfde ze het niet te vragen, toen vroeg lot e reen aan vanes!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar Lot had hem weer gebietst bij Vanessa
Is ook een strategie..quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:17 schreef formule het volgende:
De favo inwoners zijn voor mij de koeien en de kippen
Vroeger was Bil een slet (haar woorden). Nu laat ze zich letterlijk en figuurlijk naaien.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef renevanlaaren het volgende:
zit die bezemmmepster er nog steeds
Alsof die beste man nog langs WIL komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:18 schreef Voxs het volgende:
Lot: Ik moet me wel even mooi maken
Andrea: Je bent al mooi
Lot : Ik voel me net een slons
Andrea: een spons bedoel je
Lot: Ik zou er nog wel wat bij zetten ( de brief aan Anton)
Andrea: Hij moet eerst mijn naam zuiveren en dan mag hij komen. Zulke mooie dikke brieven geschreven en dan zo'n antwoord gekregen..
zeker anders word papa boosquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef renevanlaaren het volgende:
zit die bezemmmepster er nog steeds
Anton moet die brief ongelezen weggooienquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:18 schreef Voxs het volgende:
Lot: Ik moet me wel even mooi maken
Andrea: Je bent al mooi
Lot : Ik voel me net een slons
Andrea: een spons bedoel je
Lot: Ik zou er nog wel wat bij zetten ( de brief aan Anton)
Andrea: Hij moet eerst mijn naam zuiveren en dan mag hij komen. Zulke mooie dikke brieven geschreven en dan zo'n antwoord gekregen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |