SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 04-03-2014 23:06:28 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
ahaha echt voor sgutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:01 schreef seto het volgende:
sepo voor als etha's post wordt verwijderd wegens TR
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:45 schreef dreamerbulk het volgende:
fijne mensen op deze aardbodem.. hoe kan je jezelf zo erg snijden..thanks voor de fappings dreamerbrah, eerste keer in tijden dat ik weer een stijfje heb kunnen krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwaar emo zwaar gestoord
google maar op coldnessinmyheart ze legt gewoon haar bovenbeen bot bloot
****ZWAAR DISTURBING*****If not now, then when.
Ja doei, ik ga niet Googlenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vind die pic in die spoiler eigenlijk meer disturbing dan wat ik googelde tbh
hou toch op manquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit dus!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, heb alles gezien, maar open benen en shit is dus echt niks nieuws wat het internet te bieden heeft of je hebt gewoon nooit die shit op sites als thenyc, gore etc gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hou toch op man
lul niet
heb je wel alles bekeken? moet ik je ff wat dingen pm'en???
maar die met littekens is idd ook een zeer goeie ja
kerel ik keek al thenyc en ogrish toen jij nog aan de tepel hingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, heb alles gezien, maar open benen en shit is dus echt niks nieuws wat het internet te bieden heeft of je hebt gewoon nooit die shit op sites als thenyc, gore etc gezien.
Vind gewoon het totaalplaatje van die pic uit de spoiler fucking vies.
haha ja, maar deze gaat wel heel ver.. dat is bijna dood aan toe ..quote:
je bent echt niks gewend man, do you even gore?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kerel ik keek al thenyc en ogrish toen jij nog aan de tepel hing
maar dit is dus wat iemand bij zichzelf doet in haar slaapkamer..
DAT MAAKT HET JUIST ZO DISTURBING VRIEND
iemand legt in dr eentje haar complete femur bot bloot in haar bovenbeen .. in een slaapkamertje..dat maakt het juist zo sick. En dat heb ik nog nooit eerder op het internet gezien.
Ik heb net nog een filmpje gekeken van 3 oekrainse jongeren die een schedel van zwerver tot sop slaan met een schep(nee niet 3 guys 1 hammer) ..dat doet mij niks... dode babies op penissen gezien doet me ook vrij weinig, maar het feit dat een meisje dit bij zichzelf doet op haar prinsessenkamer .. maakt het voor mij echt heel ziek.
tering, gewoon opflikkeren met die vingerafdrukken en een pasje vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef Weissman het volgende:
KLB / Toegangspoortje sportschool
Truste mense
Ik hoop zo erg dat je aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik heb net nog een filmpje gekeken van 3 oekrainse jongeren die een schedel van zwerver tot sop slaan met een schep(nee niet 3 guys 1 hammer) ..dat doet mij niks... dode babies op penissen gezien doet me ook vrij weinig, maar het feit dat een meisje dit bij zichzelf doet op haar prinsessenkamer .. maakt het voor mij echt heel ziek.
dat zijn kaakgains broquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een wat dikkige linker kaak
verstandkiezen komen door en ik voel nu druk op kaak linksonder
kannhet zijn dat mn verstandskiezen mn kaak uit de kom hebben gedrukt oid? moet ik morgen dokter bellen of tandarts
ik kan mn mond ook.niet echt ver openspreiden
als je wist wat ik allemaal gezien heb op zieke closed MIRC rooms 10 jaar geleden, dat is niks in vergelijking met nyc en ogrish .. want dat is allemaal legaal.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
je bent echt niks gewend man, do you even gore?
ja, dat wordt trekken en veel pijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
kannhet zijn dat mn verstandskiezen mn kaak uit de kom hebben gedrukt oid? moet ik morgen dokter bellen of tandarts
is een ontsteking in je kaak, de druk is gewoon wat pus/vocht wat zich opbouwd... zsm tandarts bellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
bro, alsjeblieft man, stop gewoon, stop, je zet jezelf alleen maar voor schutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je wist wat ik allemaal gezien heb op zieke closed MIRC rooms 10 jaar geleden, dat is niks in vergelijking met nyc en ogrish .. want dat is allemaal legaal.
You know nothing John Snow.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bro, alsjeblieft man, stop gewoon, stop, je zet jezelf alleen maar voor schut
een open been ziek vinden, echt, had ik niet van jou verwacht dit man
ja dit dusquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef seto het volgende:
dreamerbulk heeft wel een punt hoor, heb ook wel rare shit gezien op internet maar het idee dat ze dit allemaal zelf doet is wel heel bizar
hij is gewoon niks gewendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef seto het volgende:
dreamerbulk heeft wel een punt hoor, heb ook wel rare shit gezien op internet maar het idee dat ze dit allemaal zelf doet is wel heel bizar
beter het zkh bellen, leuke zusterjes enzoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is een ontsteking in je kaak, de druk is gewoon wat pus/vocht wat zich opbouwd... zsm tandarts bellen.
Shit man, ben zo hypochondrisch als de pest. Nu durf ik niet te slapen omdat ik ben bang dat mn kaak uit elkaar gaat knallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is een ontsteking in je kaak, de druk is gewoon wat pus/vocht wat zich opbouwd... zsm tandarts bellen.
nee joh gebeurt echt niet, heb t zelf ook al meerdere malen gehad, is niks ernstigs ... vaak zakt het ook weer af, maar beter wel zo snel mogelijk je kies laten verwijderen mits je er last van blijft houden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Shit man, ben zo hypochondrisch als de pest. Nu durf ik niet te slapen omdat ik ben bang dat mn kaak uit elkaar gaat knallen.
dat bedoelde ik dus ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
het idee dat iemand dat doet is disturbing, maar het plaatje zelf niet imo
kan misschien ook zijn dat je verstandskies scheef tegen je kaak aan begint te groeien, dat had ik dusquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Shit man, ben zo hypochondrisch als de pest. Nu durf ik niet te slapen omdat ik ben bang dat mn kaak uit elkaar gaat knallen.
dat vind je kroko ook niksquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol dreamer, was met je aan het fucken brah, is wel ziek dat ze het vrijwillig in dr kamer doet, vraag me ook af hoe iemand dat zichzelf aan kan doen, maar de afbeeldingen zelf vind ik niet erg disturbing.
krokodil russia?quote:
wel baas, bloedend etenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:50 schreef seto het volgende:
[..]
kan misschien ook zijn dat je verstandskies scheef tegen je kaak aan begint te groeien, dat had ik dus
kon niet eens eten zonder bloed omdat die kies steeds in mijn kaak sneed
net alsof ze zijn gekookt in een olievatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
krokodil russia?
lmao met dat scheenbeen
heel apart spul jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
net alsof ze zijn gekookt in een olievat
vind ik ook naar om te zien,quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
weet je waar ik pas echt niet tegen kan? dierenleed.
lol ja... dan zie je hoe hard de massaconsumptie maatschappij isquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zag laatst zo'n filmpje hoe ze ' kip nuggets maken'
allemaal kuikentjes op een of andere razor blade
begint ding te draaien en echt binnen 1 seconden was er niks meer van ze over
wel machtigquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zoete aardappels blijven bijzonder lekker.
Zeker. Ik krijg het vast wel op. Dat dere blown up close to exploding stomache every fucking night.quote:
geef wat aan je buurmeisje?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker. Ik krijg het vast wel op. Dat dere blown up close to exploding stomache every fucking night.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag een tijd terug een video die zich afspeelde in Syrië waarin een stuk of acht mannen die met hun hoofd tegen de muur zaten (op de grond) de hele tijd geslagen, geschopt en af en toe zelfs gestoken werden, terwijl ze nog leefden. Dat kon ik niet lang aanzien. Op de één of andere manier moet ik bij zulke clips ook altijd denken aan de moeders. Die mensen zijn ooit geboren als klein kind en jarenlang verzorgd etc., wss zonder zorgen, en dan moet het leven zo naar eindigen.
die 2 post na elkaar, lolquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zoete aardappels blijven bijzonder lekker.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wat een lkkrding sgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had wat breedheid opgebouwd, maar m'n gains gaan verloren door een gebroken ribquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik heb gehoord jij bent best wel breed broeder, wat is daar van waar?
Zuur man. Hoelang nog?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had wat breedheid opgebouwd, maar m'n gains gaan verloren door een gebroken rib
ohquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon vrijgezel brah.
[..]
Goed gevonden.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:42 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gelukkig voor jou ben je 1.87quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gelukkig voor de manlets in deze reeks heb je toch relatief weinig aan het IQ in termen van succes, rijkdom en welzijn.
Eens. Zelfde geldt voor die trannie zooi.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:58 schreef fathank het volgende:
Echt ik zal nooit snappen waarom je vrijwillig naar die kanker zooi gaat kijken. Die shit opzoeken dan zit er echt een steekje los bij je imho.
Klopt, ik vermijd het ook gewoon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Echt ik zal nooit snappen waarom je vrijwillig naar die kanker zooi gaat kijken. Die shit opzoeken dan zit er echt een steekje los bij je imho.
5'10 master race of nie Henkquote:
Dm voor prijslijstquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:56 schreef Weissman het volgende:
Hallo Jonges wie doet hier annarboleh ?
Geen idee, ik reken alleen in het metrieke stelsel. Ik ben tenslotte in Nederland.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
5'10 master race of nie Henk
[..]
Dm voor prijslijst
Lol homo, God Bless Murica!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee, ik reken alleen in het metrieke stelsel. Ik ben tenslotte in Nederland.
Probeer het "maatje meer" topic in KPDquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:38 schreef stoeltafel het volgende:
Goedemorgen,
Iemand nog wat leuke foto's voor de DM?
eens, gewoon een lekkere BBWquote:Op woensdag 5 maart 2014 07:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eens. Zelfde geldt voor die trannie zooi.
niemand, anders forever manletquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:56 schreef Weissman het volgende:
Hallo Jonges wie doet hier annarboleh ?
Praat Ff voor jezelfquote:
bolen stoppen gewoon je groeiquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Praat Ff voor jezelf
Ben nu een ballonnetje door de Dbol. Maar ik doe wel 60kg bankdruk nu!
Wel eens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:49 schreef stoeltafel het volgende:
Neem aan dat jullie wel is kip/groeten als lunch eten op je werk.
Maken jullie dit in de ochtend of vaak al in de avond ervoor?
Goed antwoord welquote:
Dankje.quote:
Avond ervoor. Heb de discipline niet om 's ochtends de wekker een half uur eerder te zetten om te foodpreppenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:49 schreef stoeltafel het volgende:
Nooit eigenlijk, trek het niet om dat te eten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:49 schreef stoeltafel het volgende:
en nog harder werken, door die ziekenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
Ik ben dr helemaal klaar mee. Als het niet gauw beter wordt gooi ik mezelf van de dichtstbijzijnde brug.
Carnaval icm verneukt slaapritme is geen goeie basis voor een paar dagen werken.
Halve liter volle melk, 3 eieren, zakje pinda's en een snickers meestal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:30 schreef stoeltafel het volgende:
Tja, wat eet je dan als lunch? Vind het wel prima, pittig sausje erbij en eten maar.
Denk het niet hoor. Pas maar op met die vieze ratten van de belastingdienstquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik krijg 600 terug van de belasting, klopt dit wel?
Als ik naar de trend kijk van voorgaande jaren zou het best nog eens kunnen kloppen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Pas maar op met die vieze ratten van de belastingdienst
Ik heb het gecheckt met die loonstroken, klopt wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Kan best, toen ik een half jaar fulltime had gewerkt kreeg ik ook iets van 400 euro ofzo.
Maar je moet het gewoon zelf invullen aan de hand van loonstrook toch, dan kan er niet veel fout gaan lijkt me.
snel opmaken voordat ze het terugdraaienquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Fanta-stick het volgende:
wanneer krijg ik die money,, ik hoor pas in juli ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]
snel opmaken voordat ze het terugdraaien
kan je zieke kuur van kopen Fantababe
5 jaar srs? Ik geef het altijd uit. Ga er vanuit dat het klopt wat ik invul.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wanneer krijg ik die money,, ik hoor pas in juli ofzo.
Maar mattie ff serieus sowieso kunnen ze het bedrag binnen 5 jaar nog innen dus beter niet uitgeven.
Maar ik ben een man?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:15 schreef Awesome_ het volgende:
beach doe gewoon man als geslacht
fanta doe gewoon vrouw als geslacht
Mijn OCD kan dit niet aan.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die week dat ik zei dat ik op oefening was...
Sorry...ik had eerlijk moeten zijn.
Voor waarheden moet je in het BB topic zijn vriendquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Is alles dan een leugen in dit topic???
Heet eleiko/carbonc helemaal geen Cor in het echt?
Is etha helemaal geen 10/10??
Is jahroon helemaal niet 200kg bij 3 %BF???
Alleen etha is geen 10/10 de rest klopt nog wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Is alles dan een leugen in dit topic???
Heet eleiko/carbonc helemaal geen Cor in het echt?
Is etha helemaal geen 10/10??
Is jahroon helemaal niet 200kg bij 3 %BF???
ja man steekje losquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Whehequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alleen etha is geen 10/10 de rest klopt nog wel.
geld terugkrijgen van belasting ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Kan best, toen ik een half jaar fulltime had gewerkt kreeg ik ook iets van 400 euro ofzo.
Maar je moet het gewoon zelf invullen aan de hand van loonstrook toch, dan kan er niet veel fout gaan lijkt me.
Explain to me!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
geld terugkrijgen van belasting ...
peasants...when will they learn..
je geeft gewoon een gratis rentevrije lening weg aan de overheid![]()
Nouja het is niet echt dat je het geld eerst GEEFT en het daarna terugkrijgt. Ze nemen het gewoon en dan kan je het proberen terug te vragen.. right?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het feit dat je geld terugkrijgt betekent dat je je eigen opgave(tussenopgave in 2013) niet goed hebt gedaan..quote:
Hoe in godsnaam fix je dat je op quitte staat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het feit dat je geld terugkrijgt betekent dat je je eigen opgave(tussenopgave in 2013) niet goed hebt gedaan..
Het beste is dat jullie beide elk jaar op quitte staan.. maar wat ook een optie is ..is lager opgeven daardoor ontvang jij in 2013 teveel geld(geld dat je later moet terugbetalen zonder rente), dat geld kan je investeren in dingetjes waarmee je er meer geld van kunt maken... bijvoorbeeld , zijn de goedkoopste leningen die je kunt hebben
Ja duh..quote:
Ja maar wat moet ik dan, woon niet op een woonwagenkamp dus ben geen expert in belastingfraude.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is geen fraude, verreweg vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik dan, woon niet op een woonwagenkamp dus ben geen expert in belastingfraude.
Daar verdien je echt 3 barkies mee of zo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja duh..
Net zoals dat je leent bij duo en het op een spaarrekening gooit en lekker veel rente ontvangt erover.
dat is ook wel heel sick jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daar verdien je echt 3 barkies mee of zo.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef fathank het volgende:
Collegegeld is toch aftrekbaar?
@dreamer
Ieder z'n vak.
Ik meen me te herinneren dat ik 3% rente betaalde ofzo. In ieder geval net zoveel als de spaarrente toendertijd. Bovendien levert dood spaargeld op dit moment niks op met 1,5 % rente. Na aftrek van de inflatie ga je er netto zelfs op achteruit met een beetje pechquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja duh..
Net zoals dat je leent bij duo en het op een spaarrekening gooit en lekker veel rente ontvangt erover.
tegenwoordig is stilstaand spaargeld eigenlijk gewoon inleveren ja gezien inflatie, best sneu eigenlijk..quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik 3% rente betaalde ofzo. In ieder geval net zoveel als de spaarrente toendertijd. Bovendien levert dood spaargeld op dit moment niks op met 1,5 % rente. Na aftrek van de inflatie ga je er netto zelfs op achteruit met een beetje pech
Ook als het om kleine bedragen gaat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tegenwoordig is stilstaand spaargeld eigenlijk gewoon inleveren ja gezien inflatie, best sneu eigenlijk..
Niet uitgeven maar investerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ook als het om kleine bedragen gaat?
Maw ik kan mijn spaargeld beter uitgeven?
Legit 10/10.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alleen etha is geen 10/10 de rest klopt nog wel.
jep,quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ook als het om kleine bedragen gaat?
Maw ik kan mijn spaargeld beter uitgeven?
Ja ik ben nu aan het sparen voor verschillende dingen..het hoeft voor mijn part niet per se meer te worden( wat wel leuk zou zijn), als het maar niet minder wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jep,
haha nee.. want dan wordt het nog minderom het gelijk te houden of uiteraard meer van te maken.. investeren.
het zal in directe zin niet minder worden neequote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik ben nu aan het sparen voor verschillende dingen..het hoeft voor mijn part niet per se meer te worden( wat wel leuk zou zijn), als het maar niet minder wordt.
Ga yoga doen. Indien je dit op de juiste plek doet ook veel lekkere vrouwen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Klokov het volgende:
Zijn er flexibiliteitsoefeningen die jullie op offdays doen? Ik wil om en om kracht en flexibiliteit + grip gaan trainen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef Snakey het volgende:
Zo, winkeltje gevonden wat allerlei kogellagers en schroeven en bouten verkoopt, en dus ook M8 met engelse draad.
Het is geen titanium bout, maar ik kan voorlopig weer deadliften en squaten enzo.
quote:
www.vagebende.ngquote:
Het enige juiste antwoord.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
liften eten slapen dat is waar ik me mee bezig houd, ik ben onderweg en er is niemand die me tegenhoudt
Wauw: wat een interessant leven heb jij!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik bel dan ook en probeer toch af te dingen, als ze er niet in mee gaan :ja, met jullie valt niet te praten"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef Klokov het volgende:
OP geupdate, ik ga nog ff griptraining doen en dan pitten.
/dagboek.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Had drie zoete aardappels gehaald, prima maaltijd dacht ik, zonet in kleine blokjes gesneden, maar het is echt belachelijk veel lol. dat dere carbs
Ga Naar Buiten.quote:
En nu? Eet je geen kip nuggets meer?quote:hoe ze ' kip nuggets maken'
allemaal kuikentjes op een of andere razor blade
begint ding te draaien en echt binnen 1 seconden was er niks meer van ze over
Oplossing: dit soort meuk niet kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag een tijd terug een video die zich afspeelde in Syrië waarin een stuk of acht mannen die met hun hoofd tegen de muur zaten (op de grond) de hele tijd geslagen, geschopt en af en toe zelfs gestoken werden, terwijl ze nog leefden. Dat kon ik niet lang aanzien. Op de één of andere manier moet ik bij zulke clips ook altijd denken aan de moeders. Die mensen zijn ooit geboren als klein kind en jarenlang verzorgd etc., wss zonder zorgen, en dan moet het leven zo naar eindigen.
Knap kut. Sterkte.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had wat breedheid opgebouwd, maar m'n gains gaan verloren door een gebroken rib
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Avond ervoor. Heb de discipline niet om 's ochtends de wekker een half uur eerder te zetten om te foodpreppen
Even een praktisch vraagje: aangezien bij mannen ZMA nogal eens tot gevolg heeft dat ze potenter worden en meer sperma produceren: wordt jij er ook geiler van en squirt je ook meer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:37 schreef JackieBrown het volgende:
Ben best wel klaar met deze week. Zieke zma dromen telkens
Kom op, Henk: je stelt je prioriteiten verkeerd. Carnaval moet je skippen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
Ik ben dr helemaal klaar mee. Als het niet gauw beter wordt gooi ik mezelf van de dichtstbijzijnde brug.
Carnaval icm verneukt slaapritme is geen goeie basis voor een paar dagen werken.
Wat is hun onderbouwing?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Werkt er hier iemand (vrijwel) full-time???quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had paar jaar terug bij mijn bijbaantje 3 uur per week gewerkt maar kreeg tot 5 weken aan een stuk een volledig 40urig salaris gestort. Dat kan ook tot 5 jaar hersteld worden. Skkltjs
MUAHAHAHAHHAAAA
Doe dat nou maar gewoon wel. Er is vast wel een partij die jouw visie grotendeels volgt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet ook nog eens gaan stemmen maar geen fucking zin.
Dit. Niet weten hoe belastingen werkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nouja het is niet echt dat je het geld eerst GEEFT en het daarna terugkrijgt. Ze nemen het gewoon en dan kan je het proberen terug te vragen.. right?
Spaarrekening en lekker veel rente in 1 zinquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja duh..
Ik vraag me zo langzamerhand wel af wat men hier zoal aan IB betaald.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik dan, woon niet op een woonwagenkamp dus ben geen expert in belastingfraude.
Prachtwijkeralert.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:11 schreef Ethanolic het volgende:
318 euro terug Yolo
Kan k weekje Alanya van boeke
Absoluut niet, reel wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik ben nu aan het sparen voor verschillende dingen..het hoeft voor mijn part niet per se meer te worden( wat wel leuk zou zijn), als het maar niet minder wordt.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het zal in directe zin niet minder worden nee
Ik krijg 290 euro per maand. Daar betaalt de rest hier voor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:33 schreef dreamerbulk het volgende:
0 euro, ik betaalde vroeger wel 46 euro per maand af
ik zal aan je denken als ik straks een dikke belasting aanslag krijg en die moet betalen..quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
Meer dan 40 uur/week werken en nog geen 5K aan IB betalen: zijn jullie full-time burgerflippers of zo?
Bedoel je nu InkomstenBelasting of IB Groep van de studiefinanciering?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
Meer dan 40 uur/week werken en nog geen 5K aan IB betalen: zijn jullie full-time burgerflippers of zo?
hahahah ik dacht ook IB groep lening HAhahahahahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Bedoel je nu InkomstenBelasting of IB Groep van de studiefinanciering?
trololoquote:
Niet dat je het gaat doen, natuurlijkquote:
ik leen nietsquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:57 schreef Eleiko het volgende:
Diep triest dat mensen bij IB voornamelijk denken aan geld lenen (IB Groep) i.p.v. geld betalen (inkomstenbelasting).
@Dreamerbulk: vergeet die paar miljoen voor de asielzoekers: de halve natie teert op onze centen...
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
trololo
dit jaar wordt voor mij een record jaar aan belasting betalen, ik schuif op in de rangorde
je leent het wel skkltjquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik leen niets
ik krijg het
GRATIS GELD
Hoezo het is toch een prestatiebeurs? Kreeg laatst een brief dat ik niks terug hoefde te betalen omdat ik binnen 10 jaar alles had gehaald.quote:
jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo het is toch een prestatiebeurs? Kreeg laatst een brief dat ik niks terug hoefde te betalen omdat ik binnen 10 jaar alles had gehaald.
ik leen helemaal geen moerquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef seto het volgende:
[..]
ja
maar tot je je diploma binnen 10 jaar hebt is het een lening
Dikke beerput als ik twitter moet geloven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen die benieuwd zijn naar die hele zaak Demmink die nu weer opleeft?
Inb4 aluhoedje.
prins claus zijn naam valt ook vaak omtrent dit onderwerp..quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen die benieuwd zijn naar die hele zaak Demmink die nu weer opleeft?
Inb4 aluhoedje.
Ja ik heb al op verschillende sites gelezen, waarvan ook een aantal aluhoedjes, maar het is wel een aardig grote zaak. Net een artikel van de volkskrant dat Hirsch-Ballin en Donner ook wisten van de zaak, net als de korpschef van Amsterdam, maar die hebben er nooit iets mee gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dikke beerput als ik twitter moet geloven.
Zou kunnen ja en wanneer je zoekt naar de zaak moet je ook door bergen aan aluhoedjes en onderbuikgevoel websites heen. En volk als Micha Kat wat zich ermee bemoeid. En bij al dat soort figuren twijfel ik al snel aan de betrouwbaarheid van allesquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:41 schreef fathank het volgende:
Een grote lastercampagne van die kerel van de roestige spijker omdat ie door demmink 'genaaid' is rondom schiphol.
'ineens' duikt er een getuige op die nog weet dattie 20 jaar geleden betaalde seks heeft gehad met demmibk
Het is afwachten op hard bewijs en niet wat vage beweringen van onbetrouwbare figuren over gebeurtenissen die zogenaamd 20 jaar geleden hebben plaats gevonden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou kunnen ja en wanneer je zoekt naar de zaak moet je ook door bergen aan aluhoedjes en onderbuikgevoel websites heen. En volk als Micha Kat wat zich ermee bemoeid. En bij al dat soort figuren twijfel ik al snel aan de betrouwbaarheid van alles
Maarja, ik weet het nog niet, misschien zit er een kern van waarheid in.
Haha mijn oom is daar ook mee bezig, hij was echt zo'n nieuwsverslaafde. Hele dag CNN aan en op internet naar van alles lezen en zoeken. Hij werd er gek van na een tijdje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ook helemaal van nieuws afgekickt al. Feels good man.
Klopt, maar als jij het goed invult en zij maken een fout dan kunnen ze je niks maken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja volgens mij kunnen ze 5 jaar na dato nog money terugvragen.
Ja precies, er zijn nu teveel vage figuren die zich ermee bemoeien. De zaak leeft heel erg onder de BNW community en beheerders van dat soort dubieuze websites. Maarja even kijken waar het naartoe gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is afwachten op hard bewijs en niet wat vage beweringen van onbetrouwbare figuren over gebeurtenissen die zogenaamd 20 jaar geleden hebben plaats gevonden.
Wat denk je dat een beetje advocaat doet met iemand die op z'n 15e in een jongensbordeel werkte. Byebye betrouwbare getuigenis, niet serieus te nemen.
Dit gaat echt wel escaleren, alleen de getuigenis van vanmorgen al. Verder stinkt dit zaakje aan alle kanten. Demmink had beweerd niet in Turkije te zijn echter is die er wel geweest. Hij was ingecheckt met zijn diplomaten paspoort waardoor het bijna niet te traceren was. Gaat nog leuk worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, er zijn nu teveel vage figuren die zich ermee bemoeien. De zaak leeft heel erg onder de BNW community en beheerders van dat soort dubieuze websites. Maarja even kijken waar het naartoe gaat.
fathank = demminkquote:
lololol strong deviant artquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:32 schreef Champy het volgende:
Sap en Dreamer eat your heart out
http://areaorion.blogspot.nl/p/gallery_12.html
liep beter af dan bij die andere gast die in elkaar stortte..quote:
http://www.clutchfitness.com/forums/showthread.php?t=8637quote:
Whahaha iemand had duidelijk tijd teveel dat hij al die foto's heeft gemaakt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:32 schreef Champy het volgende:
Sap en Dreamer eat your heart out
http://areaorion.blogspot.nl/p/gallery_12.html
Ah zie dat er geen verschuifbare safety stops op de bar zaten. Als die er wel waren maar hij ze gewoon was vergeten op hoogte in te stellen had hij vast niks gekregen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://www.clutchfitness.com/forums/showthread.php?t=8637
nee andere dude sap..
die van dat gifje is volgens mij ook fucked wat ik toen las
in murica weet je het nooit hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah zie dat er geen verschuifbare safety stops op de bar zaten. Als die er wel waren maar hij ze gewoon was vergeten op hoogte in te stellen had hij vast niks gekregen.
Whaha ja dat is zoquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
in murica weet je het nooit haha
lmao die gifquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha ja dat is zoIn Nederland heb je dat niet helaas, of gelukkig, dat weet ik nog niet. Vriendin van me kreeg laatst wel 250 euro van de verzekering omdat ze was aangereden en een pijnlijke knie had voor een aantal dagen
Oja deze gif bedoelde ik
[ afbeelding ]
get a life met je multi quote's en je pollen, stomme belastingssslaafquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ga yoga doen. Indien je dit op de juiste plek doet ook veel lekkere vrouwen.
[..]
[..]![]()
[..]
www.vagebende.ng
[..]
Het enige juiste antwoord.
[..]
Wauw: wat een interessant leven heb jij!
[..]
[..]
/dagboek.
[..]
Ga Naar Buiten.
[..]
En nu? Eet je geen kip nuggets meer?
[..]
Oplossing: dit soort meuk niet kijken.
[..]
Knap kut. Sterkte.
[..]
Dit.
[..]
Even een praktisch vraagje: aangezien bij mannen ZMA nogal eens tot gevolg heeft dat ze potenter worden en meer sperma produceren: wordt jij er ook geiler van en squirt je ook meer?
[..]
Kom op, Henk: je stelt je prioriteiten verkeerd. Carnaval moet je skippen.
[..]
Wat is hun onderbouwing?
[..]
Werkt er hier iemand (vrijwel) full-time???
Poll: Hoeveel uur werk je per week?
• 0 - 8 uur
• 9 - 16 uur
• 17 - 24 uur
• 25 - 32 uur
• 33 - 40 uur
• meer dan 40 uur
• Ik studeer
• Ik teer op een uitkering
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[..]
Doe dat nou maar gewoon wel. Er is vast wel een partij die jouw visie grotendeels volgt.
[..]
Dit. Niet weten hoe belastingen werken
[..]
Spaarrekening en lekker veel rente in 1 zin
[..]
Ik vraag me zo langzamerhand wel af wat men hier zoal aan IB betaald.
Poll: Hoeveel IB heb je in 2013 betaald?
• 0 - 5.000 euro
• 5.000 - 10.000 euro
• 10.000 - 20.000 euro
• 20.000 - 30.000 euro
• meer dan 30.000 euro
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[..]
Prachtwijkeralert.
[..]
Absoluut niet, reel wel.
[..]
Dit dus.
nou zegquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
get a life met je multi quote's en je pollen, stomme belastingssslaaf
Maar dan ga je ook gewoon de WAO in? Of werkt dat niet na aanrijdingen. En met een schadevergoeding word je nog extra gecompenseerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao die gif
haha ja ik ken iemand die al 3 jaar leeft van een aanrijding... dus t is wel mogelijk ...
volgens mij overdrijft ie ook zijn klachten, want ik zie m zovaak lopen met zwaar spul etc.
Srs?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
liep beter af dan bij die andere gast die in elkaar stortte..
dwarsleasie ... rechtzaak aangespannen tegen gym en gewonnen .. miljoenen schadevergoeding..dat dan weer wel lol
Die gast had een onbepaalde tijds contract bij een bedrijf .. dus dat liep ook nog door .. weet niet hoe die nu zit .. denk dat ie na 104 weken ontslag gekregen... daarna WAO volgens mij jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar dan ga je ook gewoon de WAO in? Of werkt dat niet na aanrijdingen. En met een schadevergoeding word je nog extra gecompenseerd.
SIKKENT SIKKENTquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
soms dan moet je gewoon een sickening sick cunt zijn
Lekker makkelijk wel, maarja of je er echt gelukkig van word.. Ik zou niet kunnen leven van een uitkering iig, sowieso te weinig geld en je word op geen enkele manier uitgedaagd ofzo. Het is letterlijk achterover leunen en geld vangen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Die gast had een onbepaalde tijds contract bij een bedrijf .. dus dat liep ook nog door .. weet niet hoe die nu zit .. denk dat ie na 104 weken ontslag gekregen... daarna WAO volgens mij ja
klopt, de meeste gaan ook achterover hangen ... slimmer is als je die tijd die je dan hebt investeert in leren voor een eigen business .quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker makkelijk wel, maarja of je er echt gelukkig van word.. Ik zou niet kunnen leven van een uitkering iig, sowieso te weinig geld en je word op geen enkele manier uitgedaagd ofzo. Het is letterlijk achterover leunen en geld vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
heb ook heel veel gefaald in mijn leven, maar zulke dingen zijn niet echt leuk om over te vertellen lolquote:
opzich lijkt me in rusland wonen echt niet verkeerd in de juiste gebieden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Klokov het volgende:
Ik ga terug naar Rusland, kan daar prima leven van 600 euro p/m. Bovendien hebben wij binnenkort een extra stuk grondgebied
die blijft mooi ja, maar zo is het echt ... je moet houden van falen om succes te kunnen bereiken..quote:
verstandige jongenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:29 schreef dreamerbulk het volgende:
nieuwskanalen die ik actief bekijk zijn al jazeera international en RT
voor de rest kan t me meestal gestolen worden
ik walg van massa media zoals cnn en consorten ...quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kijk meestal alleen naar FOX News, vind het wel een fijne, objectieve zender zonder een duidelijke politieke voorkeur.
quote:
godverquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kijk meestal alleen naar FOX News, vind het wel een fijne, objectieve zender zonder een duidelijke politieke voorkeur.
Is ook zo ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
sinds ik in een boek las dat nieuws kijken/volgen niet goed voor je is ben ik ermee gestopt doordat het een stroom van negativiteit is en iedereen weet dat je niks aan negativiteit hebt.
Iedereen faalt. En daar leer je van.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb ook heel veel gefaald in mijn leven, maar zulke dingen zijn niet echt leuk om over te vertellen lol
en zal nog ontelbaar keer falen
Lekkere vrouwen wel (Moskou/St. Petersburg area's).quote:[..]
opzich lijkt me in rusland wonen echt niet verkeerd in de juiste gebieden.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Jup, en sowieso je niet druk maken om dingen waar je geen invloed op hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook zo ja.
En ik vind ook dat het om jezelf gaat, hoe egoistisch het misschien ook klinkt. Ik ga me niet druk maken over allerlei zaken die vrijwel geen impact hebben op mijn eigen leven.
Waar. Al ben ik nog niet afgekickt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik checkte ook elke dag alle kranten, meerdere keren per dag, maar sinds ik in een boek las dat nieuws kijken/volgen niet goed voor je is ben ik ermee gestopt doordat het een stroom van negativiteit is en iedereen weet dat je niks aan negativiteit hebt.
[..]
Vrouwen daar zijn nog wel echt vrouwen .. schijnt .. heb ik van horen en zeggen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iedereen faalt. En daar leer je van.
Niet falen en/of niet ervan leren = niet geleefd hebben,
[..]
Lekkere vrouwen wel (Moskou/St. Petersburg area's).
zit een kern van waarheid in jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jup, en sowieso je niet druk maken om dingen waar je geen invloed op hebt.
Zag eens een documentaire van Jelle BC over Russische vrouwen die westerse mannen willen daten omdat Russen altijd dronken zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vrouwen daar zijn nog wel echt vrouwen .. schijnt .. heb ik van horen en zeggen..
maar ook wel echte femme fatales denk ik
Naja, niet 100% ofc. Als ik op reddit zit dan krijg ik de belangrijke dingen wel mee, zoals Oekraine bijv, maar vroeger zou ik het heel erg nauw volgen en dat doe ik nu wat minder. Zulke shit als Oekraine is ook gewoon interessant though. Weet ook nog dat ik erg vroeg bij de Eygpte demonstraties was en het hele dagen op livestreams volgde + fok.quote:
Welk soort dingen? Nieuws?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zit een kern van waarheid in ja
ik zal me nooit druk maken over die zaken, maar ik vind het wel heerlijk om daar met iemand irl over te discussieren met veel passie en bombarie... helaas heb ik niet veel mensen in mijn kring die zich echt bezighouden met dat soort dingen.
zaken over wereld politiek, oorlogen etc dat soort dingen..quote:
Tot op een zekere hoogte kan ik het met die onderwerpen nog wel begrijpen in het geval van hoogstaande discussies, maar op mijn vorige stage bijv. zaten ze hele dagen de economische crisis, de verhoogde hypotheken etc. etc. te bashen. Daar heeft echt niemand wat aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zaken over wereld politiek, oorlogen etc dat soort dingen..
Was bij mij ook ja, helft van het bedrijf was ook actief in de politiek dus dan kom je daar al snel uit. Maar vond het zelf wel fijn opzich, krijg je van dat soort dingen ook iets mee. En je gaat je er misschien wat meer in verdiepen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tot op een zekere hoogte kan ik het met die onderwerpen nog wel begrijpen in het geval van hoogstaande discussies, maar op mijn vorige stage bijv. zaten ze hele dagen de economische crisis, de verhoogde hypotheken etc. etc. te bashen. Daar heeft echt niemand wat aan.
Voetbal is bijzaak nr 1 in het levenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was bij mij ook ja, helft van het bedrijf was ook actief in de politiek dus dan kom je daar al snel uit. Maar vond het zelf wel fijn opzich, krijg je van dat soort dingen ook iets mee. En je gaat je er misschien wat meer in verdiepen.
Liever dat dan gasten die het alleen maar over voetbal hebben, het uitgaan op zaterdag en welke film ze gisteravond hebben gekeken.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Voetbal is bijzaak nr 1 in het leven.
lol dit is toch een tranny sap? of heb ik dat verkeerdquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:47 schreef Klokov het volgende:
http://thechive.com/2012/(...)otos/?obref=obinsite
ik werd er niet blij vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:47 schreef Klokov het volgende:
http://thechive.com/2012/(...)otos/?obref=obinsite
ja die ene is een trannyquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:51 schreef Klokov het volgende:
^Ik ook niet maar wou even weten of er trannies tussen zaten.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:53 schreef Klokov het volgende:
Ik zou 0 links openen vanuit dit topic als ik aan het werk ben, sterker nog ik zou niet eens in het topic kijken
Living on the edgequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:53 schreef Klokov het volgende:
Ik zou 0 links openen vanuit dit topic als ik aan het werk ben, sterker nog ik zou niet eens in het topic kijken
sick hoorquote:
Klopt, Marissa Madison.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol dit is toch een tranny sap? of heb ik dat verkeerd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja die ene is een tranny
http://adultsearch.com/co(...)emale-escorts/881635 (redelijk SFW)
hnnngggquote:TOP OR BOTTOM
Sick man. Ik kwam op insta zo'n meisje van 14/15 tegen die 140 kg benchpresst. u fookin wot m8 Natuurlijk een Rus.quote:
ligt er maar net aan, soms malser soms iets taaier, net zoals dat je bij steak heel veel variatie hebtquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net mijn MuscleMeat opgehaald. Fucking badass lol. Nog best veel 4 kg. Dude in mijn gym zei trouwens dat paardenbiefstuk iets taaier dan normale biefstuk was, maar hier werd juist vertelt dat het iets malser is. Wat is het nou?
[..]
Sick man. Ik kwam op insta zo'n meisje van 14/15 tegen die 140 kg benchpresst. u fookin wot m8 Natuurlijk een Rus.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
I'm the sick cunt this world deserves, but not the one it needs right now.
Ah, alright. THanks.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt er maar net aan, soms malser soms iets taaier, net zoals dat je bij steak heel veel variatie hebt
huh als je die link opent toch, 117quote:
117,22 broquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
huh als je die link opent toch, 117
sap zag ook
hoezo nietquote:
ja ik zag ryanair 59 euro...quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:34 schreef seto het volgende:
kan best
heb weleens een retourtje stockholm voor 60 euro geboekt
Sorry man, was niet serieus. Prijs is sws wel echt, maar lees de voorwaarden goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoezo niet
overal op elke flight site die ik kijk ligt het rond die prijzen ... blijkbaar seizoen .. en oslo is maar 1.5 uur vliegen natuurlijk
vroeg me af of die prijzen reeel zijn want ik vlieg nooit, daarom vroeg ik t hier.. misschien hebben mensen hier meer ervaring met vliegen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sorry man, was niet serieus. Prijs is sws wel echt, maar lees de voorwaarden goed.
Ja precies.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ja sowieso .. maakt me ook niet uit als paar tientjes meer is.. komt altijd wel wat bij .. maar dan heb ik een beetje een beeld ervan.
lijkt me wel wat ja, vooral de natuur lijkt me erg mooiquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja precies.
Wel chill though, zo'n weekje tot rust komen.
FOX is wel nice, ik vind RTL Boulevard ook echt een goed nieuwsprogramma die het tenminste met een grappig tintje brengtquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Als het maar een uurtje of 2 vliegen is ryanair wel prima. Langer dan dat wordt toch wel vervelend met jouw lengte denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ik zag ryanair 59 euro...
sick .. wist ik niet dat zo goedkoop was haha
wil een weekje mountainbiken in noorwegen binnenkort ff tot rust komen, wordt een goedkoop geintje zo
klinkt als een helquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als het maar een uurtje of 2 vliegen is ryanair wel prima. Langer dan dat wordt toch wel vervelend met jouw lengte denk ik.
En ga nooit in hartje zomervakantie met ryanair naar Marokko. Nog nooit zo'n helse vlucht meegemaakt. Zelfs een tussenstop van 8 uur op frankfurt is chiller dan 4 uur lang in een vliegtuig vol met Nederlandse Marokkanen
quote:
Precies. Als prijzen echt te bizar zijn kan je wel een korte vlucht met 1 van die cheepies doen. Maar als je het kan vermijden, altijd doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klinkt als een hel
klm is niet veel duurder gelukkig
Nog even en je kan zelf vliegen #bionicsnakequote:Op woensdag 5 maart 2014 18:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Precies. Als prijzen echt te bizar zijn kan je wel een korte vlucht met 1 van die cheepies doen. Maar als je het kan vermijden, altijd doen.
Ik vlieg er niet meer mee. Ik betaal gewoon wat meer, of ik ga niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |