SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 04-03-2014 23:06:28 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
ahaha echt voor sgutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:01 schreef seto het volgende:
sepo voor als etha's post wordt verwijderd wegens TR
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:45 schreef dreamerbulk het volgende:
fijne mensen op deze aardbodem.. hoe kan je jezelf zo erg snijden..thanks voor de fappings dreamerbrah, eerste keer in tijden dat ik weer een stijfje heb kunnen krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwaar emo zwaar gestoord
google maar op coldnessinmyheart ze legt gewoon haar bovenbeen bot bloot
****ZWAAR DISTURBING*****If not now, then when.
Ja doei, ik ga niet Googlenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vind die pic in die spoiler eigenlijk meer disturbing dan wat ik googelde tbh
hou toch op manquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit dus!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, heb alles gezien, maar open benen en shit is dus echt niks nieuws wat het internet te bieden heeft of je hebt gewoon nooit die shit op sites als thenyc, gore etc gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hou toch op man
lul niet
heb je wel alles bekeken? moet ik je ff wat dingen pm'en???
maar die met littekens is idd ook een zeer goeie ja
kerel ik keek al thenyc en ogrish toen jij nog aan de tepel hingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, heb alles gezien, maar open benen en shit is dus echt niks nieuws wat het internet te bieden heeft of je hebt gewoon nooit die shit op sites als thenyc, gore etc gezien.
Vind gewoon het totaalplaatje van die pic uit de spoiler fucking vies.
haha ja, maar deze gaat wel heel ver.. dat is bijna dood aan toe ..quote:
je bent echt niks gewend man, do you even gore?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kerel ik keek al thenyc en ogrish toen jij nog aan de tepel hing
maar dit is dus wat iemand bij zichzelf doet in haar slaapkamer..
DAT MAAKT HET JUIST ZO DISTURBING VRIEND
iemand legt in dr eentje haar complete femur bot bloot in haar bovenbeen .. in een slaapkamertje..dat maakt het juist zo sick. En dat heb ik nog nooit eerder op het internet gezien.
Ik heb net nog een filmpje gekeken van 3 oekrainse jongeren die een schedel van zwerver tot sop slaan met een schep(nee niet 3 guys 1 hammer) ..dat doet mij niks... dode babies op penissen gezien doet me ook vrij weinig, maar het feit dat een meisje dit bij zichzelf doet op haar prinsessenkamer .. maakt het voor mij echt heel ziek.
tering, gewoon opflikkeren met die vingerafdrukken en een pasje vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef Weissman het volgende:
KLB / Toegangspoortje sportschool
Truste mense
Ik hoop zo erg dat je aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik heb net nog een filmpje gekeken van 3 oekrainse jongeren die een schedel van zwerver tot sop slaan met een schep(nee niet 3 guys 1 hammer) ..dat doet mij niks... dode babies op penissen gezien doet me ook vrij weinig, maar het feit dat een meisje dit bij zichzelf doet op haar prinsessenkamer .. maakt het voor mij echt heel ziek.
dat zijn kaakgains broquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een wat dikkige linker kaak
verstandkiezen komen door en ik voel nu druk op kaak linksonder
kannhet zijn dat mn verstandskiezen mn kaak uit de kom hebben gedrukt oid? moet ik morgen dokter bellen of tandarts
ik kan mn mond ook.niet echt ver openspreiden
als je wist wat ik allemaal gezien heb op zieke closed MIRC rooms 10 jaar geleden, dat is niks in vergelijking met nyc en ogrish .. want dat is allemaal legaal.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
je bent echt niks gewend man, do you even gore?
ja, dat wordt trekken en veel pijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een wat dikkige linker kaak
verstandkiezen komen door en ik voel nu druk op kaak linksonder
kannhet zijn dat mn verstandskiezen mn kaak uit de kom hebben gedrukt oid? moet ik morgen dokter bellen of tandarts
ik kan mn mond ook.niet echt ver openspreiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |