universum?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef Aberella het volgende:
De toegangspoortjes van mijn gym werken met een vingerprint. Alles leuk en aardig, zo zit je niet met het gezeik dat je je pasje bent vergeten en weer terug moet.
Tot een half jaar werkte dit ook prima, tot de scan sinds vanavond ineens mijn vingerafdruk niet meer herkent.
Nou moet ik voorlopig steeds de medewerker uit zijn hokje halen die er 9 van de 10 keer niet zit om naar binnen te mogen, tot ze een andere oplossing hebben. Wat een paupersysteem.
Klacht: vingerafdrukscanpoortjessysteem om te mogen sporten faalt.
Skirre tijden mimangquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik draag sowieso nooit een portemonnee.
Vond het in het begin erg handig anders.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Zapata het volgende:
opzeggen en naar andere sportschool? sowieso, ik ga toch niet mijn vingerafdrukken aan een bedrijf geven vrijwillig..
do you even lift? universum is de plek om te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef Aberella het volgende:
[..]
Daar zou ik ook naartoe kunnen gaan als die gare poortjes normaal zouden werken.
thug lifequote:
dan wordt tijd voor een second scan system: "de eikel-scan"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef Aberella het volgende:
Klacht: vingerafdrukscanpoortjessysteem om te mogen sporten faalt.
Zo'n plat pasje zit anders een stuk comfortabeler in je portemonnee dan zo'n rond, hard ding.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dan wordt tijd voor een second scan system: "de eikel-scan"
ja maar als je je pasje vergeten bent, en de fingerprintscan werkt niet. dan is een alternatieve eikelscan wel een oplossing, en mocht die niet werken, dan is een irisscan ook mogelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo'n plat pasje zit anders een stuk comfortabeler in je portemonnee dan zo'n rond, hard ding.
Oke hoe kom ik daar aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dan wordt tijd voor een second scan system: "de eikel-scan"
Dit dus. wat voor een mongool ben je dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Zapata het volgende:
opzeggen en naar andere sportschool? sowieso, ik ga toch niet mijn vingerafdrukken aan een bedrijf geven vrijwillig..
Ik weet niet man, sportschool klinkt sowieso maar vermoeiend, vrouwen nemen me maar om m'n karakter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja maar als je je pasje vergeten bent, en de fingerprintscan werkt niet. dan is een alternatieve eikelscan wel een oplossing, en mocht die niet werken, dan is een irisscan ook mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |