Kapotgepenetreerd door Patrick toen ze nog bij BNN zat.quote:
Ronald Plasterk ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:27 schreef Paxcon het volgende:
''het vervelende broertje''
Wat een verschrikkelijke vent
Ik verwachtte een koe.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
"dat is een bel die drie keer klinkt"
Hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Een blaasklus zal er wel niet in zitten.quote:
en als ik drie keer bel met mijn fiets bel bel.. dan ben jij de mooiste van het stelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zou wel goed zijn voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een blaasklus zal er wel niet in zitten.
Er mogen wat meer religieuze referenties in ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marco en ik vinden dit een goede ontwikkeling (?)
Jij lijkt mij wel een type voor opwekkingsliederenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef marcodej het volgende:
Ter compensatie kijk ik naar een mooi Gezang op YouTube.
Dat zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plasterk neuriet zijn hits ook elke dag.
Die luisterde ik vooral in mijn wilde jaren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel een type voor opwekkingsliederen
nog niet gezien.quote:
Beter kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef Zaktabak het volgende:
Wel piemel, beetje tieten maar nog geen enkele kut.
Preutse seksisten!!
Wel man, je zag haar kut al een paar keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef Zaktabak het volgende:
Preutse seksisten!!
Eeh, nachtkaars?quote:
Die was gewoon in beeld hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef Zaktabak het volgende:
Preutse seksisten!!
Op kinder.startpagina.nl is nog meer kut te vinden.quote:
Zo'n wijf die over 4 jaar 'depressief' is omdat ze weer 4 jaar verneukt heeft aan zo'n loser terwijl ze iets serieus zochtquote:
Tuurlijk.. ook zo een duidelijk verschil... feestganger vs stille.. hoe dat gebracht wordt.. we zijn gekke henkie nietquote:
Die boort hem er wel in jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wordt ze geneukt door die inboorling op die boot..
Toch die bj dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he of hij wel of niet komt!!
Voelen dat er een klik is, en dan gaat ze voor dat debiele concurrentje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n wijf die over 4 jaar 'depressief' is omdat ze weer 4 jaar verneukt heeft aan zo'n loser terwijl ze iets serieus zocht
Moet je eens onopgeloste zaken kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:32 schreef vencodark het volgende:
Zelden een topic/programma gevolgd waar ik zo vaak dezenodig had.
Ash Ketchumquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Studentje waarbij ze alleen de pet achterstevoren mist? Wat voor studenten kent zij?
Heej niet haten op Alberto he?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je eens onopgeloste zaken kijkenofja.. elke programma van Alberto
Die hoort erbij, is van de belichting.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wordt ze geneukt door die inboorling op die boot..
mocro's? Oh wacht...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Studentje waarbij ze alleen de pet achterstevoren mist? Wat voor studenten kent zij?
Ik denk 1 kijkcijfer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
ben benieuwd hoeveel kijkcijfers dit trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |