Prima. Ik ga er vanuit dat ze dit even rechtzetten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hebben we alle belangrijke personen alweer te pakken.
Ik zal de Vara even mailen.
Belly shots!quote:
Vandaag is er helemaal niks, behalve Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Meh dit vind ik niet zo boeiend, ik zap zometeen wel.
Z'n broer, Bob Faggot.quote:
Spangasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag is er helemaal niks, behalve Rijdende Rechter.
--> TRUquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:08 schreef Zaktabak het volgende:
DE DERDE WERELDOORLOG KOMT ERAAN, IK HERHAAL: DE DERDE WERELDOORLOG!!11!111einz!!!
Volgens BNW heeft Duitsland binnen ons ministerie geïnfiltreerd. (Volgens POL ook)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Volgens ONZ vielen de Duitsers gister binnen, maar ik heb nog niks gemerkt.
Hij is slecht. Zo slecht dat er een lacherig gevoel naar boven kwam. Maar niet slecht genoeg om ook daadwerkelijk te lachen.quote:
Hou maar op met je ignorante houding. China is een gevaarlijk land.quote:
Ik moest lachen om je UI, wat ben jij lelijk zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij is slecht. Zo slecht dat er een lacherig gevoel naar boven kwam. Maar niet slecht genoeg om ook daadwerkelijk te lachen.
Toch zie ik potentie in je.
China gaat even het Zuid Amerikaans voetbal kampioenschap winnen volgend jaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou maar op met je ignorante houding. China is een gevaarlijk land.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Oh god, weer zo'n linkse leugenaar op teevee. Zo'n EU-subisidieslurper die ons wijs probeert te maken dat de Derde Wereldoorlog uitbreekt als we niet méér MEER MÉÉR Europese Unie accepteren.
Wat een fokking vuile linkse D66 leugenaar. Optiefen!
Gelukkig is Jort Kelder wel wakker.
Ik moest een beetje om mijn eigen grapje lachen, telt dat ook?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij is slecht. Zo slecht dat er een lacherig gevoel naar boven kwam. Maar niet slecht genoeg om ook daadwerkelijk te lachen.
Toch zie ik potentie in je.
You go girl!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Oh god, weer zo'n linkse leugenaar op teevee. Zo'n EU-subisidieslurper die ons wijs probeert te maken dat de Derde Wereldoorlog uitbreekt als we niet méér MEER MÉÉR Europese Unie accepteren.
Gelukkig geeft DWDD dit gewoon een podium.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Open je ogen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben hier te verrot voor. Ik kan mij er echt totaal niet op concentreren
Alleen Geert kan ons redden uit de klauwen van de EU!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
D66 is niet links, maar al die EU-propaganda is wel treurig inderdaad. EU werkt niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Geen idee, maar hij praat met een Vlaams accent, die mensen kan sowieso niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Waarom heeft hij het over China en zijn groei?
Ik zeg: Pim opgraven, daar kunnen ze tegenwoordig toch wel iets van maken? RoboPim?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Alleen Geert kan ons redden uit de klauwen van de EU!!!
En jij bent dik. Staan we weer quittequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je UI, wat ben jij lelijk zeg.
Vergeet Rita niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mwoh. Ik zal er even over nadenkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik moest een beetje om mijn eigen grapje lachen, telt dat ook?
Anti EU is pro Gerard inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nu al zero points.quote:
Wakker worden stamppot etenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door de regen en de wind zal ik naast je blijven staan.
En nu is de storm voorbij en zijn we rustig.
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:18 schreef tralalala het volgende:
Die stemmen passen heul niet bij elkaar
quote:
Iemand die liegt is bij mij altijd per definitie links.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D66 is niet links, maar al die EU-propaganda is wel treurig inderdaad. EU werkt niet.
En niet per definitie gezellig.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:20 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Iemand die liegt is bij mij altijd per definitie links.
Derde naam wordt met een theta geschreven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom niet A. F. T. van der Heijden?
'Theodorus'. Als het begint met 'Th.' kun je dat doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom niet A. F. T. van der Heijden?
Eerder toch gewoon Han Pekel die Marc van der Linden heeft opgevroten.quote:
Jammer dat ze jou niet hebben uitgenodigd.quote:
Dat maakt de hele Nederlandse politiek links.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:20 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Iemand die liegt is bij mij altijd per definitie links.
Wel even een andere situatie, me dunkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Kan hij niet samen met Connie P. in de oneindige [mijmermodus]?
Nee, want Connie Palmen is kut, en A.F.Th is dat niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Kan hij niet samen met Connie P. in de oneindige [mijmermodus]?
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wel even een andere situatie, me dunkt.
Zijn zoon is dood.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat. Waarschijnlijk ben ik niet slim genoeg.
Die Bernie was nooit grappig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bernie heeft weer wat goede tweets de afgelopen dagen.
Je bent harteloos.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb het begin gemist. Van het verhaal, niet van die dood.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan word je vanzelf mod op FOK!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurydice_(mythologie)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Wat heeft de metro met de dood van zijn zoon te maken? Ik snap er geen fluit van.
Ja he? Vind ik nu ook. Dan had iedereen kunnen lachen om leuke woordgrappenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer dat ze jou niet hebben uitgenodigd.
Ah, ik kreeg totaal niet mee waar het over ging, dat is wel hard danquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn jullie koude mensen, zijn zoon is vorige week vermoord. Laat die man rouwen.
En dan had ik in het topic gezegd:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja he? Vind ik nu ook. Dan had iedereen kunnen lachen om leuke woordgrappen
Als tafelheer voorspellingen doen. "Volgens mij gaat hij over boeken praten" en dan gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja he? Vind ik nu ook. Dan had iedereen kunnen lachen om leuke woordgrappen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg totaal niet mee waar het over ging, dat is wel hard dan
quote:A.F.Th. van der Heijden is gehuwd met journaliste/schrijfster Mirjam Rotenstreich. Op 23 mei 2010 werd Van der Heijdens enige zoon Tonio (geb. 15 juni 1988) op de fiets aangereden door een auto. Kort na dit verkeersongeval overleed Tonio op 21-jarige leeftijd in een ziekenhuis in Amsterdam, in het bijzijn van zijn ouders.
Vorige week?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn jullie koude mensen, zijn zoon is vorige week vermoord. Laat die man rouwen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als tafelheer voorspellingen doen. "Volgens mij gaat hij over boeken praten" en dan gelijk krijgen.
Ja, of vorige maand. Wat maakt het uit.quote:
Ben blij dat je mijn posts leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
Wat een troep.
Dan lees ik nog liever de VBL SC.
Moord of ongeluk is wel een verschil.....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, of vorige maand. Wat maakt het uit.
Zo hee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ellen moeten ze met haar kut om een kanon trekken.
Ze zat aan tafel te klappen terwijl ze op het podium stond om een prijs uit te reiken.quote:
Behalve die sneeuwschuiver dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het publiek kan deze TVDD niet helemaal waarderen.
Wendy pijpt de baas van RTL. Geen grap.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Moordwijven?
Is dat een satirisch programma of is het echt zo slecht geacteerd/geproduceerd?
Lieve golden retriever puppies worden nou nooit in die rol gecast. Discriminatie zeg ik je. Marianne Thieme op de barricade aub.quote:
OOR? Zeker!quote:
Natuurlijkquote:
quote:
Ik ken geen chicks die Marien heten anders.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
Marien.
Je ouders zullen maar twijfelen.
Een muziekblad.quote:
Zelfs in het boekenschuurtje in mijn oorspronkelijke woonplaats ligt het nogquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
OK. Ik zie die echt nooit in de boekenwinkel liggen.
Ja dat heeft heel veel met oor te maken man.quote:
Aad de?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar een Mos die ik serieus neem.
Andere honden bijten veel vaker maar als een Rottweiler bijt is het nu eenmaal vaker dodelijk door zijn kaken. Echter gebeurt het bijna nooit, en als wel, komt dat vaak door slechte baasjes die bad ass willen zijn met zo'n hond. Een poedel bijvoorbeeld is veel gevaarlijker, en kleine hondjes bijten vaker dan grote.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lieve golden retriever puppies worden nou nooit in die rol gecast. Discriminatie zeg ik je. Marianne Thieme op de barricade aub.
Goeie post. Had ik nooit kunnen bedenkenquote:
Wij zijn goed hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie post. Had ik nooit kunnen bedenken
Als MM maar niet terug komt dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
Als hij ook stopt bij DWHN zou het helemaal mooi zijn.
Ren Lenny Renquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens zijn Mooi Liedje en Het Regent Zonnestralen best leuk
Aan die kleine beestjes heb ik best een hekel, maar grote honden vind ik lief.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Andere honden bijten veel vaker maar als een Rottweiler bijt is het nu eenmaal vaker dodelijk door zijn kaken. Echter gebeurt het bijna nooit, en als wel, komt dat vaak door slechte baasjes die bad ass willen zijn met zo'n hond. Een poedel bijvoorbeeld is veel gevaarlijker, en kleine hondjes bijten vaker dan grote.
Zo, dat moest even gezegd.
En dan die hazenlip terug zeker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
Als hij ook stopt bij DWHN zou het helemaal mooi zijn.
Samen met Kane.quote:
Raoul Heertje was erg jaloers op het succes van Thomas, en vooral aan het feit dat Showbizz City nooit een succes is geworden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens zijn Mooi Liedje en Het Regent Zonnestralen best leuk
Jaquote:
Mijn rottweiler is vorig jaar overledenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Andere honden bijten veel vaker maar als een Rottweiler bijt is het nu eenmaal vaker dodelijk door zijn kaken. Echter gebeurt het bijna nooit, en als wel, komt dat vaak door slechte baasjes die bad ass willen zijn met zo'n hond. Een poedel bijvoorbeeld is veel gevaarlijker, en kleine hondjes bijten vaker dan grote.
Zo, dat moest even gezegd.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |