Prima. Ik ga er vanuit dat ze dit even rechtzetten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hebben we alle belangrijke personen alweer te pakken.
Ik zal de Vara even mailen.
Belly shots!quote:
Vandaag is er helemaal niks, behalve Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Meh dit vind ik niet zo boeiend, ik zap zometeen wel.
Z'n broer, Bob Faggot.quote:
Spangasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag is er helemaal niks, behalve Rijdende Rechter.
--> TRUquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:08 schreef Zaktabak het volgende:
DE DERDE WERELDOORLOG KOMT ERAAN, IK HERHAAL: DE DERDE WERELDOORLOG!!11!111einz!!!
Volgens BNW heeft Duitsland binnen ons ministerie geïnfiltreerd. (Volgens POL ook)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Volgens ONZ vielen de Duitsers gister binnen, maar ik heb nog niks gemerkt.
Hij is slecht. Zo slecht dat er een lacherig gevoel naar boven kwam. Maar niet slecht genoeg om ook daadwerkelijk te lachen.quote:
Hou maar op met je ignorante houding. China is een gevaarlijk land.quote:
Ik moest lachen om je UI, wat ben jij lelijk zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij is slecht. Zo slecht dat er een lacherig gevoel naar boven kwam. Maar niet slecht genoeg om ook daadwerkelijk te lachen.
Toch zie ik potentie in je.
China gaat even het Zuid Amerikaans voetbal kampioenschap winnen volgend jaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou maar op met je ignorante houding. China is een gevaarlijk land.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Oh god, weer zo'n linkse leugenaar op teevee. Zo'n EU-subisidieslurper die ons wijs probeert te maken dat de Derde Wereldoorlog uitbreekt als we niet méér MEER MÉÉR Europese Unie accepteren.
Wat een fokking vuile linkse D66 leugenaar. Optiefen!
Gelukkig is Jort Kelder wel wakker.
Ik moest een beetje om mijn eigen grapje lachen, telt dat ook?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij is slecht. Zo slecht dat er een lacherig gevoel naar boven kwam. Maar niet slecht genoeg om ook daadwerkelijk te lachen.
Toch zie ik potentie in je.
You go girl!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Oh god, weer zo'n linkse leugenaar op teevee. Zo'n EU-subisidieslurper die ons wijs probeert te maken dat de Derde Wereldoorlog uitbreekt als we niet méér MEER MÉÉR Europese Unie accepteren.
Gelukkig geeft DWDD dit gewoon een podium.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Open je ogen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |