quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
En nou hopen dat hij de VS preventief nuket. Kijken hoe hard anglo-europese vazalstaten dan blaffen.
Nou als de belangrijke opslagplaatsen van de Amerikaanse nukes worden 'gedisabled' dan staan de Amerikanen machteloos en zal het waarschijnlijk overgevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hmm niet meer
Je vuurt al je nukes of geen maar niet 1 want dat betekend je vernietiging.
Point taken. Ook mijn ervaringen met Amerikanen zijn tot nu toe alleen maar positief geweest en ik heb er tientallen leren kennen. Alleen die overheid....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]Eindelijk af van die propaganda van de US ( Maar de bevolking moet worden gespaard alleen de regering verdient het
)
Tegen wie valt er nog te blaffen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
En nou hopen dat hij de VS preventief nuket. Kijken hoe hard anglo-europese vazalstaten dan blaffen.
Daarom hebben alle partijen boomers.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou als de belangrijke opslagplaatsen van de Amerikaanse nukes worden 'gedisabled' dan staan de Amerikanen machteloos en zal het waarschijnlijk overgeven
En nucleaire onderzeeërsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daarom hebben alle partijen boomers.
Ja dat is wel heel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou als de belangrijke opslagplaatsen van de Amerikaanse nukes worden 'gedisabled' dan staan de Amerikanen machteloos en zal het waarschijnlijk overgeven
Zou mooi zijn want de VS staat Europa al bijna 60 jaar in de weg, Zonder de VS hadden we al lang met die communisten/maffia afgerekend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
Ook echt alleen die gelegenheids coalitie van VS-hatende links-communistische-islamistische-marxistische-oosteuropa-arabische en zelfhatende westerlingen kneusjes die dit uitkramenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
De VS had in de jaren dat ze de enige atoommacht waren gewoon Rusland en China moeten slopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:32 schreef Opa2012 het volgende:
Zou mooi zijn want de VS staat Europa al bijna 60 jaar in de weg, Zonder de VS hadden we allang met die communisten/maffia afgerekend.
Het zijn gewoon mietjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De VS had in de jaren dat ze de enige atoommacht gewoon Rusland en China moeten slopen
Zoek op bang vogeltje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef LogiteX het volgende:
Waar kan ik die speech van Poetin van vanmiddag terugkijken? Kon hem niet op youtube vinden?
Faal, dubbelaccount?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we ons moeten gaan verschuilen in een kelder?
Dit. Ik wil hem ook wel zienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef LogiteX het volgende:
Waar kan ik die speech van Poetin van vanmiddag terugkijken? Kon hem niet op youtube vinden?
Het ging over (nucleaire) oorlog en jij komt met een dagboek. 1+1 = Anne Frank.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef Goldenrush het volgende:
Ik had ut over vigen98, ik zei niks over dat we ons moeten verschuilen in een kelder
Omdat hij bullshit verkoopt hihiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het ging over (nucleaire) oorlog en jij komt met een dagboek. 1+1 = Anne Frank.
Alle landen ter wereld worden geregeerd door dictatorschap, hoe ze het ook verkleden, niks mis met poetin op dat gebied iig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hitler nam ook niet al zijn beslissingen zelf, net als Videla of Stalin... Zegt niks dus. Verkiezingen vervalsen is een kenmerk van een dictator.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Alle landen ter wereld worden geregeerd door dictatorschap, hoe ze het ook verkleden, niks mis met poetin op dat gebied iig.
Ik zou toch echt die man liever in gigantische clownschoenen het podium op zien komen zodat het plaatje wat completer is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef RVer het volgende:
Die Kerry kun je toch niet serieus nemen
http://nos.nl/artikel/619014-kerry-hard-over-leugens-rusland.html
Nou, dit is echt een briljante post. Jij bent wel een echte visionairquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Alle landen ter wereld worden geregeerd door dictatorschap, hoe ze het ook verkleden, niks mis met poetin op dat gebied iig.
Net zoals jij dus. Met als enige verschil dat hij wel wat gemaakt heeft van zijn leven. Jij zit nog steeds op je zolderkamer met je uitkeringquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zou toch echt die man liever in gigantische clownschoenen het podium op zien komen zodat het plaatje wat completer is.
Hij begint zich te overschreeuwen. Zijn reactie is echt buitensporig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef RVer het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Nielsch het volgende:
terminator2000bc hoopt dat de VS genuked wordt, BaajGuardian treurt in dit topic over de dood van zijn held Gaddafi... Frisse kliek die pro-Rusland supporters...
Je moet wat als je eigen leven ophoudt bij de deur van je zolderkamer. Dan kun je net zo goed de atoombom gaan romantiseren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Nielsch het volgende:
terminator2000bc hoopt dat de VS genuked wordt, BaajGuardian treurt in dit topic over de dood van zijn held Gaddafi... Frisse kliek die pro-Rusland supporters...
Die man is werkelijk gewoon zwaar ziek in zn hersenen, echt een ernstige mentale afwijking.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij begint zich te overschreeuwen. Zijn reactie is echt buitensporig.
Nou ja, de russische dan hè. Die van de VS en zo zijn imperialistisch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je moet wat als je eigen leven ophoudt bij de deur van je zolderkamer. Dan kun je net zo goed de atoombom gaan romantiseren.
Op het moment dat je er achter komt dat je het niet eens kunt worden met elkaar kun je ook gewoon elkaars meningsverschillen respecteren. Elke keer als ik hier een kijkje kom nemen kom ik in een discussie terecht van - ogenschijnlijk - een stel middelbare scholieren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Nielsch het volgende:
beste post op fok deze week.quote:
Omdat ik de post van baaj onzin vindquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen jou begint te negeren, ik vanaf nu dus ook
Nee, omdat ik jouw comments aan het bekijken was en mijn enige reactie wasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat ik de post van baai onzin vind
Welke. Die over dat alle landen in weze een dictatorschap kennen hoe ze het ook aankleden met bullshit verkiezingen die toch overstemd worden door wat de EU beslist, ongeacht of het gehele volk er nee tegen zegt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat ik de post van baaj onzin vind
Sorry dat ik de heilige Poetin heb beledigt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik jouw comments aan het bekijken was en mijn enige reactie wasverder heb ik niks meer tegen jou te vertellen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Sorry dat ik de heilige Poetin heb beledigt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Sorry dat ik de heilige Poetin heb beledigt.
Deze:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke. Die over dat alle landen in weze een dictatorschap kennen hoe ze het ook aankleden met bullshit verkiezingen die toch overstemd worden door wat de EU beslist, ongeacht of het gehele volk er nee tegen zegt?
Een land kan prima uit de EU stappen alleen zijn veel mensen in Nederland zo dom om toch op de VVD/CDA enz. te stemmen hoewel ze voor het opheffen van Nederland als soeverein land zijn en dus een Verenigde Staten van Europa.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef RVer het volgende:
SMS 'OORLOG AAN' naar 1234.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef Pino0 het volgende:
Jammer dat er geen oorlog komt, vond het wel spannend
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef Pino0 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef Pino0 het volgende:
Denkt bijna iedereen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef Pino0 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef Pino0 het volgende:
Hadden we eindelijk reden om dat kut Rusland aan te pakken.
Rusland = Afrika in Europa
Sowieso. Deal maken met China. Eerst Rusland afmaken, het overgebleven leefbare land aan hen schenken. Daarna het MO schoonvegen en de olie verdelen. Uiteindelijk doorstoten naar Afrika en daar een mooi natuurpark van maken. In een paar klappen bijna alle problemen opgelostquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef Pino0 het volgende:
Wat is er mis met Kerry dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik denk nu trouwens net even hoe gelukkig we moeten zijn dat we leeghoofd bush hebben moeten meemaken in plaats van gevaarlijke gestoorde kerry, het had dus nog erger kunnen lopen.
Nee dat is Nederland.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef Pino0 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sowieso. Deal maken met China. Eerst Rusland afmaken, het overgebleven leefbare land aan hen schenken. Daarna het MO schoonvegen en de olie verdelen. Uiteindelijk doorstoten naar Afrika en daar een mooi natuurpark van maken. In een paar klappen bijna alle problemen opgelost
MO schoonvegen en een dame aan mij verkopen. Een slaaf voor het leven!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sowieso. Deal maken met China. Eerst Rusland afmaken, het overgebleven leefbare land aan hen schenken. Daarna het MO schoonvegen en de olie verdelen. Uiteindelijk doorstoten naar Afrika en daar een mooi natuurpark van maken. In een paar klappen bijna alle problemen opgelost
Idd niks mis met slaven en kolonialisme.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ga een bundel kinderboeken schrijven oid met dit soort stomme vragen.quote:
Waarom niet? China maakt veel meer kans met het Westen dan met Rusland tegen het Westen (in het geval van oorlog). Het enorme verlies aan macht (het lebberen met Rusland) naderhand wordt gecompenseerd door China het meeste Rusland te schenken.quote:
Alles want hij is Amerikaan. Duh. Zo denkt BaajGuardian. Amerikaan = gestoorde gek. Libische dictator = held.quote:
Je kan dus gewoon geen valide argumentatie geven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga een bundel kinderboeken schrijven oid met dit soort stomme vragen.
Punt is dat er juist geen mensen overblijven die als slaven kunnen fungeren (behalve als je dat wilt, dan spaar je een deel in Afrika of zo). Gewoon, minder mensen + meer grondstoffen en lebensraum =quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef SadPanda het volgende:
Idd niks mis met slaven en kolonialisme.
China wil niet samenwerken met het westen, en al helemaal niet met de VS.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom niet? China maakt veel meer kans met het Westen dan met Rusland tegen het Westen (in het geval van oorlog). Het enorme verlies aan macht (het lebberen met Rusland) naderhand wordt gecompenseerd door China het meeste Rusland te schenken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Punt is dat er juist geen mensen overblijven die als slaven kunnen fungeren (behalve als je dat wilt, dan spaar je een deel in Afrika of zo). Gewoon, minder mensen, minder tegenstellingen (conflicterende naties cq tegengestelde belangen) + meer grondstoffen en lebensraum =
Ja, China voelt zich afgeremd... Amerika die Taiwan en Japan en zo beschermen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:
China wil niet samenwerken met het westen, en al helemaal niet met de VS.
Je hebt dat gedoe met Japan en allerlei andere Aziatische landen toch wel meegekregen?
Welnee, China wil zich op geen enkele manier militair bemoeien met dit conflict.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, China voelt zich afgeremd... Amerika die Taiwan en Japan en zo beschermen...
Maar dat is zo vergeten wanneer ze het grootste land ter wereld er bij krijgen.
Dat is onvermijdelijk, inderdaad. Zodra ze een degelijke marine hebben opgezet is het dáág Taiwan, en zal Japan beginnen aan het ontwikkelen van nukes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:
Binnen ..... jaar is het Chinezen leger trouwens beter dan die van de VS.
Voor ons niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is onvermijdelijk, inderdaad. Zodra ze een degelijke marine hebben opgezet is het dáág Taiwan, en zal Japan beginnen aan het ontwikkelen van nukes.
Het gaat allemaal zoveel leuker worden
Het gaat niet over nu, want nu zijn ze niet in de positie zich er ergens mee te bemoeien. Het gaat inderdaad over wat ze zullen doen wanneer ze wél in die positie zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef theunderdog het volgende:
Welnee, China wil zich op geen enkele manier militair bemoeien met dit conflict.
Ze zijn juist bezig om de grootste wereldmacht te worden, zeker op militair gebied. Over een jaar of 10 zijn ze sterker dan de VS.
No Way, de VS heerst in dat gebiedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is onvermijdelijk, inderdaad. Zodra ze een degelijke marine hebben opgezet is het dáág Taiwan, en zal Japan beginnen aan het ontwikkelen van nukes.
Het gaat allemaal zoveel leuker worden
Nee gek, als Rusland en China een pact met elkaar vormen kan Amerika niks anders dan maar toekijkenquote:
Man, de Russen kunnen niet eens hun eigen vreten verzorgenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
http://voiceofrussia.com/news/2014_03_04/268000581/
Als de VS hun plannen om Rusland economisch te saboteren verderzetten, dan zal Rusland daar gepast op antwoorden door bvb. leningen niet langer aan de Amerikaanse banken terug te betalen en zelfs de dollar compleet te dumpen.
Leuk en aardig dat Rusland niet zelfvoorzienend is op veel vlakken, maar dat gaan de Amerikanen keihard voelen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee gek, als Rusland en China een pact met elkaar vormen kan Amerika niks anders dan maar toekijken
Het vermoeiende is dat je bij elke lap tekst, of elk nieuwsbericht je maar af moet wachten (eventueel zelf een beoordeling makend, waarvan je achteraf pas wellicht weet of het de waarheid was) of het propaganda is, een verzinsel, of de waarheid.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
Als de VS hun plannen om Rusland economisch te saboteren verderzetten, dan zal Rusland daar gepast op antwoorden door bvb. leningen niet langer aan de Amerikaanse banken terug te betalen en zelfs de dollar compleet te dumpen.
Leuk en aardig dat Rusland niet zelfvoorzienend is op veel vlakken, maar dat gaan de Amerikanen keihard voelen.
Zijn extreem vijandelijke houding gebaseerd op niks meer dan insinuaties waar geen enkel bewijs voor is, hij deed hetzelfde bij assad. Die man is van de pot gerukt met zn bombastische taal, en dan roepen ze ook nog dat poetin de realiteit kwijt is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan dus gewoon geen valide argumentatie geven?
Vertel eens, wat is er precies mis met Kerry? zijn hypocrisie? ik zou je iets vertellen, dat zijn vrijwel alle mensen in de politiek.
Allemaal leuk en aardig, maar dat wil niet zeggen dat de Russen de Amerikanen niet hard kunnen terugpakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Man, de Russen kunnen niet eens hun eigen vreten verzorgen... Voedselbonnen? Sure, we hebben alleen geen eten om weg te geven...
Hoe is dit anders dan andere politici?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zijn extreem vijandelijke houding gebaseerd op niks meer dan insinuaties waar geen enkel bewijs voor is, hij deed hetzelfde bij assad. Die man is van de pot gerukt met zn bombastische taal, en dan roepen ze ook nog dat poetin de realiteit kwijt is.
Komt nog bij dat 80% wat kerry blaat nog doorzichtige leugens zijn ook en hij roept ze als een kind dat niet doorheeft dat zn ouders allang alles hebben gezien en beter weten.
Alsof die mafketel een uur vertraging heeft in zijn bestaan.
Tof. Dat gaan al die russische bedrijven met rekeningen in dollars echt leuk vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
Rusland is helemaal niets, echt Niets vergeleken met de USA zelfs minder als Duitsland, er zijn veel superrijke dieven en een arme bevolkingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat wil niet zeggen dat de Russen de Amerikanen niet hard kunnen terugpakken.
gaan ze in Euro betalen , ja vast, iedere rus zit met bakken dollars, omdat die roebel maar blijft zakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tof. Dat gaan al die russische bedrijven met rekeningen in dollars echt leuk vinden.
Ze hoeven maar 1 Amerikaanse bank de defaulten en niemand leent dat land meer geld, gelijk aan de bedelstaf. Bovendien gaat Rusland er nog vanuit dat de VS gas en olie importeert. Voor gas is dat niet meer zo en voor olie snel ook niet meer. De VS is op beide vlakken straks een exportland. Canada en de VS hebben meer gas en oliereserves dan China en Rusland gecombineerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
Hij krijgt airtime, coverage wereldwijd als representatief voor het amerika.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan andere politici?
hou ff op met die stokerige propaganda.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef RVer het volgende:
Euromaidan PR@EuromaidanPR·3 mins
#Russian troops taken out weapons from #ukrainian military bases!Clothing from special shops! They may be used for provocations! -5channel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |