Het ging over (nucleaire) oorlog en jij komt met een dagboek. 1+1 = Anne Frank.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef Goldenrush het volgende:
Ik had ut over vigen98, ik zei niks over dat we ons moeten verschuilen in een kelder
Omdat hij bullshit verkoopt hihiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het ging over (nucleaire) oorlog en jij komt met een dagboek. 1+1 = Anne Frank.
Alle landen ter wereld worden geregeerd door dictatorschap, hoe ze het ook verkleden, niks mis met poetin op dat gebied iig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hitler nam ook niet al zijn beslissingen zelf, net als Videla of Stalin... Zegt niks dus. Verkiezingen vervalsen is een kenmerk van een dictator.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Alle landen ter wereld worden geregeerd door dictatorschap, hoe ze het ook verkleden, niks mis met poetin op dat gebied iig.
Ik zou toch echt die man liever in gigantische clownschoenen het podium op zien komen zodat het plaatje wat completer is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef RVer het volgende:
Die Kerry kun je toch niet serieus nemen
http://nos.nl/artikel/619014-kerry-hard-over-leugens-rusland.html
Nou, dit is echt een briljante post. Jij bent wel een echte visionairquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Alle landen ter wereld worden geregeerd door dictatorschap, hoe ze het ook verkleden, niks mis met poetin op dat gebied iig.
Net zoals jij dus. Met als enige verschil dat hij wel wat gemaakt heeft van zijn leven. Jij zit nog steeds op je zolderkamer met je uitkeringquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zou toch echt die man liever in gigantische clownschoenen het podium op zien komen zodat het plaatje wat completer is.
Hij begint zich te overschreeuwen. Zijn reactie is echt buitensporig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef RVer het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Nielsch het volgende:
terminator2000bc hoopt dat de VS genuked wordt, BaajGuardian treurt in dit topic over de dood van zijn held Gaddafi... Frisse kliek die pro-Rusland supporters...
Je moet wat als je eigen leven ophoudt bij de deur van je zolderkamer. Dan kun je net zo goed de atoombom gaan romantiseren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Nielsch het volgende:
terminator2000bc hoopt dat de VS genuked wordt, BaajGuardian treurt in dit topic over de dood van zijn held Gaddafi... Frisse kliek die pro-Rusland supporters...
Die man is werkelijk gewoon zwaar ziek in zn hersenen, echt een ernstige mentale afwijking.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij begint zich te overschreeuwen. Zijn reactie is echt buitensporig.
Nou ja, de russische dan hè. Die van de VS en zo zijn imperialistisch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je moet wat als je eigen leven ophoudt bij de deur van je zolderkamer. Dan kun je net zo goed de atoombom gaan romantiseren.
Op het moment dat je er achter komt dat je het niet eens kunt worden met elkaar kun je ook gewoon elkaars meningsverschillen respecteren. Elke keer als ik hier een kijkje kom nemen kom ik in een discussie terecht van - ogenschijnlijk - een stel middelbare scholieren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Nielsch het volgende:
beste post op fok deze week.quote:
Omdat ik de post van baaj onzin vindquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen jou begint te negeren, ik vanaf nu dus ook
Nee, omdat ik jouw comments aan het bekijken was en mijn enige reactie wasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat ik de post van baai onzin vind
Welke. Die over dat alle landen in weze een dictatorschap kennen hoe ze het ook aankleden met bullshit verkiezingen die toch overstemd worden door wat de EU beslist, ongeacht of het gehele volk er nee tegen zegt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat ik de post van baaj onzin vind
Sorry dat ik de heilige Poetin heb beledigt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik jouw comments aan het bekijken was en mijn enige reactie wasverder heb ik niks meer tegen jou te vertellen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Sorry dat ik de heilige Poetin heb beledigt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Sorry dat ik de heilige Poetin heb beledigt.
Deze:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke. Die over dat alle landen in weze een dictatorschap kennen hoe ze het ook aankleden met bullshit verkiezingen die toch overstemd worden door wat de EU beslist, ongeacht of het gehele volk er nee tegen zegt?
Een land kan prima uit de EU stappen alleen zijn veel mensen in Nederland zo dom om toch op de VVD/CDA enz. te stemmen hoewel ze voor het opheffen van Nederland als soeverein land zijn en dus een Verenigde Staten van Europa.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef RVer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |