quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
En nou hopen dat hij de VS preventief nuket. Kijken hoe hard anglo-europese vazalstaten dan blaffen.
Nou als de belangrijke opslagplaatsen van de Amerikaanse nukes worden 'gedisabled' dan staan de Amerikanen machteloos en zal het waarschijnlijk overgevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hmm niet meer
Je vuurt al je nukes of geen maar niet 1 want dat betekend je vernietiging.
Point taken. Ook mijn ervaringen met Amerikanen zijn tot nu toe alleen maar positief geweest en ik heb er tientallen leren kennen. Alleen die overheid....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]Eindelijk af van die propaganda van de US ( Maar de bevolking moet worden gespaard alleen de regering verdient het
)
Tegen wie valt er nog te blaffen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
En nou hopen dat hij de VS preventief nuket. Kijken hoe hard anglo-europese vazalstaten dan blaffen.
Daarom hebben alle partijen boomers.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou als de belangrijke opslagplaatsen van de Amerikaanse nukes worden 'gedisabled' dan staan de Amerikanen machteloos en zal het waarschijnlijk overgeven
En nucleaire onderzeeërsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daarom hebben alle partijen boomers.
Ja dat is wel heel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou als de belangrijke opslagplaatsen van de Amerikaanse nukes worden 'gedisabled' dan staan de Amerikanen machteloos en zal het waarschijnlijk overgeven
Zou mooi zijn want de VS staat Europa al bijna 60 jaar in de weg, Zonder de VS hadden we al lang met die communisten/maffia afgerekend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
Ook echt alleen die gelegenheids coalitie van VS-hatende links-communistische-islamistische-marxistische-oosteuropa-arabische en zelfhatende westerlingen kneusjes die dit uitkramenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
De VS had in de jaren dat ze de enige atoommacht waren gewoon Rusland en China moeten slopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:32 schreef Opa2012 het volgende:
Zou mooi zijn want de VS staat Europa al bijna 60 jaar in de weg, Zonder de VS hadden we allang met die communisten/maffia afgerekend.
Het zijn gewoon mietjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De VS had in de jaren dat ze de enige atoommacht gewoon Rusland en China moeten slopen
Zoek op bang vogeltje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef LogiteX het volgende:
Waar kan ik die speech van Poetin van vanmiddag terugkijken? Kon hem niet op youtube vinden?
Faal, dubbelaccount?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we ons moeten gaan verschuilen in een kelder?
Dit. Ik wil hem ook wel zienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef LogiteX het volgende:
Waar kan ik die speech van Poetin van vanmiddag terugkijken? Kon hem niet op youtube vinden?
Het ging over (nucleaire) oorlog en jij komt met een dagboek. 1+1 = Anne Frank.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef Goldenrush het volgende:
Ik had ut over vigen98, ik zei niks over dat we ons moeten verschuilen in een kelder
Omdat hij bullshit verkoopt hihiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het ging over (nucleaire) oorlog en jij komt met een dagboek. 1+1 = Anne Frank.
Alle landen ter wereld worden geregeerd door dictatorschap, hoe ze het ook verkleden, niks mis met poetin op dat gebied iig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hitler nam ook niet al zijn beslissingen zelf, net als Videla of Stalin... Zegt niks dus. Verkiezingen vervalsen is een kenmerk van een dictator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |