Correct is: grotemensenwereld (aaneengeschreven).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:34 schreef Roarzcorp. het volgende:
Tjah, het gaat structureel gewoon mis bij zoiets simpels als spelling. Toch wil hij verder wel serieus genomen worden. Lastig. Zeker in de grote mensen wereld.
Zijn er waarschuwingsschoten gelost dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef theunderdog het volgende:
Is er al melding gedaan over die waarschuwingsschoten van de Russische militairen?
Ik zou structurele dt-fouten niet als 1 of 2 foutjes willen rekenen. Dat je niet ziet/begrijpt dat je die dingen structureel fout doet - dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:
* Perrin bestelt er stiekem een voor mevr. Perrin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is gewoon Amerikaans: http://www.harrysarmysurp(...)camp-collection.html
(Dit is volgens mij het exacte outfit: http://www.harrysarmysurp(...)leeper-tank-top.html)
Alweer 10 dollar van die miljard terug![]()
Kan ik in mee gaan. Maar nu dan de vraag; hoe groot is de kans op een eerlijk referendum?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:33 schreef SadPanda het volgende:
Ik ben voor een referendum op de Krim en dat gaat gebeuren nu de Russen de Krim hebben.
Hitler nam ook niet al zijn beslissingen zelf, net als Videla of Stalin... Zegt niks dus. Verkiezingen vervalsen is een kenmerk van een dictator.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Hij onderdrukt zijn bevolking en niet neemt niet helemaal zelf de beslissen maar wel vaak maar niet altijd
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)waarschuwingsschotenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zijn er waarschuwingsschoten gelost dan?
Dan zou ik ook even hier kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Perrin het volgende:
* Perrin bestelt er stiekem een voor mevr. Perrin.
nou en manquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ik zou structurele dt-fouten niet als 1 of 2 foutjes willen rekenen. Dat je niet ziet/begrijpt dat je die dingen structureel fout doet - dat zegt eigenlijk al genoeg.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ik zou structurele dt-fouten niet als 1 of 2 foutjes willen rekenen. Dat je niet ziet/begrijpt dat je die dingen structureel fout doet - dat zegt eigenlijk al genoeg.
Goede tipquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
ga gewoon in discussie of reageer niet op mij.
Honest mistake - gelukkig geen structurele dt-fouten want dat mag je op een bepaald niveau gewoon niet meer fout doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Correct is: grotemensenwereld (aaneengeschreven).
http://apps.nrc.nl/stijlboek/grotemensenwereld-grote-mensenwereld
Ik zal je compleet negeren zoals anderen dit ook al doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]Jij bent de enige die er een probleem van maakt, ga gewoon in discussie of reageer niet op mij.
Naar mijn idee groot. Gezien Poetin wel legitimiteit wil, waarnemers zullen extra streng opletten. En ik ben er van overtuigd dat een meerderheid toch bij Rusland wil, net als Poetin naar mijn idee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kan ik in mee gaan. Maar nu dan de vraag; hoe groot is de kans op een eerlijk referendum?
Hmm best zorgelijk, deze Oekrainse soldaten dragen ook een Sovjet vlag bij zich wat, dus op zich kunnen ze samenwerken met de Russenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)waarschuwingsschoten
quote:Een Russische studente wordt volwassen wanneer ze een besluit moet nemen: lid blijven van de nationalistische jeugdbeweging Nashi of zich aansluiten bij de liberale oppositie.
Zag ook een tweet dat daar een cameraploeg in de buurt word tegengehouden door milities.twitter:GermanyAktuell twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 19:54:16#Ukraine: (Unbestätigt) Ukrainische Basis in #Jevpatorija wird gerade von russischen Truppen gestürmt #Crimea #Russia #Euromaidan #Russland reageer retweet
twitter:max_underworld twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 20:03:08Russian media claims Russia has fired an ICBM! #crimea #ukraine source sky news UK. reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef theNull het volgende:
twitter:max_underworld twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 20:03:08Russian media claims Russia has fired an ICBM! #crimea #ukraine source sky news UK. reageer retweet
twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 20:03:06BREAKING NEWS: Russia just tested-fired an intercontinental ballistic missile. Via @patrickgjackson - Interfax. reageer retweet
quote:The Strategic Rocket Forces launched an RS-12M Topol missile from the southerly Astrakhan region near the Caspian Sea and the dummy warhead hit its target at a proving ground in Kazakhstan, the state-run news agency RIA cited Defence Ministry spokesman Igor Yegorov as saying.
Dure waarschuwing.quote:
Ik denk dat Putin zal reageren dat een dusdanige raket in elke winkel aangeschaft kan worden, en Rusland hier niks van weet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 20:03:06BREAKING NEWS: Russia just tested-fired an intercontinental ballistic missile. Via @patrickgjackson - Interfax. reageer retweet
Idd en dat de satellieten van de VS en EU die elke raketlancering bijhouden er naast zaten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin zal reageren dat een dusdanige raket in elke winkel aangeschaft kan worden, en Rusland hier niks van weet.
twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 20:03:06BREAKING NEWS: Putin says that the ICBM was launched by a pro-Russian militia and not by the Russian government. Via @patrickgjackson - Interfax. reageer retweet
Deze oefening stond al op het schema voordat de protesten uitbrakenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef LelijKnap het volgende:
Stond die oefening al langer op een schema of?
Een brief met vergelijking in materiaal tussen NAVO en Rusland is wat goedkoper inderdaad. Maar dan komen ze niet zo goed uit de verf.quote:
Komt wel ff mooi uit nu, niet dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Deze oefening stond al op het schema voordat de protesten uitbraken
Ow, maar die post boven je dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Deze oefening stond al op het schema voordat de protesten uitbraken
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 20:03:06BREAKING NEWS: Putin says that the ICBM was launched by a pro-Russian militia and not by the Russian government. Via @patrickgjackson - Interfax. reageer retweet
Mocht het zo zijn dan kan je die gezien de omstandigheden gewoon cancelen natuurlijk, mits je idd de spanning niey wil verhogen.quote:
Ja ook raketten horen bij de oefening, het zijn dummy's dus niet met echt explosief materiaal erinquote:
Dit wordt meestal gedaan als verkapte bedreiging. Iedereen weet al dat die raketten werken, want dat doen ze al 30 jaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef vigen98 het volgende:
Het was maar een dummy raket hoor.. Ik snap de opheffing niet?
Om het geloofwaardig te maken had hij het beter anti-Russische militia kunnen noemen die met vermommingstactieken proberen te provoceren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het zag er ook even echt uit maar toen dacht ik 'pro-Russian militia?'
.
Je snapt dat het een grapje was?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef Richestorags het volgende:
Straks gooit een pro-Russische militie ook nog een atoombom. Het schijnt dat Poetin een nieuwe spindoctor heeft:
[ afbeelding ]
http://www.theglobeandmai(...)ine/article17266761/quote:Crimea’s new Prime Minister says he is taking control of all military forces and government departments in the territory, declaring an official break with Kiev.
In a press conference Tuesday Sergey Aksenov, who was named Prime Minister last week, said the new government in Kiev was illegal and “mad”.
Hmm niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:23 schreef Terminator2000bc het volgende:
En nou hopen dat hij de VS preventief nuket. Kijken hoe hard anglo-europese vazalstaten dan blaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |