SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De verhalen van Niels de OpperdingesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel u vrij om als authentiek geschiedkundige dit verhaal aan te vullen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef PierreTT het volgende:
Hallo Deutschland, was gibt? Heute oder morgen?
Ouwe gouwe. Hahshwhavatsfg mos vervelendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef PierreTT het volgende:
Hallo Deutschland, was gibt? Heute oder morgen?
Deze Mo nigga Mo vervelend duseeeehhhhquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ouwe gouwe. Hahshwhavatsfg mos vervelend
Zou niet slecht zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nouja nog niet zeker, maar 1 van de 2 is al afgehaakt dus wie weet lukt het nog ook.
Lijkt wel een minibike op die fotoquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan hopen dat er wat moois onderuit komt
Die R's van yamahahaha zijn ook mini. Dingen zijn gemaakt voor Japanners en Hugoquote:
Heeft een bredere wielbasis dan CBR600quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die R's van yamahahaha zijn ook mini. Dingen zijn gemaakt voor Japanners en Hugo
dus? CBR is ook een mini fiets.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:28 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Heeft een bredere wielbasis dan CBR600
BMW s1000RRquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, je kan het moeilijk gaan vergelijken met iets anders dan een superbike natuurlijk.
Hmm wat zou er gebeuren als daar een ijsblokje tussen valt.quote:
Leuk grapje man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm wat zou er gebeuren als daar een ijsblokje tussen valt.
test het uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm wat zou er gebeuren als daar een ijsblokje tussen valt.
je moet ook geen restjes van maurice willenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
Recept oudste kaas ter wereld achterhaald
Dat is pas oude kaas.
Nee je kan het bij je zelf testen toch?quote:
Bij blonde meiden werkt dat anders dan bij niet blonde? Dat is me nog nooit opgevallenquote:
Bij mij smelt het wel hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee je kan het bij je zelf testen toch?
Neem aan dat je fully equiped bent
Ja is wel tof iddquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
Stick of thruth is best wel vermakelijke game! hoewel ik het normaal niet zo heel erg op southpark heb.
Zou er bijna mijn 360 voor aansluitenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
Stick of thruth is best wel vermakelijke game! hoewel ik het normaal niet zo heel erg op southpark heb.
Dan moet hij wel ff wachten tot ik mijn nieuwe telefoon heb, die heeft 32 GB opslag ruimte (genoeg voor al haar naakt foto'squote:Op donderdag 6 maart 2014 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hugo mag wel weer wat nieuwe naakt picca's van Tams op de whatsapp gooien
Wat voor iets heb je besteld?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan moet hij wel ff wachten tot ik mijn nieuwe telefoon heb, die heeft 32 GB opslag ruimte (genoeg voor al haar naakt foto's)
Yo momma is so fat, to store one of her nude pictures you need at least a 32 GB storage drive!quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan moet hij wel ff wachten tot ik mijn nieuwe telefoon heb, die heeft 32 GB opslag ruimte (genoeg voor al haar naakt foto's)
Ga voor een gele Nokia Lumia 1020.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yo momma is so fat, to store one of her nude pictures you need at least a 32 GB storage drive!
ja??????????quote:
Maar jij hebt volgens mij ook monsterlijk grote klauwen dus mss werkt dat juist wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ga voor een gele Nokia Lumia 1020.
Motivatie:
Moest Windows phone zijn (heb nu een htc Titan met Wp 7.8 en dat werkt goed)
De 1020 is in hardware de second best thing op het Wp platform op het moment.
Het beste is nu de 1520 als je hardware vergelijkt maar deze is echt monsterlijk groot en valt om die reden af.
[..]
[..]Gelukkig krijg je nog 7 GB cloud opslag erbij voor andere foto's
you are confusing me with Dr Pringels, he is the real chicken swaquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Maar jij hebt volgens mij ook monsterlijk grote klauwen dus mss werkt dat juist wel.
Of heb ik het nou helemaal mis? Ik heb altijd de indruk dat jij echt een beer bent.
welke?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 Lumia's gehad en die waren 2 keer kut
Dat is denk ik al 3 jaar geleden manquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
welke?
Na lang vergelijken komt die lumia 1020 het beste uit de test voor mij. Had wel liever een telefoon gehad die net zo stevig is als mijn huidige HTC Titan maar die zijn er op dit moment niet (10-3-14 loopt mijn contract af, dus kan niet langer wachten).
Probeer het nog eens Teunquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
geïmporteerde Xbox one's worden niet meer gerepareerd
Dat klopt dan weer wel, maar dan worden ze gewoon gerepareerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
stond dat je dan terug naar Duitsland moet ofzo?
niet lullen, heb garantie tot maart 2016 wat gewoon loopt via MS NL. En heb al 2 nieuwe headsets binnen gekregenquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
sticker uitprinten en in een doos doen, en ze komen hem gewoon ophalenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
stond dat je dan terug naar Duitsland moet ofzo?
Is MS een paar dagen geleden mee stoptquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet lullen, heb garantie tot maart 2016 wat gewoon loopt via MS NL. En heb al 2 nieuwe headsets binnen gekregen
Wel meteen gelezen dat het tijdelijk is? Niks aan de hand dusquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is MS een paar dagen geleden mee stopt
Niet anders als die van DICEquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe smaakt dat nou? Die reet van MS?
jawel,dat weet je dus welquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:50 schreef KoningStoma het volgende:
Vast, maar nu weten we nog niet hoe het smaakt.
Er is weer met een stront emmer gerammeld, en stoma komt aan met spuit 11 nieuws.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
Jij moet het weten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Proef die van DICE nog maar een keer, dan heb je meteen je antwoord
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Er is weer met een stront emmer gerammeld, en stoma komt aan met spuit 11 nieuws.
Als ik het wist,had ik je wel een antwoord gegeven he?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij moet het weten.
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik ben geen beer. Zet mij naast Pierre en ik lijk op een dwerg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
you are confusing me with Dr Pringels, he is the real chicken swa
Tijdelijk tot de One in NL officieel uit is ja. Dus geïmporteerde units worden niet meer in NL gefixt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel meteen gelezen dat het tijdelijk is? Niks aan de hand dus
Deden ze bij release ook al niet. Nadeel van dingen importeren zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijdelijk tot de One in NL officieel uit is ja. Dus geïmporteerde units worden niet meer in NL gefixt.
Naast Michhas, die man is helemaal immensquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar ik ben geen beer. Zet mij naast Pierre en ik lijk op een dwerg.
Maar wij schelen waarschijnlijk nog wel een kilo of 40, aangenomen dat je 50 weegtquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar ik ben geen beer. Zet mij naast Pierre en ik lijk op een dwerg.
Nee, Stef dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Naast Michhas, die man is helemaal immens
Niks nieuws, hoop gezever om niksquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijdelijk tot de One in NL officieel uit is ja. Dus geïmporteerde units worden niet meer in NL gefixt.
Maar dan wel in het Nederlands dit erbij zetten :quote:Estimado Nick,
Gracias por tu compra en Microsoft realizada el 03/05/2014. Se han enviado los siguientes productos. Si has pagado con tarjeta de crédito, se le han hecho los cargos a dicha tarjeta.
Te enviamos este pedido a través del transportista preferido de Microsoft usando el número o números de seguimiento indicados a continuación.
zo te zienquote:Waar is mijn pakket?
Traceer een pakket via UPS
Zo te zien is het trackingnummer blablahoopcijfersenletters.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe smaakt dat nou? Die reet van MS?
Ja, maar de helft daarvan is je neus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:04 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, Stef dan.
En ik tik tegenwoordig ook gewoon prima de 87 kilo aan 's-avonds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
En als je al die muntjes uit je broekzak haalt, dan blijft er maar 65 kilo overquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:04 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, Stef dan.
En ik tik tegenwoordig ook gewoon prima de 87 kilo aan 's-avonds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar de helft daarvan is je neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
En als je al die muntjes uit je broekzak haalt, dan blijft er maar 65 kilo over
Wat een kneuzenkermis. Ik ga mijn verdriet wegzuipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wooooooow, slow down Mauricequote:Op donderdag 6 maart 2014 23:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
Wat een kneuzenkermis. Ik ga mijn verdriet wegzuipen.
Dusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Deze man weet hoe je moet laptoppen
[ afbeelding ]
quote:
Vanavond haartjes er weer eens afhalen. Helemaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
He came in here tonight, raving!
Tutudududeludeluuuuuu
Pics before and afterquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
Vanavond haartjes er weer eens afhalen. Helemaal.
In dat geval, geen pics aubquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij wel op facebook te vinden van vorige keer.
En ondertussen mijn rotkop wel groot in beeld op je profielfoto.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doe maar niet Maurice het ziet er niet uit namelijk
Maar laat mooi opscheertje staan mangggggggggggg heb nog wel een adresje voor een goede kapperquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:35 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En ondertussen mijn rotkop wel groot in beeld op je profielfoto.
Dickpics? Die zijn gereserveerd voor Tamara natuurlijk. Man, die wil nooit meer iets anders als ze de mijne ziet.quote:
Hoi, ik ben Tamara.. Kom maar op met die picsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 05:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dickpics? Die zijn gereserveerd voor Tamara natuurlijk. Man, die wil nooit meer iets anders als ze de mijne ziet.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 05:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Tamara.. Kom maar op met die pics
oke doei.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 05:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.. Tamara![]()
Pics of ik ga weer
quote:
ja echt he.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 05:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Je bent ook niet aan van de gezelligste![]()
Wat een wonder zit je hier in je eentje in een SC
Nee mien jong, zo werkt het nietquote:
Is het wat na de patch?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit. Zometeen Diablo 3 weer aan slingeren
Ja man. Vind het persoonlijk echt een stuk beter allemaal. Binnenkort komt de expansion ook uit. Ze blazen de game op dit moment echt nieuw leven in.quote:
Nicequote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja man. Vind het persoonlijk echt een stuk beter allemaal. Binnenkort komt de expansion ook uit. Ze blazen de game op dit moment echt nieuw leven in.
Papadag inderdaadquote:
smoothquote:Op zaterdag 8 maart 2014 05:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Tamara.. Kom maar op met die pics
quote:
al een weekje hequote:
Haha nee sowieso niet, college gaat gewoon door zonder vakantiequote:Op maandag 10 maart 2014 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
al een weekje heof kom je vandaag voor het eerst sinds carnaval onder de dekens vandaan?
Heb ik alquote:Op dinsdag 11 maart 2014 06:50 schreef Rossdale het volgende:
Iemand een betakey voor project spark op de Xbox One hebben? Ik heb er zelf weinig aan
Mij maak je er iig niet blij mee en ik gok Gertje ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:48 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, kreeg er een mailtje van. Dus ik dacht ik vraag of jullie interesse hebben. Zit een beta-code voor de One in iig
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.anchormanfilm.(...)s.php#pants_no_pants
SORRYquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NOU DAN NIET HE NICK! SJONGEJONGEJONGEJONGEJONGE!
Ja open om te downloaden, en dan vragen ze om een codequote:
Oh is dat weer iets nieuwsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
SORRY
[..]
Ja open om te downloaden, en dan vragen ze om een code
Jup en je kan ook meteen geld uitgeven om langer te spelen, ook weer iets nieuwsquote:
Huge knockers.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om het goed te maken.
sowieso op een stickje meenemen naar de boeka volgende keer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HELEMAAL LOS IEDEREEN HE-LE-MAAL LOS
IK VERSTA JE NIET IK BEN COMPLEET UIT MIJN PLAAT AAN HET GAANquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
sowieso op een stickje meenemen naar de boeka volgende keer.
Die onderste gaat op de maat van mijn muziek nuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Tams.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om het goed te maken.
RE-PRESENT! WHAT U KNOW ABOUT THAT!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:53 schreef PierreTT het volgende:
POMPEN MET MN BOI PRINGLES IN DE CLUB ALMERE NOORD REPRESENT
OK OK BAM BAM HARD GAAN OP DE NINETIES HITS VAN DJ MAURICE VOEL DIE BEAT HANDEN IN DE LUCHT SLAGROOM TEGEN DE MURENquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
RE-PRESENT! WHAT U KNOW ABOUT THAT!
Hoe kan jij nou weer daggeren, er hangt een buik voor je lul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie avondquote:
Geen slecht planquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie avond![]()
Moeten binnenkort weer eens even af gaan pilsen of sushi kanen piet of beide misschien wel dat lijkt me het beste
Moet even kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week is voor mij wel een optie weken daarna zitten goed vol
Buffalo soldierquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voor de mofo met de gefuckte cashflow.
Unbelievelul.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het knap dat ze Facebook gewoon nòg kutter hebben kunnen maken... ongelofeloos
Zelfs in de Bèta heb ik in 8 uur tijd geen bug ontdekt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef SoldMayor het volgende:
Titanfall werkt.
Best apart dat er tegenwoordig iets uit komt wat meteen vanaf het begin werkt.
Kon gister gewoon in een doos zitten, maar weet de map niet meerquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zelfs in de Bèta heb ik in 8 uur tijd geen bug ontdekt.
Zit je tenminste ook eens in een doos he.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kon gister gewoon in een doos zitten, maar weet de map niet meer
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zit je tenminste ook eens in een doos he.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ZOU HET HE DENK JE ECHT JA?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Heeft vast iets met Titanfall te maken.
Haten op BO2quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Had het al gezien ja. Moest een beetje in mijn mond kotsen toen ik het zag.
Wat? Ga terug naar school mien jong, leer een vak en word net zo rijk als Stoma.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ach man, ontzettende koorddansende gehaktbal.
Jij bent zo'n hendrik he.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat? Ga terug naar school mien jong, leer een vak en word net zo rijk als Stoma.
Hoezo? Als er iemand hier een droeftoeter van de bovenste plank is dan ben jij het altijd nog wel, zoon van een kale jakhals.quote:
True thatquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rijkelijk batta gegeven maar ook geraged en dat overkomt me niet vaak
Voor jou maakt het niet uit of COD goed of slecht is je gaat toch alleen maar doodquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen goeie COD meer geweest na MW2.
Steady. In de beta had ik denk ik 1.5 ofzo tegen pilots dus ik ga niet alleen maar dood.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
2.1 nu tegen pilots
Niet, want de helft vindt de xbone kut en de andere helft zijn een stel mongolen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè! Wanneer komt er weer een game uit waar we allemaal over kunnen gieren en brullen.
Patch 2.0 en Reaper of Souls. Je moet er bij zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè! Wanneer komt er weer een game uit waar we allemaal over kunnen gieren en brullen.
ik heet geen dj mystiq hequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dat hele diablo 3 nooit zo tof gevonden...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Patch 2.0 en Reaper of Souls. Je moet er bij zijn.
Als je het spel 'uit wil spelen' heb je duidelijk de essentie van de game niet begrepenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dat hele diablo 3 nooit zo tof gevonden...
Ik ga een spel toch niet 4x uitspelen om het hoogste niveau te halen!?
Is het beter geworden?
Bij elke andere (mmo)rpg moet je tijd en moeite in je character stoppen om verder te komen in het spel, hier om alles nog een keer precies hetzelfde te doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je het spel 'uit wil spelen' heb je duidelijk de essentie van de game niet begrepen
En toch vermaken we ons uitstekendquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet, want de helft vindt de xbone kut en de andere helft zijn een stel mongolen.
het is wel duidelijk bij welke helft jij zitquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet, want de helft vindt de xbone kut en de andere helft zijn een stel mongolen.
Maanden lang de One lopen bashen en hem dan kopen. Lekker bezig hoor Nickquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het is wel duidelijk bij welke helft jij zit
fixquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maanden lang de One lopen bashen en hem dan kopen download . Lekker bezig hoor Nick
Fucking nice man! Ik hoop dat je hem krijgt!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Kutmanager het volgende:
Hey Piet, ik mag bij die kamer gaan kijken.
Ja PS4 komt er ook wel maar niet nu anders staat er sowieso 1 stof te happenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ekte rijke tata's kopen gewoon beiden..jwz
Nice man, zou heel mooi zijn!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Kutmanager het volgende:
Ah, ga maar een paar quotes zoeken danquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maanden lang de One lopen bashen en hem dan kopen. Lekker bezig hoor Nick
Nog steeds in Leiden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Kutmanager het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fucking nice man! Ik hoop dat je hem krijgt!
Krijg 'm sowieso, aangezien ik nu eerste in de rij sta.quote:
Delft ja.quote:
Dat was het jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
Krijg 'm sowieso, aangezien ik nu eerste in de rij sta.
[..]
Delft ja.
Housewarming alles Wooooooow slow down Maurice!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
Krijg 'm sowieso, aangezien ik nu eerste in de rij sta.
[..]
Delft ja.
Zo, en niet zo'n beetje ook. Alhoewel die van Autototaalglas ook zwaar irritant is, met dat au au au au er zit een sterretje in mijn glasquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik wil van m'n ooto af.nl
wat een tering reclame.
Volgens mij is dat echt een sjonnie, die dat ingesproken heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo, en niet zo'n beetje ook. Alhoewel die van Autototaalglas ook zwaar irritant is, met dat au au au au er zit een sterretje in mijn glas
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een sjonnie, die dat ingesproken heeft.
Die van Autotaalglas heb ik gelukkig nog niet gehoord.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik wil van m'n ooto af.nl
wat een tering reclame.
Waarschijnlijk alleen nog in het zuiden op de radio.quote:
Sowieso nederlandse commentariesquote:
Ik wil het niet weten, kerel weer veelste hard goan!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zeg maar niet wat ik heb
En Titanfall![]()
[ afbeelding ]
Net de vorige bewoner gesproken. Kamer is in 2011 opgeleverd dus nog gloednieuw.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Housewarming alles Wooooooow slow down Maurice!
Mooi man, ik hoor het welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Net de vorige bewoner gesproken. Kamer is in 2011 opgeleverd dus nog gloednieuw.
In dat monumentale pandje wittewel.
Ik ga zo een weekend weg met 35 man, heb je nog suggesties voor wat nummers?quote:
gelukkigquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit in Leiden maar ik woon nog steeds vlakbij je, schatje
Natuurlijk piet, maar je weet zelf dat het een hitje isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga zo een weekend weg met 35 man, heb je nog suggesties voor wat nummers?
Heb ik alquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Natuurlijk piet, maar je weet zelf dat het een hitje is
Ja poe hee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, kerel weer veelste hard goan!
Nou, het is nou niet wat je zegt een moeilijk spel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja poe hee.
Crysis en Hawken hebben me goed voorbereid.
Klopt, maar er is wel een enorm verschil tussen goede en slechte spelers. Itt cod.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou, het is nou niet wat je zegt een moeilijk spel.
Jup, true. Maar dat gaat denk ik nog wel iets veranderen hoor. Ik denk dat sommige mensen zich minder snel aan de speelstijl aanpassen dan anderen, maar als iedereen zich aangepast heeft dan trekt dat nog wel bij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klopt, maar er is wel een enorm verschil tussen goede en slechte spelers. Itt cod.
Maakt niet uit als ik het nu een maand veel speel is het die 60 euro al waardquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu nog de vraag :
Is het volgende maand nog leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |