Niet, want de helft vindt de xbone kut en de andere helft zijn een stel mongolen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè! Wanneer komt er weer een game uit waar we allemaal over kunnen gieren en brullen.
Patch 2.0 en Reaper of Souls. Je moet er bij zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè! Wanneer komt er weer een game uit waar we allemaal over kunnen gieren en brullen.
ik heet geen dj mystiq hequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zit je tenminste ook eens in een doos he.
Echt? Ik heb dat hele diablo 3 nooit zo tof gevonden...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Patch 2.0 en Reaper of Souls. Je moet er bij zijn.
Als je het spel 'uit wil spelen' heb je duidelijk de essentie van de game niet begrepenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dat hele diablo 3 nooit zo tof gevonden...
Ik ga een spel toch niet 4x uitspelen om het hoogste niveau te halen!?
Is het beter geworden?
Bij elke andere (mmo)rpg moet je tijd en moeite in je character stoppen om verder te komen in het spel, hier om alles nog een keer precies hetzelfde te doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je het spel 'uit wil spelen' heb je duidelijk de essentie van de game niet begrepen
En toch vermaken we ons uitstekendquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet, want de helft vindt de xbone kut en de andere helft zijn een stel mongolen.
het is wel duidelijk bij welke helft jij zitquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet, want de helft vindt de xbone kut en de andere helft zijn een stel mongolen.
Maanden lang de One lopen bashen en hem dan kopen. Lekker bezig hoor Nickquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het is wel duidelijk bij welke helft jij zit
fixquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maanden lang de One lopen bashen en hem dan kopen download . Lekker bezig hoor Nick
Fucking nice man! Ik hoop dat je hem krijgt!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Kutmanager het volgende:
Hey Piet, ik mag bij die kamer gaan kijken.
Ja PS4 komt er ook wel maar niet nu anders staat er sowieso 1 stof te happenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ekte rijke tata's kopen gewoon beiden..jwz
Nice man, zou heel mooi zijn!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Kutmanager het volgende:
Ah, ga maar een paar quotes zoeken danquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maanden lang de One lopen bashen en hem dan kopen. Lekker bezig hoor Nick
Nog steeds in Leiden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Kutmanager het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fucking nice man! Ik hoop dat je hem krijgt!
Krijg 'm sowieso, aangezien ik nu eerste in de rij sta.quote:
Delft ja.quote:
Dat was het jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
Krijg 'm sowieso, aangezien ik nu eerste in de rij sta.
[..]
Delft ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |