Die onderste gaat op de maat van mijn muziek nuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Tams.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om het goed te maken.
RE-PRESENT! WHAT U KNOW ABOUT THAT!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:53 schreef PierreTT het volgende:
POMPEN MET MN BOI PRINGLES IN DE CLUB ALMERE NOORD REPRESENT
OK OK BAM BAM HARD GAAN OP DE NINETIES HITS VAN DJ MAURICE VOEL DIE BEAT HANDEN IN DE LUCHT SLAGROOM TEGEN DE MURENquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
RE-PRESENT! WHAT U KNOW ABOUT THAT!
Hoe kan jij nou weer daggeren, er hangt een buik voor je lul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie avondquote:
Geen slecht planquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie avond![]()
Moeten binnenkort weer eens even af gaan pilsen of sushi kanen piet of beide misschien wel dat lijkt me het beste
Moet even kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week is voor mij wel een optie weken daarna zitten goed vol
Buffalo soldierquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voor de mofo met de gefuckte cashflow.
Unbelievelul.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het knap dat ze Facebook gewoon nòg kutter hebben kunnen maken... ongelofeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |