Leuk grapje man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm wat zou er gebeuren als daar een ijsblokje tussen valt.
test het uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm wat zou er gebeuren als daar een ijsblokje tussen valt.
je moet ook geen restjes van maurice willenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
Recept oudste kaas ter wereld achterhaald
Dat is pas oude kaas.
Nee je kan het bij je zelf testen toch?quote:
Bij blonde meiden werkt dat anders dan bij niet blonde? Dat is me nog nooit opgevallenquote:
Bij mij smelt het wel hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee je kan het bij je zelf testen toch?
Neem aan dat je fully equiped bent
Ja is wel tof iddquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
Stick of thruth is best wel vermakelijke game! hoewel ik het normaal niet zo heel erg op southpark heb.
Zou er bijna mijn 360 voor aansluitenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
Stick of thruth is best wel vermakelijke game! hoewel ik het normaal niet zo heel erg op southpark heb.
Dan moet hij wel ff wachten tot ik mijn nieuwe telefoon heb, die heeft 32 GB opslag ruimte (genoeg voor al haar naakt foto'squote:Op donderdag 6 maart 2014 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hugo mag wel weer wat nieuwe naakt picca's van Tams op de whatsapp gooien
Wat voor iets heb je besteld?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan moet hij wel ff wachten tot ik mijn nieuwe telefoon heb, die heeft 32 GB opslag ruimte (genoeg voor al haar naakt foto's)
Yo momma is so fat, to store one of her nude pictures you need at least a 32 GB storage drive!quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan moet hij wel ff wachten tot ik mijn nieuwe telefoon heb, die heeft 32 GB opslag ruimte (genoeg voor al haar naakt foto's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |