Ik hoop het.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook niet erg als het even minder is, moet je je niet gelijk druk om makenKomt dan echt wel weer.
Ik heb evenveel agressie in mijn lichaam als een kaalgeschoren muskusrat gedrogeerd met ritalin.quote:
Doequote:
ik zou best wel 6 maanden alleen willen zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar ik ga denk ik toch maar even wat ervaringen van andere mensen vragen hoe dat was
En ik dacht dat jij deze SC een beetje jammer vond.quote:
jaquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou best wel 6 maanden alleen willen zijn
ik vind feyenoord ook jammerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij deze SC een beetje jammer vond.
Lekker voor plek 5 spelen met Fredje Rutten volgend jaar.quote:
Je hebt het wel heel subtiel veranderd.quote:
Hierdoor ging ik mezelf sherlocken en kwam ik erachter dat ik zaterdag in trek was.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel subtiel veranderd.
plek 5quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker voor plek 5 spelen met Fredje Rutten volgend jaar.
ja, leuk stelletjequote:
nee johquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker voor plek 5 spelen met Fredje Rutten volgend jaar.
er werd geroddeld?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hierdoor ging ik mezelf sherlocken en kwam ik erachter dat ik zaterdag in trek was.
Maar toen was ik hier heul niet.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Insomnia_&about=strapped¬intopic=0
Volgens Inso moet je altijd gewapend de straat op
pro tip voor morgenquote:
Die invloed heb ik op meer mensen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel subtiel veranderd.
Hallo Snowbellsquote:
Hallo littlerabbitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die invloed heb ik op meer mensen.
[..]
Hallo Snowbells![]()
Ja, ze praatten over dat ikquote:
Hoi Snowbells. Ken ik jou?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dacht dat je pills ging poppen vanavond![]()
???? :S
Hoi ik ben Snowbellsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Snowbells. Ken ik jou?
Ik ben Ess.
Ik zie het.quote:
LR die mijn gedachtengoed altijd in ere houdquote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan nu de echte Inso quote. De finale is aangebroken
Je moet gewoon altijd strapped zijn.
#insopost
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=%23cut4inso¬intopic=0quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind sherlock enigzins ongemakkelijk
quote:
Jimbo schijnt mij aan de haren naar een nieuwe meet te slepen lees ik nu.quote:
Hoe staat het ermee deze avondquote:
Spannend. Is je haar daar lang genoeg voor?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo schijnt mij aan de haren naar een nieuwe meet te slepen lees ik nu.
Jeetje.
[..]
Hoe staat het ermee deze avondIk ben bijna bereid mijn excuses aan te bieden hoor
wat heb jij snow aan gedaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo schijnt mij aan de haren naar een nieuwe meet te slepen lees ik nu.
Jeetje.
[..]
Hoe staat het ermee deze avondIk ben bijna bereid mijn excuses aan te bieden hoor
http://fok.nl/sherlock/?b(...)nsopost¬intopic=0quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LR die mijn gedachtengoed altijd in ere houd![]()
werkelijk formidabelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)nsopost¬intopic=0
Zelfs toen er knappe mannen werden gepost had ik je rug
Het eindige met dit gedicht nadat deze SC was gesloten. Ik weiger de schuld op mij te nemen.quote:
quote:Dit is het moment om onze groei als SC en de users erin aan te tonen. Wij zullen dit soort trollen niet meer in hun gedrag belonen.
Desalniettemin hebben wij de provocaties duur moeten bekopen. Volwassen gedrag van Kanovinnie of niet, hij liet over zich heenlopen
Veel is geprobeerd; Negeren, TR's of om de oren slaan met feiten. Het leek ons een legale wijze om van ons af te bijten.
Toch is ons territorium gesloten zonder het te kunnen verdedigen tot het bittere eind. Geef ons een nieuwe kans om te vechten tegen deze duivel zodat het weer verdwijnt.
Zo langzamerhand wel ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Is je haar daar lang genoeg voor?
Nu heb ik dat formidable nummer in mijn hoofd.quote:
Jongens met lang haarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het eindige met dit gedicht nadat deze SC was gesloten. Ik weiger de schuld op mij te nemen.
[..]
[..]
Zo langzamerhand wel ja.
ik heb geen zin om dit te lezenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het eindige met dit gedicht nadat deze SC was gesloten. Ik weiger de schuld op mij te nemen.
[..]
[..]
Zo langzamerhand wel ja.
ik vind het ongemakkelijk wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Inso heeft nog flink wat te lezen met Sherlock
Ere wie eer toekomt. Etsu gaat er vandoor met de prijs met zijn constante OP gehunt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Inso heeft nog flink wat te lezen met Sherlock
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister momenteel dit. Is dat een redding?
Hij doe thet nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan nog een man met lang haar om het af te maken
[ afbeelding ]
Ik heb niet zoveel ervaring met daten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:08 schreef Typisch het volgende:
dit uiterst interessante filmpje heb ik net bekeken
hoe komt datquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ervaring met daten.
Slaap lekkerquote:
Ik kreeg op mijn 16e wat met mijn vriendquote:
en hoe oud ben je nuquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn 16e wat met mijn vriend
Daarom gewoon alleen door het leven gaan toch. Ik kan zo de commieblock in, jij zal eerst de vriendin moeten overtuigen.quote:
24quote:
quote:
sluit af en ga BSG kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben overigens nu overgegaan op
Nog anderhalve maand
Wat nog anderhalve maand?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben overigens nu overgegaan op
Nog anderhalve maand
Moet morgen een tentamen maken om 8:30. Laat ik dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
sluit af en ga BSG kijken
#protip
#gratis
#durftezeggen
quote:
quote:
Oh!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet morgen een tentamen maken om 8:30. Laat ik dat maar niet doen.
[..]
[..]
Ik kijk eigenlijk bijna nooit clips.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie clip ook.
Spijtig alleen dat ik geen zin in het Frans uit mijn bek kan krijgen
Slaap lekkerquote:
Geen idee. Kijk eens in KLB?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:24 schreef richolio het volgende:
Is whatsapp weer kapot of wilt gewoon niemand tegen me praten?
Slaap lekkerquote:
haha...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:26 schreef essnhills het volgende:
Ik ga ook in mijn comfortabele bedje liggen. Onder de lekker warme dekens, op mijn zachte kussen.
Succes met je tentamen morgenochtend LR.![]()
Heheh, dat deed ik vorige keer ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee. Kijk eens in KLB?Dat deed ik de vorige keer
![]()
Whatsapp wilde niet versturen dus even in KLB op FOK! kijken of het aan mij of aan whatsapp ligt![]()
Mijn whatsapp werkt prima in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Heheh, dat deed ik vorige keer ookGewoon even voor de zekerheid. Niks erover in KLB helaas
ja komt wel goed hoop ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Hou het nu even langer dan een week vol ok?
nahh, soms welquote:
sof klopt t dat je over me roddelt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:39 schreef supersof het volgende:
Hallo ik leef nog hoor
WELKOM TERUG INSO![]()
![]()
![]()
![]()
Concert was heel tof
Ik ga weer doei kus
[ afbeelding ]
neequote:
dagquote:
waarom denk je dat?quote:
Chizu zei dat je had gezegd dat ik altijd ongesteld benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
ik heb met niemand over jou gepraat tijdens mijn ban
Ik heb nog nooit met hem gepraat. Ik vind het ook erg jammer, dat jij hem gelijk gelooft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chizu zei dat je had gezegd dat ik altijd ongesteld ben
Ik zeg toch niet dat ik hem geloof? Ik vraag t ff na.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met hem gepraat. Ik vind het ook erg jammer, dat jij hem gelijk gelooft.
Ik twijfel nu over onze vriendschap.
Ah oke.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik hem geloof? Ik vraag t ff na.
Oh weet ik niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah oke.
Bovendien heb ik dat wel gezegd, fokkie is daar op in gegaan en dat staat nu zelfs in je sig.
Maar dat was niet serieus bedoelt hoor.
Klik maar op die link in je sigquote:
Nee het hoort niet te jeuken.quote:
fopje !!!!! HOIquote:
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:54 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Rode cirkel is een flitspaal, blauwe cirkel is een auto.
Kan de auto die door rood rijdt geflitst worden door die flitspaal die aan de andere kant van de weg staat?
3x hoofdletter achter elkaar en overmatig gebruik van uitroeptekens. Ban!quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
3x hoofdletter achter elkaar en overmatig gebruik van uitroeptekens. Ban!
Probeer het uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:54 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Rode cirkel is een flitspaal, blauwe cirkel is een auto.
Kan de auto die door rood rijdt geflitst worden door die flitspaal die aan de andere kant van de weg staat?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
3x hoofdletter achter elkaar en overmatig gebruik van uitroeptekens. Ban!
Ja, en jij mij?quote:
welkom terug sof, alle gangmakers van dit topic weer bij eenquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
welkom terug sof, alle gangmakers van dit topic weer bij een
Welk concert was dat?quote:
OneRepublicquote:
heyquote:
ja ik lees niet allesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:06 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga even heel hysterisch doen omdat Sof mij negert
Jezusquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
OneRepublicellie was twee weken geleden
vanavond Gavin DeGraw omg![]()
En volgende week woensdag BASTILLEquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus
Wel heel vet dat je zoveel concerten hebt achter elkaar
In hoeverre je daar kennis van kan hebbenquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
En volgende week woensdag BASTILLE
OMG
OMG
CANT BREATHE
Hou eens even op. Niet gelijk uitlokken.quote:
Iemand heeft de vriezer hier niet goed gesloten gister (gok ik tenminste dat t gister was) en nu zit alles onder een laagje ijs omdat die harder is gaan koelen o.i.d... Als ik hem nu sluit, gaat t dan goed en vanzelf weg of werkt dat niet zo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In hoeverre je daar kennis van kan hebben
Ik lok niks uit?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou eens even op. Niet gelijk uitlokken.
Val niet doodquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
En volgende week woensdag BASTILLE
OMG
OMG
CANT BREATHE
Oke.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik lees niet alles
moet je me maar quoten
Dat zou zonde zijn van het geld.quote:
Goed, met jou?quote:
Letmein. Mijn week is nu al rampzalig en dan is mijn mobiel oplaat plugin ding ook nog eens stuk.quote:
Dat er een laagje ijs omheen ligt is volgens mij niet erg. Maar je kan wel kijken op wat voor stand je vriezer koelt. Volgens mij is te koud ook niet goedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iemand heeft de vriezer hier niet goed gesloten gister (gok ik tenminste dat t gister was) en nu zit alles onder een laagje ijs omdat die harder is gaan koelen o.i.d... Als ik hem nu sluit, gaat t dan goed en vanzelf weg of werkt dat niet zo?
Dan moet je meer slapen.quote:
Ik doe hier niet aan mee, sorry.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Letmein. Mijn week is nu al rampzalig en dan is mijn mobiel oplaat plugin ding ook nog eens stuk.
Zullen we een zelfmoordpact aangaan?
Ik werd om 11 uur wakker, okéquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet je meer slapen.
Ik ben ook moe maar daar heb ik het nooit over
Vakantie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet je meer slapen.
Ik ben ook moe maar daar heb ik het nooit over
Ik sliep om half twee en werd om 8.20 vanzelf wakker. Dat is pas kut.quote:
Dan zou ik eerst een testament moeten opstellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jullie zijn stuk voor stuk nutteloos. Dan niet, dag.
Misschien kan inso overgehaald worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
#Zwaarlevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sliep om half twee en werd om 8.20 vanzelf wakker. Dat is pas kut.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ik slaap wel snel. Binnen vijf minuten meestalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
#Zwaarleven
Ik kon ook niet slapenIk legde om half 1 mn mobiel weg en volgensmij heb ik nog ruim anderhalfuur wakker gelegen
Ga ik zo even checken als mijn pizza klaar isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er een laagje ijs omheen ligt is volgens mij niet erg. Maar je kan wel kijken op wat voor stand je vriezer koelt. Volgens mij is te koud ook niet goed
Mja, blauw licht ofzoiets. Dunno wat t isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik slaap wel snel. Binnen vijf minuten meestalHalf jaar terug deed ik er ook nog kei lang over. Nu gelukkig niet meer
Pizza? Het is half 1 smiddagsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga ik zo even checken als mijn pizza klaar is
blauw licht?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, blauw licht ofzoiets. Dunno wat t is
Ja dat geven beeldschermen af.quote:
Weet je al wat je gaat stemmen?quote:
ben je debiel ofzoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef d4v1d het volgende:
Goed, ik zie geen tempratuurdingetje op deze diepvriesWel een paar knopjes, maar die ga ik maar niet indrukken, straks mol ik iets
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef d4v1d het volgende:
Goed, ik zie geen tempratuurdingetje op deze diepvriesWel een paar knopjes, maar die ga ik maar niet indrukken, straks mol ik iets
duw er een thermometer in (y)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef d4v1d het volgende:
Ja, met jou?quote:
Inshallahquote:
nee ze hebben hier allemaal lokale partijen. Maar eens in verdiepen van de week. Sowieso linksquote:
ey insoquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ze hebben hier allemaal lokale partijen. Maar eens in verdiepen van de week. Sowieso linksJij?
leuk hoorquote:
Gavin DeGrawquote:
hahahaha lrquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou godverdomme.maar opstaan en denken "laat ik vandaag een koeienkostuum in de trein aantrekken"
Hopelijk vergeet ze de wc-bril omlaag te doen voordat ze gaat zitten
Geen enkele nationale partij?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ze hebben hier allemaal lokale partijen. Maar eens in verdiepen van de week. Sowieso linksJij?
Trok ze het aan terwijl ze in de trein was, of had ze 'm al aan toen ze de trein in kwam?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou godverdomme.maar opstaan en denken "laat ik vandaag een koeienkostuum in de trein aantrekken"
Hopelijk vergeet ze de wc-bril omlaag te doen voordat ze gaat zitten
Jawel, maar ook veel lokale.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkele nationale partij?
Ja ik ook, D66 als ze erbij zitten.
Kutleefquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel
mn mobiel was net kapot
Had ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Fok-it het volgende:
Even stemwijzer gedaan en duidelijk D66 dus. Als verwacht.
Beter dan de christelijke geitenpartijen die niet willen dat de coffeeshop overdag open is, er geen bordeel mag worden geopend (quote:
Een coffeeshop mag 's nachts ook niet open zijn wanneer mag hij dan wel open zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan de christelijke geitenpartijen die niet willen dat de coffeeshop overdag open is, er geen bordeel mag worden geopend (boeiend) en alle winkels zondag dicht moeten
Hoe zit het in Engeland met gemeenteverkiezingen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
laatst hoorde ik iemand zeggen dat d66 liberaal was.
ik ging dood van binnen toen.
labour won hier de vorige keer, maar mocht toen nog niet stemmenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zit het in Engeland met gemeenteverkiezingen?
waarom heeft rotterdam 2 ouderenpartijenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
even die van rotterdam gezet
Groenlinks
weet nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom heeft rotterdam 2 ouderenpartijen
Leefbaar Rotterdam staat wel erg hoog.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
even die van rotterdam gezet
Groenlinks
kan t ook niet helpenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam staat wel erg hoog.
Wat is die probleem?quote:
Ben je serieus?quote:
Op wie moet ik dan stemmen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PVV is serieus nog debieler dan groenlinks.
hoe vond je het geluidsfragmentquote:
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:
Zie PI, Fokkie.quote:
Dusver enkel piratenpartij voor mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op een partij met een visie die ergens op slaat.
Te links.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dusver enkel piratenpartij voor mij.
0quote:
Gelukkigquote:
Welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
je mag toch helemaal niet op straat alcohol drinken
ik heb appelsapquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
sof gaat gek doen fles safari atten xd xd
Officieel niet neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
waar is je concertquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
nou dan ga ik daar toch niet in de rij drinkenquote:
HMH weerquote:
gewoon overgieten in colaflesjes deed ik altijd bij concerten toen ik 14 was mooie tijdenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nou dan ga ik daar toch niet in de rij drinken
daar werd ik eruit gezet een keerquote:
sukkelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar werd ik eruit gezet een keer
Je mag daar ook niet binnen blowen.
Dat lijkt me ook zonder bordje meer dan logischquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat moeten ze gewoon duidelijk aangeven hoor.
[..]
klopt
bij mij staat geen bordje in de schuur dat je daar niet mag blowen dus dan blow ik daarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zonder bordje meer dan logisch
wp houdt vol dat hij gelijk heeft want dat doet hij altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zonder bordje meer dan logisch
ik loop maar te fucken mutsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wp houdt vol dat hij gelijk heeft want dat doet hij altijd
lekker dat laten denken toch
jij drinkt niet dus je bent niet te vertrouwequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
oh het is lekker weer man
en wp alsof ik serieus was domkop
Nog even house of cards afkijken en dan ga ik ook ff naar buitenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
oh het is lekker weer man
en wp alsof ik serieus was domkop
Zoëquote:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je even duidelijk wilt maken dat je op tv komtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Ja godverdomme zeg, zeg dan op z'n minst wanneer die aflevering komt
nee ik praat tegen mezelfquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je even duidelijk wilt maken dat je op tv komt
zijn we verplicht een neuk te gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je even duidelijk wilt maken dat je op tv komt
Dit is echt kutquote:
ik met even mijn werk mailen, en dan broodjes smeren, en dan ga ik op tijd naar de bushalte. Want ik mag de bus echt niet missen. En dan naar Arnhem en dan naar Amsterdam en dan rond 16.45 in de rij staan. 18.30 deuren open. omgquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog even house of cards afkijken en dan ga ik ook ff naar buiten
HAHA WATquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
en dan rond 16.45 in de rij staan. 18.30 deuren open
we willen vooraan staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |