Oke.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik lees niet alles
moet je me maar quoten
Dat zou zonde zijn van het geld.quote:
Goed, met jou?quote:
Letmein. Mijn week is nu al rampzalig en dan is mijn mobiel oplaat plugin ding ook nog eens stuk.quote:
Dat er een laagje ijs omheen ligt is volgens mij niet erg. Maar je kan wel kijken op wat voor stand je vriezer koelt. Volgens mij is te koud ook niet goedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iemand heeft de vriezer hier niet goed gesloten gister (gok ik tenminste dat t gister was) en nu zit alles onder een laagje ijs omdat die harder is gaan koelen o.i.d... Als ik hem nu sluit, gaat t dan goed en vanzelf weg of werkt dat niet zo?
Dan moet je meer slapen.quote:
Ik doe hier niet aan mee, sorry.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Letmein. Mijn week is nu al rampzalig en dan is mijn mobiel oplaat plugin ding ook nog eens stuk.
Zullen we een zelfmoordpact aangaan?
Ik werd om 11 uur wakker, okéquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet je meer slapen.
Ik ben ook moe maar daar heb ik het nooit over
Vakantie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet je meer slapen.
Ik ben ook moe maar daar heb ik het nooit over
Ik sliep om half twee en werd om 8.20 vanzelf wakker. Dat is pas kut.quote:
Dan zou ik eerst een testament moeten opstellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jullie zijn stuk voor stuk nutteloos. Dan niet, dag.
Misschien kan inso overgehaald worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
#Zwaarlevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sliep om half twee en werd om 8.20 vanzelf wakker. Dat is pas kut.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ik slaap wel snel. Binnen vijf minuten meestalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
#Zwaarleven
Ik kon ook niet slapenIk legde om half 1 mn mobiel weg en volgensmij heb ik nog ruim anderhalfuur wakker gelegen
Ga ik zo even checken als mijn pizza klaar isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er een laagje ijs omheen ligt is volgens mij niet erg. Maar je kan wel kijken op wat voor stand je vriezer koelt. Volgens mij is te koud ook niet goed
Mja, blauw licht ofzoiets. Dunno wat t isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik slaap wel snel. Binnen vijf minuten meestalHalf jaar terug deed ik er ook nog kei lang over. Nu gelukkig niet meer
Pizza? Het is half 1 smiddagsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga ik zo even checken als mijn pizza klaar is
blauw licht?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, blauw licht ofzoiets. Dunno wat t is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |