ey insoquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ze hebben hier allemaal lokale partijen. Maar eens in verdiepen van de week. Sowieso linksJij?
leuk hoorquote:
Gavin DeGrawquote:
hahahaha lrquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou godverdomme.maar opstaan en denken "laat ik vandaag een koeienkostuum in de trein aantrekken"
Hopelijk vergeet ze de wc-bril omlaag te doen voordat ze gaat zitten
Geen enkele nationale partij?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ze hebben hier allemaal lokale partijen. Maar eens in verdiepen van de week. Sowieso linksJij?
Trok ze het aan terwijl ze in de trein was, of had ze 'm al aan toen ze de trein in kwam?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou godverdomme.maar opstaan en denken "laat ik vandaag een koeienkostuum in de trein aantrekken"
Hopelijk vergeet ze de wc-bril omlaag te doen voordat ze gaat zitten
Jawel, maar ook veel lokale.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkele nationale partij?
Ja ik ook, D66 als ze erbij zitten.
Kutleefquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel
mn mobiel was net kapot
Had ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Fok-it het volgende:
Even stemwijzer gedaan en duidelijk D66 dus. Als verwacht.
Beter dan de christelijke geitenpartijen die niet willen dat de coffeeshop overdag open is, er geen bordeel mag worden geopend (quote:
Een coffeeshop mag 's nachts ook niet open zijn wanneer mag hij dan wel open zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan de christelijke geitenpartijen die niet willen dat de coffeeshop overdag open is, er geen bordeel mag worden geopend (boeiend) en alle winkels zondag dicht moeten
Hoe zit het in Engeland met gemeenteverkiezingen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
laatst hoorde ik iemand zeggen dat d66 liberaal was.
ik ging dood van binnen toen.
labour won hier de vorige keer, maar mocht toen nog niet stemmenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zit het in Engeland met gemeenteverkiezingen?
waarom heeft rotterdam 2 ouderenpartijenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
even die van rotterdam gezet
Groenlinks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |