Die invloed heb ik op meer mensen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel subtiel veranderd.
Hallo Snowbellsquote:
Hallo littlerabbitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die invloed heb ik op meer mensen.
[..]
Hallo Snowbells![]()
Ja, ze praatten over dat ikquote:
Hoi Snowbells. Ken ik jou?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dacht dat je pills ging poppen vanavond![]()
???? :S
Hoi ik ben Snowbellsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Snowbells. Ken ik jou?
Ik ben Ess.
Ik zie het.quote:
LR die mijn gedachtengoed altijd in ere houdquote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan nu de echte Inso quote. De finale is aangebroken
Je moet gewoon altijd strapped zijn.
#insopost
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=%23cut4inso¬intopic=0quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind sherlock enigzins ongemakkelijk
quote:
Jimbo schijnt mij aan de haren naar een nieuwe meet te slepen lees ik nu.quote:
Hoe staat het ermee deze avondquote:
Spannend. Is je haar daar lang genoeg voor?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo schijnt mij aan de haren naar een nieuwe meet te slepen lees ik nu.
Jeetje.
[..]
Hoe staat het ermee deze avondIk ben bijna bereid mijn excuses aan te bieden hoor
wat heb jij snow aan gedaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo schijnt mij aan de haren naar een nieuwe meet te slepen lees ik nu.
Jeetje.
[..]
Hoe staat het ermee deze avondIk ben bijna bereid mijn excuses aan te bieden hoor
http://fok.nl/sherlock/?b(...)nsopost¬intopic=0quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LR die mijn gedachtengoed altijd in ere houd![]()
werkelijk formidabelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)nsopost¬intopic=0
Zelfs toen er knappe mannen werden gepost had ik je rug
Het eindige met dit gedicht nadat deze SC was gesloten. Ik weiger de schuld op mij te nemen.quote:
quote:Dit is het moment om onze groei als SC en de users erin aan te tonen. Wij zullen dit soort trollen niet meer in hun gedrag belonen.
Desalniettemin hebben wij de provocaties duur moeten bekopen. Volwassen gedrag van Kanovinnie of niet, hij liet over zich heenlopen
Veel is geprobeerd; Negeren, TR's of om de oren slaan met feiten. Het leek ons een legale wijze om van ons af te bijten.
Toch is ons territorium gesloten zonder het te kunnen verdedigen tot het bittere eind. Geef ons een nieuwe kans om te vechten tegen deze duivel zodat het weer verdwijnt.
Zo langzamerhand wel ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Is je haar daar lang genoeg voor?
Nu heb ik dat formidable nummer in mijn hoofd.quote:
Jongens met lang haarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het eindige met dit gedicht nadat deze SC was gesloten. Ik weiger de schuld op mij te nemen.
[..]
[..]
Zo langzamerhand wel ja.
ik heb geen zin om dit te lezenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het eindige met dit gedicht nadat deze SC was gesloten. Ik weiger de schuld op mij te nemen.
[..]
[..]
Zo langzamerhand wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |