Oeh spannend, ik zit bijna op Beerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:33 schreef Stuart het volgende:
Je kunt 3e worden Essie
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 40665
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31861
5 essnhills - 31147
6 supersof - 30770
7 Moeraskat - 29510
8 Crazy-M - 29382
9 VoornaamAchternaam - 27522
10 NBT - 25466
Ja, die komt hier nog maar heel zeldenquote:
Gewoon doen joh. Niemand geeft een neuk in de commieblock. Al weiger ik nog steeds de kop kaal te scheren, mijn haar ruikt weer zo lekker vandaag.quote:
Jij begrijpt mij wel.quote:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die komt hier nog maar heel zelden
Ik begrijp jou altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Niemand geeft een neuk in de commieblock. Al weiger ik nog steeds de kop kaal te scheren, mijn haar ruikt weer zo lekker vandaag.
[..]
Jij begrijpt mij wel.
Jaquote:
Miniempjequote:
Ik had het nooit zo op hem.quote:
Beer isquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Het begint nou wel heel innig te worden. Ibood-prinsesje van mij.
Geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
wie was die ene racist ook alweer in deze topic
OmgevallenFlat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
wie was die ene racist ook alweer in deze topic
Hoe is hetquote:
Hou het voortaan wat korter je verhaalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
Dit voelt wel goed, nu met deze barefootschoenen. Tijd stil moeten zitten met hardlopen en ik voel nu ik weer een uurtje thuis ben m'n kuiten nog werken. En dat is denk ik een goed teken, want dat zijn spieren. De vorige keren voelde ik m'n schenen werken, en dat was niet goed.
Ja daaromquote:
Ik moet vaak wel om hem lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daaromdie vind ons altijd `rassist''
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou het voortaan wat korter je verhaal
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gaat wel hoor.
Jij nog ff geduld hebben
het leven is ook niet makkelijk in het ghetto van finlandquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daaromdie vind ons altijd `rassist''
quote:
Jawelquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel
Bovendien dom onderwerp. Heb het dan over regenpakken
Leven in Finland gaat sowieso niet over rozen als jeugd. Geen reet te beleven, overal gokmachines en tering goedkope wodka.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het leven is ook niet makkelijk in het ghetto van finland
Wanneer beginnen de zenuwen te komen denk je, of spelen die nu al op?quote:
quote:
Ja die zijn er alquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leven in Finland gaat sowieso niet over rozen als jeugd. Geen reet te beleven, overal gokmachines en tering goedkope wodka.
[..]
Wanneer beginnen de zenuwen te komen denk je, of spelen die nu al op?
hebben ze ook commiblockquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Leven in Finland gaat sowieso niet over rozen als jeugd. Geen reet te beleven, overal gokmachines en tering goedkope wodka.
quote:
De 21e alquote:
quote:
quote:
quote:
Kan je eindelijk die Tarzan lozenquote:
Dat gaat een ruige periode wordenquote:
Koenquote:
Tuurlijk is dat normaal. Het moment van bezinning zal ook wel komen, maar het maanden uitkijken is altijd spannend als het moment suprême nadert. Al zal het gezien jullie lange relatie allemaal wel goedlopen toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die zijn er al![]()
Ik zat me eigenlijk al af te vragen of dat normaal isBinnenkort maar weer eens het Vriend/vriendin in het buitenland topic opzoeken
Wel okay al ga ik zo slapen. How are you sir?quote:
quote:
Godver, dit zegt echt werkelijk waar iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originaliteit is ver te zoeken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Godver, dit zegt echt werkelijk waar iedereenIk val ook weer flink buiten de bootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originaliteit is ver te zoeken![]()
beetje kiespijn, verder wel okquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay al ga ik zo slapen. How are you sir?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Godver, dit zegt echt werkelijk waar iedereenJa hallo, je zit te soppen op je stoel as we speak als we het over je vriend hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originaliteit is ver te zoeken“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat normaal. Het moment van bezinning zal ook wel komen, maar het maanden uitkijken is altijd spannend als het moment suprême nadert. Al zal het gezien jullie lange relatie allemaal wel goedlopen toch?
Goedquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik val ook weer flink buiten de boot
Klote man. Maar even na laten kijken als het kanquote:
Hoelang heb je al een relatie met hem?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHet is gewoon spannend
Van hoe is het straks weer bij elkaar enzo
Is er nog 'iets'
is het minder? sterker? Is het eerst weer een beetje aftasten (hihi) of klopt het gewoon direct weer
Ja, maar mijn vriendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo, je zit te soppen op je stoel as we speak als we het over je vriend hebben.
7,5 jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang heb je al een relatie met hem?
Ja of een andere manierquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees dat je binnenkort minder gaat Fokken
Extreem ruige seks met neger met mega lulquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees dat je binnenkort minder gaat Fokken
Daarom. Zolang je het maar bij gezonde spanning houdt, teveel piekeren verpest het moment alleen maar. Al is dat natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHet is gewoon spannend
Van hoe is het straks weer bij elkaar enzo
Is er nog 'iets'
is het minder? sterker? Is het eerst weer een beetje aftasten (hihi) of klopt het gewoon direct weer
Oh kut. En ik maar denken dat dit door mijn aanwezigheid kwam.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo, je zit te soppen op je stoel as we speak als we het over je vriend hebben.
Dan zit dat echt wel goed.quote:
Blijven hopen. Misschien schuif je ooit een plekje op in de pikorde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Zolang je het maar bij gezonde spanning houdt, teveel piekeren verpest het moment alleen maar.
Al is dat natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan
Ik kan je de tijd helpen doorkomen maar dan eis ik nog altijd appeltaart.
[..]
Oh kut. En ik maar denken dat dit door mijn aanwezigheid kwam.
Je gaat zeker voorstellen dat ook ik een geheelonthouder moet worden? Dat lukt mij momenteel al niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
LR ik heb nog een idee voor het commiblock later
Trustenquote:
we moeten fight clubs oprichtenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat zeker voorstellen dat ook ik een geheelonthouder moet worden? Dat lukt mij momenteel al niet.
Ik hoop het ook, maar je weet het gewoon niet. Hij is dan ruim een half jaar weggeweest..quote:
Nu zijn het nog gewoon lichte zenuwen en lichte spanning. Maar de echte 'stress' zal wel komen in de nacht ervoor vermoed ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Zolang je het maar bij gezonde spanning houdt, teveel piekeren verpest het moment alleen maar. Al is dat natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan
Ik kan je de tijd helpen doorkomen maar dan eis ik nog altijd appeltaart.
[..]
Oh kut. En ik maar denken dat dit door mijn aanwezigheid kwam.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmm nog maar 2 weken voor een meet dus Ess
Hihi, je zei pik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijven hopen. Misschien schuif je ooit een plekje op in de pikorde.
Het is ook niet erg als het even minder is, moet je je niet gelijk druk om makenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar je weet het gewoon niet. Hij is dan ruim een half jaar weggeweest..
[..]
Nu zijn het nog gewoon lichte zenuwen en lichte spanning. Maar de echte 'stress' zal wel komen in de nacht ervoor vermoed ik
Ik kan maar beter ergens gaan feesten die nacht denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |