Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik val ook weer flink buiten de boot
Klote man. Maar even na laten kijken als het kanquote:
Hoelang heb je al een relatie met hem?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHet is gewoon spannend
Van hoe is het straks weer bij elkaar enzo
Is er nog 'iets'
is het minder? sterker? Is het eerst weer een beetje aftasten (hihi) of klopt het gewoon direct weer
Ja, maar mijn vriendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo, je zit te soppen op je stoel as we speak als we het over je vriend hebben.
7,5 jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang heb je al een relatie met hem?
Ja of een andere manierquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees dat je binnenkort minder gaat Fokken
Extreem ruige seks met neger met mega lulquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees dat je binnenkort minder gaat Fokken
Daarom. Zolang je het maar bij gezonde spanning houdt, teveel piekeren verpest het moment alleen maar. Al is dat natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHet is gewoon spannend
Van hoe is het straks weer bij elkaar enzo
Is er nog 'iets'
is het minder? sterker? Is het eerst weer een beetje aftasten (hihi) of klopt het gewoon direct weer
Oh kut. En ik maar denken dat dit door mijn aanwezigheid kwam.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo, je zit te soppen op je stoel as we speak als we het over je vriend hebben.
Dan zit dat echt wel goed.quote:
Blijven hopen. Misschien schuif je ooit een plekje op in de pikorde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Zolang je het maar bij gezonde spanning houdt, teveel piekeren verpest het moment alleen maar.
Al is dat natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan
Ik kan je de tijd helpen doorkomen maar dan eis ik nog altijd appeltaart.
[..]
Oh kut. En ik maar denken dat dit door mijn aanwezigheid kwam.
Je gaat zeker voorstellen dat ook ik een geheelonthouder moet worden? Dat lukt mij momenteel al niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
LR ik heb nog een idee voor het commiblock later
Trustenquote:
we moeten fight clubs oprichtenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat zeker voorstellen dat ook ik een geheelonthouder moet worden? Dat lukt mij momenteel al niet.
Ik hoop het ook, maar je weet het gewoon niet. Hij is dan ruim een half jaar weggeweest..quote:
Nu zijn het nog gewoon lichte zenuwen en lichte spanning. Maar de echte 'stress' zal wel komen in de nacht ervoor vermoed ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Zolang je het maar bij gezonde spanning houdt, teveel piekeren verpest het moment alleen maar. Al is dat natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan
Ik kan je de tijd helpen doorkomen maar dan eis ik nog altijd appeltaart.
[..]
Oh kut. En ik maar denken dat dit door mijn aanwezigheid kwam.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmm nog maar 2 weken voor een meet dus Ess
Hihi, je zei pik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijven hopen. Misschien schuif je ooit een plekje op in de pikorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |