bij mij staat geen bordje in de schuur dat je daar niet mag blowen dus dan blow ik daarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zonder bordje meer dan logisch
wp houdt vol dat hij gelijk heeft want dat doet hij altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zonder bordje meer dan logisch
ik loop maar te fucken mutsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wp houdt vol dat hij gelijk heeft want dat doet hij altijd
lekker dat laten denken toch
jij drinkt niet dus je bent niet te vertrouwequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
oh het is lekker weer man
en wp alsof ik serieus was domkop
Nog even house of cards afkijken en dan ga ik ook ff naar buitenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
oh het is lekker weer man
en wp alsof ik serieus was domkop
Zoëquote:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je even duidelijk wilt maken dat je op tv komtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Ja godverdomme zeg, zeg dan op z'n minst wanneer die aflevering komt
nee ik praat tegen mezelfquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je even duidelijk wilt maken dat je op tv komt
zijn we verplicht een neuk te gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je even duidelijk wilt maken dat je op tv komt
Dit is echt kutquote:
ik met even mijn werk mailen, en dan broodjes smeren, en dan ga ik op tijd naar de bushalte. Want ik mag de bus echt niet missen. En dan naar Arnhem en dan naar Amsterdam en dan rond 16.45 in de rij staan. 18.30 deuren open. omgquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog even house of cards afkijken en dan ga ik ook ff naar buiten
HAHA WATquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
en dan rond 16.45 in de rij staan. 18.30 deuren open
we willen vooraan staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |