quote:
Bedankt. Ik werd al een keer 32 met 2 kinderen geschat.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Aan je hand te zien gok ik je leeftijd op 35
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:34 schreef Etsu het volgende:
Sorry voor geen TT-change, ik was bang dat er weer kapers waren die de OP weer gingen verpesten.
Inso
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt. Ik werd al een keer 32 met 2 kinderen geschat.
Jaquote:Op maandag 3 maart 2014 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Hoezo, heb ik iets verkeerd gelezen?
15quote:Op maandag 3 maart 2014 17:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]En waar ligt je leeftijd daadwerkelijk in de buurt?
owquote:
quote:
quote:
Je spreekt je voorkeur uit voor rood. Vervolgens plakt zij blauw, ik zeg er iets over en dan zeg je dat ik slecht lees. Help mij even.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want ze had blauw al een ander keertje gedaan, dus nu is rood aan de beurt.
xcachet is still hotquote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
Inso, dit is de afgelopen maand gebeurd:
- Sof ban
- JC ban
- Muto ban
- Fok-it ban
- Toen Sof weer ban (nu nog steeds)
- 100 ruzie's met Stu
- Tjacka gestopt als mod
- Ik heb gestreden voor de OP
Iemand nog aanvullingen?
hahaha laat maarquote:Op maandag 3 maart 2014 17:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ow
[..]
[..]
[..]
Je spreekt je voorkeur uit voor rood. Vervolgens plakt zij blauw, ik zeg er iets over en dan zeg je dat ik slecht lees. Help mij even.
#nails #rednails #bluenails #nailtalk #nailed it
Ja, Chizu banquote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
- Sof ban
- JC ban
- Muto ban
- Fok-it ban
- 100 ruzie's met Stu
- Tjacka gestopt als mod
Iemand nog aanvullingen?
BT opperbink van GRTDquote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
- Sof ban
- JC ban
- Muto ban
- Fok-it ban
- 100 ruzie's met Stu
- Tjacka gestopt als mod
Iemand nog aanvullingen?
In de buurt van 15quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je trapt meer open deuren in dan Pellè.
oh dacht alquote:Op maandag 3 maart 2014 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja moet ook gebeuren blijkbaar
pa en stiefmoeder dan
Wilt u zo vriendelijk zijn deze SC te verlaten?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilt u zo vriendelijk zijn deze SC te verlaten?
Je riep al vijf andere keren dat je dat ook zou doen.
Belofte maakt schuld.
Loop niet zo te stoken.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en Rezania geilen op me, dat zegt al genoeg.
Stiefmoeder zeg ik toch.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
En hoe kan jouw moeder nou trouwens als ze dood was, want dat zei je toch? Toch wietparkiet?
Bek houden tegen Totoquote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld.
Whatever.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stiefmoeder zeg ik toch.
Domme pannenkoek.
Oh, dan citeer ik jou:quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
was een verzinsel, leuk hè, even lachen allemaal
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik? Voor zo'n klein meisje? Wat denk jij nou joh?
Dat is een deel van cachet's verbeelding.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
En hoe kan jouw moeder nou trouwen als ze dood was, want dat zei je toch? Toch wietparkiet?
Nee ik heb een ruzie echt gemist.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
Cac, laat toto maar, als hij hier wil posten, moet ie dat zelf weten.
Nee ik krijg geen ban.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, wil je zelfde eindigen als Sof?laat het.
Hi ha ho er zijn echt mensen zonder moeder en cachet verzint het hi ha hoquote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
was een verzinsel, leuk hè, even lachen allemaal
Spreek je nou xcachet tegen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot nu toe kan het nog meevallen, maar stil nou gewoon.
svpquote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, wil je zelfde eindigen als Sof?laat het.
Hij negeert mijn nieuwtjes. Laat inso maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Loveyou
Laten we nu weer focussen op Inso.
bedankt kameraad, ook weer terug in de echte wereld wanneer gaan we naar ukrainequote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Inso. Welkom terug in de digitale wereld.
Tyf op als je niet normaal kan en wil doen. Negeer cac lekker (en mij ook als mij jou niet aanstaat).quote:
Kan het wel. Niet tegen jullie, thoughquote:Op maandag 3 maart 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tyf op als je niet normaal kan en wil doen. Negeer cac lekker (en mij ook als mij jou niet aanstaat).
okequote:Op maandag 3 maart 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
Dan faal je wel ultrahard, iemand willen dissen en dan zo'n fout maken.
cachet blijkbaar welquote:Op maandag 3 maart 2014 17:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou je grapjes over je moeders dood maken?
Is het een kutwijf ofzo?
Misschien handig om te vragen of het echt zo is, want ik kan ook uit mijn duim zuigen dat jij hebt gezegd dat je gisteren bent bevallen, toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Leg ff uit dan. Waarom maak je grapjes over je moeders dood?
oh vraag maar aan toto die weet dat zoooo goedquote:Op maandag 3 maart 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Leg ff uit dan. Waarom maak je grapjes over je moeders dood?
Is het weer die tijd van de maand ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh vraag maar aan toto die weet dat zoooo goed
waarom zou je daar grapjes over maken?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien handig om te vragen of het echt zo is, want ik kan ook uit mijn duim zuigen dat jij hebt gezegd dat je gisteren bent bevallen, toch?
okquote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
waarom zou je daar grapjes over maken?
zijn mensen die gisteren echt een bevalling moesten doorstaan :s
Interessante vraag.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef Chizu het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand ofzo?
Ik vraag om uitleg, dus daar hoort dat ook bijquote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien handig om te vragen of het echt zo is
Hehe thanksquote:Op maandag 3 maart 2014 17:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
heelong time no see
gevelisiteert met je onz verkiezing dinges
Ik sta voor je hotel!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik spreek jou bijna elke dag nog halvegare
HEEFT WP 12cm?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb 1 keer 2 uur voor 12 cm in de trein gezeten en dat overkomt me niet nog een keer
is dit een verwijzing naar wp?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb 1 keer 2 uur voor 12 cm in de trein gezeten en dat overkomt me niet nog een keer
Nee maar nog kleiner, gewoon een normale clitorisquote:Op maandag 3 maart 2014 18:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
een kleine piemel is gewoon een grote clitoris![]()
![]()
jellyquote:Op maandag 3 maart 2014 18:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar nog kleiner, gewoon een normale clitoris
Gelukkig heb de komende 3 dagen ook een grote piemel binnen handbereik
Eenquote:
Binnenkort heb ik de rest van mijn leven elke dag een grote piemel binnen handbereikquote:
Samenwonen met Mono?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik de rest van mijn leven elke dag een grote piemel binnen handbereik
deze postquote:Op maandag 5 juli 2010 13:02 schreef HugoBaas het volgende:
Godverdomme!![]()
Dat dikke wijf met die bolle plofkop van 14 is weer actief op Fok!
Maar dit keer onder de naam StolenSweetheart
Klacht: Fairydust![]()
![]()
![]()
mono lijkt me zo iemand die of een heel kleine heeft of heel groot, maar sowieso geen averagequote:Op maandag 3 maart 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik de rest van mijn leven elke dag een grote piemel binnen handbereik
ONZ / Fairydust.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallo, ik ben er. Niveau gaat niet veel beter worden als ik er niet ben, hoor.
Dat laatste dus, meerdere mensen hier op FOK! wetenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
mono lijkt me zo iemand die of een heel kleine heeft of heel groot, maar sowieso geen average
pics.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat laatste dus, meerdere mensen hier op FOK! weten![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.
Die is hier jaren geleden ook al over FOK! gegaan.quote:
Nee.quote:
quote:Tijd voor een tampon in zijn anus. Vervelend zal hij dat trouwens niet vinden.
Heb anders van sof vernomen dat je altijd ongesteld bent.quote:
Die stond ook in het topic zelf dus die had ik al gezien, heb 'm destijds ook zelf gepostquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die stond ook in het topic zelf dus die had ik al gezien, heb 'm destijds ook zelf gepost
Herkenbare klachtquote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
WATDAFAAAAAAAAK
IK SCHAAM ME DOOD VOOR MEZELF OMG
Dat zei Fok-it, debiel.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb anders van sof vernomen dat je altijd ongesteld bent.
en eens met Toto
[..]
ja maar ik ben nog steeds een puberquote:Op maandag 3 maart 2014 18:10 schreef Moira. het volgende:
Pubers horen niet thuis op FOK!
Krijgen ze spijt van alles wat ze gepost hebben als ze later als volwassenen ook nog op FOK! zitten
Ksshh, snel weg dan. Ik dacht dat ik met Moira. op mijn 17e ook beter was dan mijn account daarvoor toen ik 16 was, maar als ik sommige topics/posts uit 2010 terug lees was het nog steeds niet veel soepsquote:Op maandag 3 maart 2014 18:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja maar ik ben nog steeds een pubermaar ik zit niet echt meer op fok
dat is wel heel hypothetischquote:Op zondag 2 maart 2014 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik check deze nu pasQuote van 2010
Maar wat nou als Adames me nu niet meer vervelend vindt, mag je me dan wel weer?![]()
![]()
Ik kwam hier ook op m'n 16e, mja, het boeit me niet. Heb niks schamends.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ksshh, snel weg dan. Ik dacht dat ik met Moira. op mijn 17e ook beter was dan mijn account daarvoor toen ik 16 was, maar als ik sommige topics/posts uit 2010 terug lees was het nog steeds niet veel soeps
oh sorry, ik wist niet dat het de leeftijd wasquote:Op maandag 3 maart 2014 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ksshh, snel weg dan. Ik dacht dat ik met Moira. op mijn 17e ook beter was dan mijn account daarvoor toen ik 16 was, maar als ik sommige topics/posts uit 2010 terug lees was het nog steeds niet veel soeps
Totdat er users zijn die gaan doen wat jij altijd doet; oude topics en posts van je uit de sloot halen en eens zien wat voor shit daar tussen staat waar je jezelf nu voor zou facepalmenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kwam hier ook op m'n 16e, mja, het boeit me niet. Heb niks schamends.
Valt denk ik nog wel enigszins mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Totdat er users zijn die gaan doen wat jij altijd doet; oude topics en posts van je uit de sloot halen en eens zien wat voor shit daar tussen staat waar je jezelf nu voor zou facepalmen _o-
liefhebben kost wat werk en tijd, maar ben er zeker toe bereidquote:Op maandag 3 maart 2014 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar de hamvraag dan; vind je me nu wel lief?
Dat was het echt jaquote:Op maandag 3 maart 2014 18:14 schreef Adames het volgende:
[..]
oh sorry, ik wist niet dat het de leeftijd was
Het is dat ik de moeite niet wil nemen maar denk dat er heus wel wat te vinden isquote:
Dat doet mij goed te horenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
liefhebben kost wat werk en tijd, maar ben er zeker toe bereid
War doe jij hier? Het niveau nog meer omlaag halen?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:15 schreef Jhali het volgende:
hee maar gaan we straks niet ff tinytsjetten ofzo
heb het gemist broeders
Kom eens curven schatje.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
War doe jij hier? Het niveau nog meer omlaag halen?
Ik heb enkel een badjas aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:15 schreef Jhali het volgende:
heb het gemist broeders
curvefever is het helemaal tegenwoordigquote:Op maandag 3 maart 2014 18:15 schreef Jhali het volgende:
heb het gemist broeders
voornaamste reden om het te proberen, LR heeft het al zo moeilijk en dan ook nog op deze manier een breuk krijgen met jou zou echt jammer zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doet mij goed te horendan mag LittleRabbit mij ook weer
aanwezigquote:Op maandag 3 maart 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
curvefever is het helemaal tegenwoordig
room is FOK!
pw = tong80
Nee zit mobiel, ga zo etenquote:
boven de rivieren: neequote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef Adames het volgende:
ok, even nog een klein testje moira
carnaval: ja of nee?
Je woont zelf onder de rivieren dusquote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
boven de rivieren: nee
beneden de rivieren: ja
Jij mag blijvenquote:
heb jou ook gemist bbyquote:Op maandag 3 maart 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
War doe jij hier? Het niveau nog meer omlaag halen?
Okquote:
topquote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
boven de rivieren: nee
beneden de rivieren: ja
Jij als Limburger hebt niks met carnaval?quote:
ik loop al letterlijk de hele dag in mijn carnavalspakje rond. zit nu met lederhosen aan te fokken.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij als Limburger hebt niks met carnaval?
Hahaquote:Op maandag 3 maart 2014 18:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik loop al letterlijk de hele dag in mijn carnavalspakje rond. zit nu met lederhosen aan te fokken.
Daar lijkt me ook geen kut aan. Behalve in Rio. Het ekte carnaval.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hou het bij de avonduurtjes, vanavond van 8 tot 3 denk ik. heb weinig met de optochten
Heb gehoord dat de carnaval lekker bevalt weer in eindje dit jaar. Ben gister zelf in Oss geweest heb mij prima vermaakt en vond het weer genoegquote:Op maandag 3 maart 2014 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hou het bij de avonduurtjes, vanavond van 8 tot 3 denk ik. heb weinig met de optochten
oh geen idee, heb de afgelopen nachten in maastricht doorgebracht. was het in ieder geval ook top, weer hielp ook wel enorm mee. droog en paar graden boven nul, aangezien maastricht heel veel buiten carnaval is heb je dat wel nodig.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de carnaval lekker bevalt weer in eindje dit jaar. Ben gister zelf in Oss geweest heb mij prima vermaakt en vond het weer genoeg
Gisteren hier de optocht in mijn dorp was in lekker zonnig weer.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
oh geen idee, heb de afgelopen nachten in maastricht doorgebracht. was het in ieder geval ook top, weer hielp ook wel enorm mee. droog en paar graden boven nul, aangezien maastricht heel veel buiten carnaval is heb je dat wel nodig.
En als wat ben jij verkleed?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gisteren hier de optocht in mijn dorp was in lekker zonnig weer.
ja echt heerlijk, maar sowieso is carnaval laat.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gisteren hier de optocht in mijn dorp was in lekker zonnig weer.
Taxi?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ja echt heerlijk, maar sowieso is carnaval laat.
gelukkig maar, vandaag nog 12 kilometer naar huis moeten lopen omdat de bussen niet reden.
in mijn eentje? te duur.quote:
quote:
Goed voor de conditie wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:33 schreef Adames het volgende:
[..]
in mijn eentje? te duur.
en met lederhosen en wandelschoenen moest ik wel gaan wandelen door de heuvels
Doen de heupflacons goed hun werk, meneer prins carnaval?quote:
als ik geen pfeiffer of mondzweertjes heb opgelopen na carnaval weet ik het ook niet meer, maar verder zijn ze heel fijnquote:Op maandag 3 maart 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen de heupflacons goed hun werk, meneer prins carnaval?
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
als ik geen pfeiffer of mondzweertjes heb opgelopen na carnaval weet ik het ook niet meer, maar verder zijn ze heel fijn
Hoi Moira. Ik wist wel dat wij goede vrienden zouden wordenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doet mij goed te horendan mag LittleRabbit mij ook weer
en jhaliquote:Op maandag 3 maart 2014 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
hoi vriendjes en vriendinnetjes en chizu
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en Rezania geilen op me, dat zegt al genoeg.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen we een keer samen kleurplaten printen van kirby :$
Ik moet altijd een beetje huillachen als ik Etsu zie posten.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik dit voorbij zie komen
Ik heb dat bij heel veel users ..quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huillachen als ik Etsu zie posten.
Je wil zeggen dat je teringduur bent?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb 3 printers maar zal ik jouw inkt eens vervangen![]()
Ga als printer verkleed met carnaval dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb 3 printers maar zal ik jouw inkt eens vervangen![]()
Highclass pak die stufi get stacksquote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je teringduur bent?
carnaval is hier al overquote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga als printer verkleed met carnaval dan.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
carnaval is hier al over
gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |