Oh, dan citeer ik jou:quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
was een verzinsel, leuk hè, even lachen allemaal
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik? Voor zo'n klein meisje? Wat denk jij nou joh?
Dat is een deel van cachet's verbeelding.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
En hoe kan jouw moeder nou trouwen als ze dood was, want dat zei je toch? Toch wietparkiet?
Nee ik heb een ruzie echt gemist.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
Cac, laat toto maar, als hij hier wil posten, moet ie dat zelf weten.
Nee ik krijg geen ban.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, wil je zelfde eindigen als Sof?laat het.
Hi ha ho er zijn echt mensen zonder moeder en cachet verzint het hi ha hoquote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
was een verzinsel, leuk hè, even lachen allemaal
Spreek je nou xcachet tegen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot nu toe kan het nog meevallen, maar stil nou gewoon.
svpquote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, wil je zelfde eindigen als Sof?laat het.
Hij negeert mijn nieuwtjes. Laat inso maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Loveyou
Laten we nu weer focussen op Inso.
bedankt kameraad, ook weer terug in de echte wereld wanneer gaan we naar ukrainequote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Inso. Welkom terug in de digitale wereld.
Tyf op als je niet normaal kan en wil doen. Negeer cac lekker (en mij ook als mij jou niet aanstaat).quote:
Kan het wel. Niet tegen jullie, thoughquote:Op maandag 3 maart 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tyf op als je niet normaal kan en wil doen. Negeer cac lekker (en mij ook als mij jou niet aanstaat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |