Nee.quote:
quote:Tijd voor een tampon in zijn anus. Vervelend zal hij dat trouwens niet vinden.
Heb anders van sof vernomen dat je altijd ongesteld bent.quote:
Die stond ook in het topic zelf dus die had ik al gezien, heb 'm destijds ook zelf gepostquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die stond ook in het topic zelf dus die had ik al gezien, heb 'm destijds ook zelf gepost
Herkenbare klachtquote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
WATDAFAAAAAAAAK
IK SCHAAM ME DOOD VOOR MEZELF OMG
Dat zei Fok-it, debiel.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb anders van sof vernomen dat je altijd ongesteld bent.
en eens met Toto
[..]
ja maar ik ben nog steeds een puberquote:Op maandag 3 maart 2014 18:10 schreef Moira. het volgende:
Pubers horen niet thuis op FOK!
Krijgen ze spijt van alles wat ze gepost hebben als ze later als volwassenen ook nog op FOK! zitten
Ksshh, snel weg dan. Ik dacht dat ik met Moira. op mijn 17e ook beter was dan mijn account daarvoor toen ik 16 was, maar als ik sommige topics/posts uit 2010 terug lees was het nog steeds niet veel soepsquote:Op maandag 3 maart 2014 18:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja maar ik ben nog steeds een pubermaar ik zit niet echt meer op fok
dat is wel heel hypothetischquote:Op zondag 2 maart 2014 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik check deze nu pasQuote van 2010
Maar wat nou als Adames me nu niet meer vervelend vindt, mag je me dan wel weer?![]()
![]()
Ik kwam hier ook op m'n 16e, mja, het boeit me niet. Heb niks schamends.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ksshh, snel weg dan. Ik dacht dat ik met Moira. op mijn 17e ook beter was dan mijn account daarvoor toen ik 16 was, maar als ik sommige topics/posts uit 2010 terug lees was het nog steeds niet veel soeps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |