Klopt, en sowieso als er jeugd aanklopt moeten die natuurlijk altijd voorrang krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou van de winter bij de selectie gehaald worden, maar is er niet van gekomen. Hij heeft nu dus een heel jaar kunnen werken aan zijn tekortkomingen (was met name zijn fysiek meen ik).
Maar wat ik meer bedoelde is dat je met Koolwijk iemand binnen haalt die toch op de bank zal zitten, dan krijg je een beetje het zelfde als met Vormer nu. Een veel te dure bankzitter voor de minuten die hij maakt.
Schaken had de afgelopen twee seizoenen wel wat krediet opgebouwd. Ik denk dat Koeman hoopte dat die vorm terug zou keren. Verder heb ik Manu de keren dat hij het mocht laten zien niet op veel goede acties kunnen betrappen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Want? Koeman is god? Koeman heeft altijd gelijk? Dus jij denkt echt dat Schaken beter is dan bijvoorbeeld Manu? Jij vindt ook dat Kongolo niet eerder had moeten worden gebracht?
Het is dat Leerdam zijn contract niet wou verlengen, anders zat Vilhena nog steeds op de bank.
Nee. Koeman heeft echt niet altijd gelijk. En nogmaals over Goossens.. Ik heb nog nooit gezien dat hij goed kan schieten. 1 afstandsgoal, meer niet.
In talenten moet je ook investeren. Boetius was vorig seizoen ook nog lang niet zo goed. Blijven investeren in zo'n jong gassie en kijken wat voor briljantje het kan worden. Een mooi voorbeeld daarvan in ook Blind bij ajax. Manu heeft nooit krediet gehad.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Schaken had de afgelopen twee seizoenen wel wat krediet opgebouwd. Ik denk dat Koeman hoopte dat die vorm terug zou keren. Verder heb ik Manu de keren dat hij het mocht laten zien niet op veel goede acties kunnen betrappen.
Dat Vilhena profiteerde van dat gedoe met Leerdam is leuk voor Vilhena zelf, maar een jaar later vind ik hem nog steeds niet beter dan Leerdam. Zou erg had ik het niet gevonden als Leerdam was gebleven en Tonny op de zou zitten.
Toch heeft Vilhena in aanleg echt 10x zoveel talent, is ook nog maar 19. Ik verwacht dat die nog wel door gaat groeien maar ik vraag me wel af of dat bij Feyenoord is.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Schaken had de afgelopen twee seizoenen wel wat krediet opgebouwd. Ik denk dat Koeman hoopte dat die vorm terug zou keren. Verder heb ik Manu de keren dat hij het mocht laten zien niet op veel goede acties kunnen betrappen.
Dat Vilhena profiteerde van dat gedoe met Leerdam is leuk voor Vilhena zelf, maar een jaar later vind ik hem nog steeds niet beter dan Leerdam. Zou erg had ik het niet gevonden als Leerdam was gebleven en Tonny op de zou zitten.
Kongolo is echt een belachelijk goede voetballer. Indi is het al tijden kwijt. Geen antwoord op je vraag verder, maar wilde het gewoon even zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch heeft Vilhena in aanleg echt 10x zoveel talent, is ook nog maar 19. Ik verwacht dat die nog wel door gaat groeien maar ik vraag me wel af of dat bij Feyenoord is.
Vonden jullie het gisteren trouwens ook geen blunder van Koeman dat hij Kongolo centraal had ipv BMI ? Ja hij gaf een mooie assist maar dat was dan ook het enige goede, Kongolo heeft veel meer wapens als LB dan BMI. Die werd echt een paar keer gedold als een pupil.
Vond je BMI zo slecht dan als LB voor zijn schorsing? De Vrij is het in mijn ogen eerder kwijt. Overigens vond ik gisteren BMI wel slecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo is echt een belachelijk goede voetballer. Indi is het al tijden kwijt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo is echt een belachelijk goede voetballer. Indi is het al tijden kwijt. Geen antwoord op je vraag verder, maar wilde het gewoon even zeggen.
Zo inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo is echt een belachelijk goede voetballer. Indi is het al tijden kwijt. Geen antwoord op je vraag verder, maar wilde het gewoon even zeggen.
Geweldige jeugd valt ook wel mee. Al zou je dit jaar met drie gerichte aankopen dik kampioen zijn geweest. Maar dat geldt voor elke club in de Eredivisie geloof ik onderhand.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Zo inderdaad.
Ik had zo mijn twijfels over Kongolo maar die jongens is echt verder dan ik dacht!
We hebben echt een geweldige jeugd. [ afbeelding ]
Gezien de snelheid en beweegelijkheid van Kishna had ik van Koeman toch wel verwacht dat hij de snellere en wendbare Kongolo erop had gezet. De Jong is toch niet zo snel en fysiek is BMI sterker dus dat leken mij logischere 'koppeltjes'.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Vond je BMI zo slecht dan als LB voor zijn schorsing? De Vrij is het in mijn ogen eerder kwijt. Overigens vond ik gisteren BMI wel slecht.
Mwah, hoeft niet. PSV (12-13))en Vitesse zijn prima voorbeelden dat een elftal kopen/halen echt geen garantie op een prijs is.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geweldige jeugd valt ook wel mee. Al zou je dit jaar met drie gerichte aankopen dik kampioen zijn geweest. Maar dat geldt voor elke club in de Eredivisie geloof ik onderhand.
Logische keuzequote:
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vonden jullie het gisteren trouwens ook een blunder van Koeman dat hij Kongolo centraal had ipv BMI ? Ja hij gaf een mooie assist maar dat was dan ook het enige goede, Kongolo heeft veel meer wapens als LB dan BMI. Die werd echt een paar keer gedold als een pupil.
Mwah, die vind ik ook maar matig spelen dit seizoen. Dan had ik nog eerder voor Janmaat ofzo gekozen.quote:
Engelaar en Reisssss hebben ook goed gewerkt met Ruttenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Brama en Havenaar halen, die hebben altijd goed gewerkt met Rutten
Mwa net als het hele team het seizoen slecht begonnen, maar de laatste maanden was hij aardig op dreef. Dat Van Gaal heeft aangekondigd het toch weer eens met Clasie te gaan proberen bevestigt dat alleen maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, die vind ik ook maar matig spelen dit seizoen. Dan had ik nog eerder voor Janmaat ofzo gekozen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Caland het volgende:
http://www.feyenoordpings.nl/rutten-feyenoord-net-als-schalke-04/
Goede uitspraak. Maak je jezelf direct populair mee
Godverdommequote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Caland het volgende:
Maar het klopt wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Caland het volgende:
Ben vooral blij dat het geen Van Gaal of Adriaanse is geworden.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
Toch heb ik er zo na een dag wel vrede mee. Veel andere (betere) opties waren er niet als ze voor een ervaren trainer wilde gaan.
Maar hij heeft toch al bijgetekend voor een jaar ?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
Koeman maakt allicht seizoen niet af volgens Krabby. Het is in ieder geval "nog niet zeker".
Dit verwoordt mijn gedachten aardig jaquote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben vooral blij dat het geen Van Gaal of Adriaanse is geworden.
Ik ook wel eigenlijk. Achteraf. Ondanks dat ik vanochtend eigenlijk best boos was dat ze met hem kwamen. Interviewtje gekeken, en boven alles lijkt het me echt een prettige vent om mee te werken. Hij schijnt wel weer streng te zijn dus dat is wel weer goed. Als coach word ie werkelijk overal opgehemeld, dus misschien was ik wel gewoon te voorbarig en ging ik teveel af op z'n uitstraling van een pindakoek. We gaan het wel zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
Toch heb ik er zo na een dag wel vrede mee. Veel andere (betere) opties waren er niet als ze voor een ervaren trainer wilde gaan.
Wát?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Als coach word ie werkelijk overal opgehemeld
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Moeten er petjes verknipt worden?
Klopt, hier hetzelfde.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
Jij gaat er vanuit dat we Europees gaan halen?quote:
Ik stiekem eigenlijk ook wel. Al vergaren die de punten zo gelukkig, dat ik hoop dat dat eens ophoudt. Hopen dat anders Twente of Vitesse nog instort. Top-4 is op zich nog wel mogelijk, al hebben we qua uitwedstrijden nog wel een zwaar programma. Moet je nog wel bij opmerken dat we in de moeilijkere uitwedstrijden vaak wel beter spelen en winnen (Vitesse, Heerenveen, Utrecht).quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat we Europees gaan halen?.
Ik zie PSV ons dus gewoon voorbij rammen hé.
Aanvallend of verdedigend maakt mij niet zoveel uit. Ik heb er geen PSV'er over gehoord toen Hiddink ze zo geweldig had neergezet vanuit de organisatie.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, hier hetzelfde.
Erg blij dat het geen neus als Van Gaal of Adriaanse is geworden.
Ben wel benieuwd hoe Fred zich gaat handhaven bij Feijenoord, is toch nog wel een extra dimensie media-aandacht ivm PSV. Volgens mij speelde hij bij PSV en Vitesse ook geen geweldig aanvallend voetbal, dat beeld is voornamelijk op zijn tijd bij Twente gericht.
Hopen dat hij goed met de jeugd onderweg kan, en dat er daadwerkelijk eens wat doorverkocht kan worden + Europees overleefd (poulefase halen) kan worden.
Wij spelen nog wel redelijk en degelijk voetbal, bij PSV is deze reeks echt uit het niets gekomen imo. Daar houd ik mij maar aan vast.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga toch weg joh.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch geen vreemde gedachte? PSV staat slechts 1 punt achter ons. Wij moeten nog naar FC Groningen, naar PSV en naar AZ en treffen onder andere nog Heerenveen thuis en Heracles uit die Feyenoord in een slechte vorm ook zomaar kan verliezen.quote:
Wat een kut weken zeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef satecl het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208790
Nee, snap ik. Maar met geluk kom je er niet. PSV heeft dit seizoen, op het begin na, geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld. En dat moet boven ons eindigen? Wij zijn zoveel verder dan PSV.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is toch geen vreemde gedachte? PSV staat slechts 1 punt achter ons. Wij moeten nog naar FC Groningen, naar PSV en naar AZ en treffen onder andere nog Heerenveen thuis en Heracles uit die Feyenoord in een slechte vorm ook zomaar kan verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |