Ben vooral blij dat het geen Van Gaal of Adriaanse is geworden.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
Toch heb ik er zo na een dag wel vrede mee. Veel andere (betere) opties waren er niet als ze voor een ervaren trainer wilde gaan.
Maar hij heeft toch al bijgetekend voor een jaar ?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
Koeman maakt allicht seizoen niet af volgens Krabby. Het is in ieder geval "nog niet zeker".
Dit verwoordt mijn gedachten aardig jaquote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben vooral blij dat het geen Van Gaal of Adriaanse is geworden.
Ik ook wel eigenlijk. Achteraf. Ondanks dat ik vanochtend eigenlijk best boos was dat ze met hem kwamen. Interviewtje gekeken, en boven alles lijkt het me echt een prettige vent om mee te werken. Hij schijnt wel weer streng te zijn dus dat is wel weer goed. Als coach word ie werkelijk overal opgehemeld, dus misschien was ik wel gewoon te voorbarig en ging ik teveel af op z'n uitstraling van een pindakoek. We gaan het wel zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
Toch heb ik er zo na een dag wel vrede mee. Veel andere (betere) opties waren er niet als ze voor een ervaren trainer wilde gaan.
Wát?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Als coach word ie werkelijk overal opgehemeld
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Moeten er petjes verknipt worden?
Klopt, hier hetzelfde.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
Jij gaat er vanuit dat we Europees gaan halen?quote:
Ik stiekem eigenlijk ook wel. Al vergaren die de punten zo gelukkig, dat ik hoop dat dat eens ophoudt. Hopen dat anders Twente of Vitesse nog instort. Top-4 is op zich nog wel mogelijk, al hebben we qua uitwedstrijden nog wel een zwaar programma. Moet je nog wel bij opmerken dat we in de moeilijkere uitwedstrijden vaak wel beter spelen en winnen (Vitesse, Heerenveen, Utrecht).quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat we Europees gaan halen?.
Ik zie PSV ons dus gewoon voorbij rammen hé.
Aanvallend of verdedigend maakt mij niet zoveel uit. Ik heb er geen PSV'er over gehoord toen Hiddink ze zo geweldig had neergezet vanuit de organisatie.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, hier hetzelfde.
Erg blij dat het geen neus als Van Gaal of Adriaanse is geworden.
Ben wel benieuwd hoe Fred zich gaat handhaven bij Feijenoord, is toch nog wel een extra dimensie media-aandacht ivm PSV. Volgens mij speelde hij bij PSV en Vitesse ook geen geweldig aanvallend voetbal, dat beeld is voornamelijk op zijn tijd bij Twente gericht.
Hopen dat hij goed met de jeugd onderweg kan, en dat er daadwerkelijk eens wat doorverkocht kan worden + Europees overleefd (poulefase halen) kan worden.
Wij spelen nog wel redelijk en degelijk voetbal, bij PSV is deze reeks echt uit het niets gekomen imo. Daar houd ik mij maar aan vast.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga toch weg joh.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch geen vreemde gedachte? PSV staat slechts 1 punt achter ons. Wij moeten nog naar FC Groningen, naar PSV en naar AZ en treffen onder andere nog Heerenveen thuis en Heracles uit die Feyenoord in een slechte vorm ook zomaar kan verliezen.quote:
Wat een kut weken zeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef satecl het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208790
Nee, snap ik. Maar met geluk kom je er niet. PSV heeft dit seizoen, op het begin na, geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld. En dat moet boven ons eindigen? Wij zijn zoveel verder dan PSV.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is toch geen vreemde gedachte? PSV staat slechts 1 punt achter ons. Wij moeten nog naar FC Groningen, naar PSV en naar AZ en treffen onder andere nog Heerenveen thuis en Heracles uit die Feyenoord in een slechte vorm ook zomaar kan verliezen.
Mwah, heb ze lelijker gezien. Ook stukken mooier overigens.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nieuw uitshirt volgend seizoen?
[ afbeelding ]
Is prima, die komt normaal gesproken na Van Gastel pas aan de beurt als hoofdcoach en zo lang zou hij toch niet bij de club gebleven zijn. Kan hij beter ergens anders (meer) ervaring op doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef satecl het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208790
Vind het geen mooi shirt maar echt lelijk issie nou ook weer niet. Het is in ieder geval beter dan zwart-met-roze.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nieuw uitshirt volgend seizoen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |