abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137353715
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:41 schreef Adames het volgende:

Alleen kan je als feyenoordsupporter niet direct enthousiast zijn als je hem eerst 10 jaar lang hebt uitgelachen vanwege zijn optredens en spraakgebrek.
En dat hij verantwoordelijk was voor de 10-0 nederland van Feyenoord tegen PSV
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137353727
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

dat lijkt me nou echt totaal oninteressant.
pi_137353735
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dan moet hij er maar voor zorgen dat wij dat nu flikken. :9
  maandag 3 maart 2014 @ 18:43:49 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137353781
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:42 schreef Adames het volgende:

[..]

dat lijkt me nou echt totaal oninteressant.
Dus dit. Maar Shreyas kennende zal hij dat de komende 40-45 topics wel gaan herhalen. Hij gelooft nogal graag in zijn eigen hersenkronkeltjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137353790
Koolwijk een optie voor ons ? Want uit die vijver zullen we wel weer moeten vissen zodra er spelers vertrekken.

Mijn indruk van hem is dat hij met momenten geweldige dingen laat zien, en dan met name steekpasses. Maar hij heeft ook van die slaapwandel wedstrijden. Maar misschien dat een hoger niveau hem ook wel dwingt dat beetje extra te brengen ?
  maandag 3 maart 2014 @ 18:44:57 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137353819
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:44 schreef J.Pistone het volgende:
Koolwijk een optie voor ons ? Want uit die vijver zullen we wel weer moeten vissen zodra er spelers vertrekken.

Mijn indruk van hem is dat hij met momenten geweldige dingen laat zien, en dan met name steekpasses. Maar hij heeft ook van die slaapwandel wedstrijden. Maar misschien dat een hoger niveau hem ook wel dwingt dat beetje extra te brengen ?
Hahahahaha.

Nee.

Hou dan die Jankbak even in de gaten. Heeft nog een klein beetje potentie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137353839
quote:

Lengte, goede trap... Behalve Goossens heeft niemand dat bij ons. Maar, hij excelleert niet bij NEC, dus vraag mij af waarom hij dan hier wel mee zou kunnen.
Schöne was beslissend bij NEC voordat hij naar Ajax ging, dat heeft Koolwijk niet.
pi_137353854
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Hahahahaha.

Nee.

Hou dan die Jankbak even in de gaten. Heeft nog een klein beetje potentie.
Contract tot 2016. :{
pi_137353918
quote:

Niveautje Verhoek en Goossens. Ga je niet beter van worden.
pi_137353965
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niveautje Verhoek en Goossens. Ga je niet beter van worden.
Klopt ook wel maar ik denk dat Feyenoord het weer in de hoek moet/gaat zoeken. Of zou er wat te investeren zijn ?
  Moderator maandag 3 maart 2014 @ 18:50:40 #136
138438 crew  Pizzakoppo
pi_137353970
Beerens is geloof ik ook transfervrij. Is er uberhaubt al een lijst uitgegeven ergens met transfervrije spelers na dit seizoen?
pi_137354038
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Beerens is geloof ik ook transfervrij. Is er uberhaubt al een lijst uitgegeven ergens met transfervrije spelers na dit seizoen?
goede opvolger van schaken wel
pi_137354055
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:50 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Klopt ook wel maar ik denk dat Feyenoord het weer in de hoek moet/gaat zoeken. Of zou er wat te investeren zijn ?
Met Sleegers en nog een middenvelder hebben we er weer 2 uit de jeugd door laten stromen. Als Clasie weg gaat, Vormer op zijn plek en dan die twee voor op de bank.
  maandag 3 maart 2014 @ 18:53:35 #139
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_137354061
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Lengte, goede trap... Behalve Goossens heeft niemand dat bij ons. Maar, hij excelleert niet bij NEC, dus vraag mij af waarom hij dan hier wel mee zou kunnen.
Schöne was beslissend bij NEC voordat hij naar Ajax ging, dat heeft Koolwijk niet.
Heeft Goossens een goeie trap dan? Die heeft een jaar terug een keer een vrije trap erin geschoten tegen Heracles. Verder heb ik hem nog nooit op een goeie voorzet kunnen betrappen. Belachelijke speler. Net als Koolwijk bij Feyenoord.
Gewoon de jeugd een kans geven. Net als Kongolo. Er lopen er nog genoeg die Feyenoord de kans moet geven. Wat dat betreft ben ik wel blij dat Koeman weggaat. Hij gaf altijd de voorkeur aan Mathijssen. Gisteren kwam hij ook weer met Vormer, Goossens en Te Vrede aanzetten. Heb je verdomme de beste jeugd van Nederland, kom je met die gasten aan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_137354153
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Met Sleegers en nog een middenvelder hebben we er weer 2 uit de jeugd door laten stromen. Als Clasie weg gaat, Vormer op zijn plek en dan die twee voor op de bank.
Aan het aantal invalbeurten van Sleegers is wel te zien dat Koeman die (nog) te licht heeft bevonden. Ik ben benieuwd wat er aan jeugd doorkomt, want er zal toch iemand uit die helikopter moeten stappen in juli. ;)
pi_137354178
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef satecl het volgende:

[..]

Heeft Goossens een goeie trap dan? Die heeft een jaar terug een keer een vrije trap erin geschoten tegen Heracles. Verder heb ik hem nog nooit op een goeie voorzet kunnen betrappen. Belachelijke speler. Net als Koolwijk bij Feyenoord.
Gewoon de jeugd een kans geven. Net als Kongolo. Er lopen er nog genoeg die Feyenoord de kans moet geven. Wat dat betreft ben ik wel blij dat Koeman weggaat. Hij gaf altijd de voorkeur aan Mathijssen. Gisteren kwam hij ook weer met Vormer, Goossens en Te Vrede aanzetten. Heb je verdomme de beste jeugd van Nederland, kom je met die gasten aan.
Hij heeft i.i.g. de beste trap van de selectie. Ik ben het helemaal eens met de jeugd een kans geven. Kongolo is wat mij betreft gewoon eerste centrale verdediger met de Vrij. Maar alleen jeugd kan natuurlijk ook niet. Koeman staat dagelijks op het trainingsveld met die jongens en als bijv. Sleegers beter zou zijn dan Goossens dan zou Koeman hem echt wel bij de wedstrijdselectie nemen. Dat hij dit niet doet geeft denk ik aan dat Sleegers er nog niet klaar voor is.
  maandag 3 maart 2014 @ 18:58:20 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137354220
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Aan het aantal invalbeurten van Sleegers is wel te zien dat Koeman die (nog) te licht heeft bevonden. Ik ben benieuwd wat er aan jeugd doorkomt, want er zal toch iemand uit die helikopter moeten stappen in juli. ;)
Rutten natuurlijk. Lijkt het net alsof de helikopter nog draait als 'ie een toespraak gaat geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137354226
http://www.transfermarkt.(...)basics_NL1_2014.html

Dit is een site waar staat wie er transfervrij zijn, weet niet hoe betrouwbaar zij zijn.
pi_137354240
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Zou van de winter bij de selectie gehaald worden, maar is er niet van gekomen. Hij heeft nu dus een heel jaar kunnen werken aan zijn tekortkomingen (was met name zijn fysiek meen ik).

Maar wat ik meer bedoelde is dat je met Koolwijk iemand binnen haalt die toch op de bank zal zitten, dan krijg je een beetje het zelfde als met Vormer nu. Een veel te dure bankzitter voor de minuten die hij maakt.
pi_137354256
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)basics_NL1_2014.html

Dit is een site waar staat wie er transfervrij zijn, weet niet hoe betrouwbaar zij zijn.
Brama en Havenaar halen, die hebben altijd goed gewerkt met Rutten
pi_137354274
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Adames het volgende:

[..]

doe niet
  maandag 3 maart 2014 @ 19:00:14 #147
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137354278
quote:

Sno is dan denk ik een veel betere optie. Speelt erg goed, en is beresterk aan de bal. Kan zeker van toegevoegde waarde zijn bij Feyenoord.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_137354281
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Poulsen lijkt mij wel een goede.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:01:55 #149
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_137354336
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Hij heeft i.i.g. de beste trap van de selectie. Ik ben het helemaal eens met de jeugd een kans geven. Kongolo is wat mij betreft gewoon eerste centrale verdediger met de Vrij. Maar alleen jeugd kan natuurlijk ook niet. Koeman staat dagelijks op het trainingsveld met die jongens en als bijv. Sleegers beter zou zijn dan Goossens dan zou Koeman hem echt wel bij de wedstrijdselectie nemen. Dat hij dit niet doet geeft denk ik aan dat Sleegers er nog niet klaar voor is.
Want? Koeman is god? Koeman heeft altijd gelijk? Dus jij denkt echt dat Schaken beter is dan bijvoorbeeld Manu? Jij vindt ook dat Kongolo niet eerder had moeten worden gebracht?
Het is dat Leerdam zijn contract niet wou verlengen, anders zat Vilhena nog steeds op de bank.

Nee. Koeman heeft echt niet altijd gelijk. En nogmaals over Goossens.. Ik heb nog nooit gezien dat hij goed kan schieten. 1 afstandsgoal, meer niet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_137354402
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Want? Koeman is god? Koeman heeft altijd gelijk? Dus jij denkt echt dat Schaken beter is dan bijvoorbeeld Manu? Jij vindt ook dat Kongolo niet eerder had moeten worden gebracht?
Het is dat Leerdam zijn contract niet wou verlengen, anders zat Vilhena nog steeds op de bank.

Nee. Koeman heeft echt niet altijd gelijk. En nogmaals over Goossens.. Ik heb nog nooit gezien dat hij goed kan schieten. 1 afstandsgoal, meer niet.
Hij liet het bij NEC wel eens zien. Clasie en anderen doen het i.i.g. niet veel beter. Ik zeg niet dat Koeman God is, maar ik geef aan dat wij achter onze pc'tjes zitten te discussiëren wie beter is terwijl Koeman ze op het veld bezig ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')