Hij heeft i.i.g. de beste trap van de selectie. Ik ben het helemaal eens met de jeugd een kans geven. Kongolo is wat mij betreft gewoon eerste centrale verdediger met de Vrij. Maar alleen jeugd kan natuurlijk ook niet. Koeman staat dagelijks op het trainingsveld met die jongens en als bijv. Sleegers beter zou zijn dan Goossens dan zou Koeman hem echt wel bij de wedstrijdselectie nemen. Dat hij dit niet doet geeft denk ik aan dat Sleegers er nog niet klaar voor is.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft Goossens een goeie trap dan? Die heeft een jaar terug een keer een vrije trap erin geschoten tegen Heracles. Verder heb ik hem nog nooit op een goeie voorzet kunnen betrappen. Belachelijke speler. Net als Koolwijk bij Feyenoord.
Gewoon de jeugd een kans geven. Net als Kongolo. Er lopen er nog genoeg die Feyenoord de kans moet geven. Wat dat betreft ben ik wel blij dat Koeman weggaat. Hij gaf altijd de voorkeur aan Mathijssen. Gisteren kwam hij ook weer met Vormer, Goossens en Te Vrede aanzetten. Heb je verdomme de beste jeugd van Nederland, kom je met die gasten aan.
Rutten natuurlijk. Lijkt het net alsof de helikopter nog draait als 'ie een toespraak gaat geven.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Aan het aantal invalbeurten van Sleegers is wel te zien dat Koeman die (nog) te licht heeft bevonden. Ik ben benieuwd wat er aan jeugd doorkomt, want er zal toch iemand uit die helikopter moeten stappen in juli.
Zou van de winter bij de selectie gehaald worden, maar is er niet van gekomen. Hij heeft nu dus een heel jaar kunnen werken aan zijn tekortkomingen (was met name zijn fysiek meen ik).quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Aan het aantal invalbeurten van Sleegers is wel te zien dat Koeman die (nog) te licht heeft bevonden. Ik ben benieuwd wat er aan jeugd doorkomt, want er zal toch iemand uit die helikopter moeten stappen in juli.
Brama en Havenaar halen, die hebben altijd goed gewerkt met Ruttenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)basics_NL1_2014.html
Dit is een site waar staat wie er transfervrij zijn, weet niet hoe betrouwbaar zij zijn.
doe nietquote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Brama en Havenaar halen, die hebben altijd goed gewerkt met Rutten
Sno is dan denk ik een veel betere optie. Speelt erg goed, en is beresterk aan de bal. Kan zeker van toegevoegde waarde zijn bij Feyenoord.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:44 schreef J.Pistone het volgende:
Koolwijk een optie voor ons ? Want uit die vijver zullen we wel weer moeten vissen zodra er spelers vertrekken.
Mijn indruk van hem is dat hij met momenten geweldige dingen laat zien, en dan met name steekpasses. Maar hij heeft ook van die slaapwandel wedstrijden. Maar misschien dat een hoger niveau hem ook wel dwingt dat beetje extra te brengen ?
Poulsen lijkt mij wel een goede.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Want? Koeman is god? Koeman heeft altijd gelijk? Dus jij denkt echt dat Schaken beter is dan bijvoorbeeld Manu? Jij vindt ook dat Kongolo niet eerder had moeten worden gebracht?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij heeft i.i.g. de beste trap van de selectie. Ik ben het helemaal eens met de jeugd een kans geven. Kongolo is wat mij betreft gewoon eerste centrale verdediger met de Vrij. Maar alleen jeugd kan natuurlijk ook niet. Koeman staat dagelijks op het trainingsveld met die jongens en als bijv. Sleegers beter zou zijn dan Goossens dan zou Koeman hem echt wel bij de wedstrijdselectie nemen. Dat hij dit niet doet geeft denk ik aan dat Sleegers er nog niet klaar voor is.
Hij liet het bij NEC wel eens zien. Clasie en anderen doen het i.i.g. niet veel beter. Ik zeg niet dat Koeman God is, maar ik geef aan dat wij achter onze pc'tjes zitten te discussiėren wie beter is terwijl Koeman ze op het veld bezig ziet.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Want? Koeman is god? Koeman heeft altijd gelijk? Dus jij denkt echt dat Schaken beter is dan bijvoorbeeld Manu? Jij vindt ook dat Kongolo niet eerder had moeten worden gebracht?
Het is dat Leerdam zijn contract niet wou verlengen, anders zat Vilhena nog steeds op de bank.
Nee. Koeman heeft echt niet altijd gelijk. En nogmaals over Goossens.. Ik heb nog nooit gezien dat hij goed kan schieten. 1 afstandsgoal, meer niet.
Klopt, en sowieso als er jeugd aanklopt moeten die natuurlijk altijd voorrang krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou van de winter bij de selectie gehaald worden, maar is er niet van gekomen. Hij heeft nu dus een heel jaar kunnen werken aan zijn tekortkomingen (was met name zijn fysiek meen ik).
Maar wat ik meer bedoelde is dat je met Koolwijk iemand binnen haalt die toch op de bank zal zitten, dan krijg je een beetje het zelfde als met Vormer nu. Een veel te dure bankzitter voor de minuten die hij maakt.
Schaken had de afgelopen twee seizoenen wel wat krediet opgebouwd. Ik denk dat Koeman hoopte dat die vorm terug zou keren. Verder heb ik Manu de keren dat hij het mocht laten zien niet op veel goede acties kunnen betrappen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Want? Koeman is god? Koeman heeft altijd gelijk? Dus jij denkt echt dat Schaken beter is dan bijvoorbeeld Manu? Jij vindt ook dat Kongolo niet eerder had moeten worden gebracht?
Het is dat Leerdam zijn contract niet wou verlengen, anders zat Vilhena nog steeds op de bank.
Nee. Koeman heeft echt niet altijd gelijk. En nogmaals over Goossens.. Ik heb nog nooit gezien dat hij goed kan schieten. 1 afstandsgoal, meer niet.
In talenten moet je ook investeren. Boetius was vorig seizoen ook nog lang niet zo goed. Blijven investeren in zo'n jong gassie en kijken wat voor briljantje het kan worden. Een mooi voorbeeld daarvan in ook Blind bij ajax. Manu heeft nooit krediet gehad.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Schaken had de afgelopen twee seizoenen wel wat krediet opgebouwd. Ik denk dat Koeman hoopte dat die vorm terug zou keren. Verder heb ik Manu de keren dat hij het mocht laten zien niet op veel goede acties kunnen betrappen.
Dat Vilhena profiteerde van dat gedoe met Leerdam is leuk voor Vilhena zelf, maar een jaar later vind ik hem nog steeds niet beter dan Leerdam. Zou erg had ik het niet gevonden als Leerdam was gebleven en Tonny op de zou zitten.
Toch heeft Vilhena in aanleg echt 10x zoveel talent, is ook nog maar 19. Ik verwacht dat die nog wel door gaat groeien maar ik vraag me wel af of dat bij Feyenoord is.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Schaken had de afgelopen twee seizoenen wel wat krediet opgebouwd. Ik denk dat Koeman hoopte dat die vorm terug zou keren. Verder heb ik Manu de keren dat hij het mocht laten zien niet op veel goede acties kunnen betrappen.
Dat Vilhena profiteerde van dat gedoe met Leerdam is leuk voor Vilhena zelf, maar een jaar later vind ik hem nog steeds niet beter dan Leerdam. Zou erg had ik het niet gevonden als Leerdam was gebleven en Tonny op de zou zitten.
Kongolo is echt een belachelijk goede voetballer. Indi is het al tijden kwijt. Geen antwoord op je vraag verder, maar wilde het gewoon even zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch heeft Vilhena in aanleg echt 10x zoveel talent, is ook nog maar 19. Ik verwacht dat die nog wel door gaat groeien maar ik vraag me wel af of dat bij Feyenoord is.
Vonden jullie het gisteren trouwens ook geen blunder van Koeman dat hij Kongolo centraal had ipv BMI ? Ja hij gaf een mooie assist maar dat was dan ook het enige goede, Kongolo heeft veel meer wapens als LB dan BMI. Die werd echt een paar keer gedold als een pupil.
Vond je BMI zo slecht dan als LB voor zijn schorsing? De Vrij is het in mijn ogen eerder kwijt. Overigens vond ik gisteren BMI wel slecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo is echt een belachelijk goede voetballer. Indi is het al tijden kwijt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo is echt een belachelijk goede voetballer. Indi is het al tijden kwijt. Geen antwoord op je vraag verder, maar wilde het gewoon even zeggen.
Zo inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo is echt een belachelijk goede voetballer. Indi is het al tijden kwijt. Geen antwoord op je vraag verder, maar wilde het gewoon even zeggen.
Geweldige jeugd valt ook wel mee. Al zou je dit jaar met drie gerichte aankopen dik kampioen zijn geweest. Maar dat geldt voor elke club in de Eredivisie geloof ik onderhand.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Zo inderdaad.
Ik had zo mijn twijfels over Kongolo maar die jongens is echt verder dan ik dacht!
We hebben echt een geweldige jeugd. [ afbeelding ]
Gezien de snelheid en beweegelijkheid van Kishna had ik van Koeman toch wel verwacht dat hij de snellere en wendbare Kongolo erop had gezet. De Jong is toch niet zo snel en fysiek is BMI sterker dus dat leken mij logischere 'koppeltjes'.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Vond je BMI zo slecht dan als LB voor zijn schorsing? De Vrij is het in mijn ogen eerder kwijt. Overigens vond ik gisteren BMI wel slecht.
Mwah, hoeft niet. PSV (12-13))en Vitesse zijn prima voorbeelden dat een elftal kopen/halen echt geen garantie op een prijs is.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geweldige jeugd valt ook wel mee. Al zou je dit jaar met drie gerichte aankopen dik kampioen zijn geweest. Maar dat geldt voor elke club in de Eredivisie geloof ik onderhand.
Logische keuzequote:
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vonden jullie het gisteren trouwens ook een blunder van Koeman dat hij Kongolo centraal had ipv BMI ? Ja hij gaf een mooie assist maar dat was dan ook het enige goede, Kongolo heeft veel meer wapens als LB dan BMI. Die werd echt een paar keer gedold als een pupil.
Mwah, die vind ik ook maar matig spelen dit seizoen. Dan had ik nog eerder voor Janmaat ofzo gekozen.quote:
Engelaar en Reisssss hebben ook goed gewerkt met Ruttenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Mwa net als het hele team het seizoen slecht begonnen, maar de laatste maanden was hij aardig op dreef. Dat Van Gaal heeft aangekondigd het toch weer eens met Clasie te gaan proberen bevestigt dat alleen maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, die vind ik ook maar matig spelen dit seizoen. Dan had ik nog eerder voor Janmaat ofzo gekozen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Caland het volgende:
http://www.feyenoordpings.nl/rutten-feyenoord-net-als-schalke-04/
Goede uitspraak. Maak je jezelf direct populair mee
Godverdommequote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Caland het volgende:
Maar het klopt wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |