Fokkers volgenquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:58 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
haha geen probleem joh, maar bij fokkers vat je het al snel negatief op,-> hoort ook bij het fokker-zijn-gedoe waar ik helaas ook bij hoor inmiddels.
Ja maar ze ontkennen het massaal, ik ben een volger ik ben niet uniek of anders. En helaas door dat te stellen ben ik anders.quote:
Dat worden baby's over 9 maanden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef Detroit het volgende:
Leuk meisje/vrouw gezien en ze lachte naar me. Hihi..
. Lente!
.
Strugglesquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:29 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
Gister 1 van onze poezen naar de dierenarts gebracht en vanochtend moest ze terug, maar ik moest vanochtend werken en ben net terug. Maar ik zie maar 1 poes rondlopen![]()
Jups. Het is een goede dag voor voortplanting!quote:
Leukkkk!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef Detroit het volgende:
Leuk meisje/vrouw gezien en ze lachte naar me. Hihi..
. Lente!
.
Geen idee. Voel me nu wel top!quote:
Waar ik al bang voor was. Ze is er niet meerquote:
Wordt volgens mij nog warmer deze week. Zondag kan wel 20 graden wordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Net bij iemand op bezoek geweest, maar ben wel beetje brak nu
Wel lekker weer, laat de lente maar komen!![]()
Volgens KNMI hooguit 15 gradenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wordt volgens mij nog warmer deze week. Zondag kan wel 20 graden worden
Dat is fijn om te horen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen idee. Voel me nu wel top!
Denk het niet. Teveel dingen aan mijn hoofd waar niemand een antwoord op weetquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hoe komt het? Kan ik je opvrolijken?
Vertel, misschien kan ik je helpen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Denk het niet. Teveel dingen aan mijn hoofd waar niemand een antwoord op weet
Beetje privéquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Vertel, misschien kan ik je helpen?
Had ze pijn dan? Je kan als kat zijnde prima doorleven met kanker als het dier niet te veel lijdt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waar ik al bang voor was. Ze is er niet meer![]()
Ze zag er nog zo gezond uit, maar dat was ze dus niet. Ze had dus gewoon kanker in haar mond en ze konden het ook niet meer reddenWe zagen helemaal geen rare dingen aan haar
![]()
Ze heeft een goed lang leven gehad hier. 17 jaar geworden
[..]
Wordt volgens mij nog warmer deze week. Zondag kan wel 20 graden worden
quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:01 schreef Monopoly het volgende:
Lift. Dat is het woord van de dag.
De lift, ik ben ingestapt en ik heb eindelijk de deur dicht gedaan en op de knop naar de top gedrukt. De lift begint lekker vaart te maken.![]()
Wat scheelt eraan?quote:
Nee niks hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat scheelt eraan?
OT: Voel me echt een bankaardappel. Nergens zin in tegenwoordig.
Frikadellen en bier. Zo hoort het leven te zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
Goeie rijles gehad. Dadelijk weer verder LAN'en en slecht eten enzulks. Such happy.
Precies. Maar in dit geval fris in plaats van alcohol. Een van mijn vriendinnen lust het niet, dus in dat gezelschap immer ranjaparty. Geen neuk werd gegeven. 12 zijn ftw!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Frikadellen en bier. Zo hoort het leven te zijn.
What did i just read...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies. Maar in dit geval fris in plaats van alcohol. Een van mijn vriendinnen lust het niet, dus in dat gezelschap immer ranjaparty. Geen neuk werd gegeven. 12 zijn ftw!
Daar geef ik vrij weinig om.quote:
Het is Wob Wobquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar geef ik vrij weinig om.
Woop woop, heuj!
Wat voor brief?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
De moeilijkste brief van m'n leven getypt. Bijna twee maanden uitgesteld...
Nu nog op de post doen..
das lullig...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb opeens een hekel aan kinderen gekregen.
Mijn verlof voor aanstaande maandag is ingetrokken omdat mijn enige directe collega een paar dagen thuis is omdat ie papa is geworden.
Dat kon je natuurlijk pas een maandje of 7 zien aankomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb opeens een hekel aan kinderen gekregen.
Mijn verlof voor aanstaande maandag is ingetrokken omdat mijn enige directe collega een paar dagen thuis is omdat ie papa is geworden.
7 weken te vroeg geboren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kon je natuurlijk pas een maandje of 7 zien aankomen.
Dus komt eigenlijk beter uit? Dan kan je nu vrij zijn in April wat natuurlijk de betere maand is. Win-winquote:
Nou, nee. Dat gaat straks nog moeilijker worden vrees ik aangezien hij in het kader van een reorganisatie op een andere afdeling wordt geplaatst. Ik moet met de werkgever nog gaal stechelen over of ik straks nog vrij kan krijgen aangezien ik dan geen vervanger heb.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus komt eigenlijk beter uit? Dan kan je nu vrij zijn in April wat natuurlijk de betere maand is. Win-win
Onderweg naar het postkantoor... Dan heb ik dat in ieder geval gehad. Als ik nog langer wacht gooi ik de brief waarschijnlijk weg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
De moeilijkste brief van m'n leven getypt. Bijna twee maanden uitgesteld...
Nu nog op de post doen..
Goed bezig!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Terug van een heerlijk midweekje weg met m'n beste matenVoel me opgeladen en energiek. Zometeen nog even naar Hasselt om het af te sluiten met een lekker Belgisch biertje
Done. *trots op zichzelf*quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onderweg naar het postkantoor... Dan heb ik dat in ieder geval gehad. Als ik nog langer wacht gooi ik de brief waarschijnlijk weg.
Sterkte! Onverwachts is altijd dubbel zo rot.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:19 schreef Muck het volgende:
![]()
Mijn oudoom is vandaag vrij onverwacht overleden.
Ik ben zo verbaasd dat ik (nog?) niet eens verdrietig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |