quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:02 schreef New_Pope het volgende:
Vrolijk. Ik krijg 800 euro terug van de Belastingdienst.
oh das wat minderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
Shit...ik kan er zo slecht tegen als mensen liegen over dingen...ik heb gewoon gelijk, kon het bewijzen met een belangrijke e-mail, maar rara, die e-mail is nu weg...waardoor ik geen poot heb om op te staan...
Zo jammer dat er mensen gewoon echt erop uit zijn om mij helemaal gek te maken...net zolang tot ik er zelf de brui aan geef
Hier nog zo één...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
Shit...ik kan er zo slecht tegen als mensen liegen over dingen...
Dat is balen.quote:ik heb gewoon gelijk, kon het bewijzen met een belangrijke e-mail, maar rara, die e-mail is nu weg...waardoor ik geen poot heb om op te staan...
Zo jammer dat er mensen gewoon echt erop uit zijn om mij helemaal gek te maken...net zolang tot ik er zelf de brui aan geef
Waarom? Lucht je hart.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Ontzettend blij ma is weer terug maar voel me ook weer kut
Stop je toch wat in je kont?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:04 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik voel me leeg en eenzaam van binnen...
Waarom meteen me tong?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nou, kom hier dan met je tong..
Nee, lees nog maar een keer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:08 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Omdat je erom vraagt, dus kom maar..
Schaken mooi werk !!quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:20 schreef Purplesparks2 het volgende:
3 keer achter elkaar verloren met schaken waarbij ik 3 keer gewonnen stond. Niet zo'n punt nee. maar als je weinig hebt gaan in je leven, ineens wat belangrijker.
Normaal gesproken, maar mijn laatste 3 resultaten. Op de schaakclub notabene en onze naam was 'knudde 78' maar gefuseerd tot schaakcombinatie leeuwarden(SCL) En dan passen die prestaties niet meer bij de naam.quote:
Afmaken die zooi klaar. Moet ik even komen helpen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:26 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Normaal gesproken, maar mijn laatste 3 resultaten. Op de schaakclub notabene en onze naam was 'knudde 78' maar gefuseerd tot schaakcombinatie leeuwarden(SCL) En dan passen die prestaties niet meer bij de naam.
Ik zou van te voren'en tijdens geen bier meer moeten drinken' maarja ha zo makkelijk gaat dat niet. Wat is je rating trouwens>?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Afmaken die zooi klaar. Moet ik even komen helpen?
Welke rating bedoel je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:36 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Ik zou van te voren'en tijdens geen bier meer moeten drinken' maarja ha zo makkelijk gaat dat niet. Wat is je rating trouwens>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |