Ik vond het zo'n goede OP. Ik ben wel een beetje jaloers dat je al die reeksen jat.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon van internet gejat
[..]
Heb je deze nu pas ontdekt?
OT: Nieuwsgierig
Dan kan ik je knallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:27 schreef Miam het volgende:
goed. zo even een avondje knallen op't werk en dan 3 dagen vrij!
Hier nog een. Opgeblazen galorequote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Fera het volgende:
Meh. Heb buikpijn. Al tijden geen darmkrampen meer gehad en vandaag ineens wel. Heb toch weer teveel verkeerde dingen gegeten. Maar ik kan het soms niet laten.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Na lange tijd weer eens hardgelopen. Heerlijk.
Final battle! ......quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:40 schreef DaMook het volgende:
Gespannen, vandaag mijn 2e sollicitatie gesprek, er zijn er nog 2 over van de 6 waarvan ik er dus 1 ben.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef Fera het volgende:
Kut. Voel me ellendig op meerdere vlakken. Bah, ik faal enorm als het om emoties gaat.
Awww.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:02 schreef New_Pope het volgende:
Vrolijk. Ik krijg 800 euro terug van de Belastingdienst.
oh das wat minderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
Shit...ik kan er zo slecht tegen als mensen liegen over dingen...ik heb gewoon gelijk, kon het bewijzen met een belangrijke e-mail, maar rara, die e-mail is nu weg...waardoor ik geen poot heb om op te staan...
Zo jammer dat er mensen gewoon echt erop uit zijn om mij helemaal gek te maken...net zolang tot ik er zelf de brui aan geef
Hier nog zo één...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
Shit...ik kan er zo slecht tegen als mensen liegen over dingen...
Dat is balen.quote:ik heb gewoon gelijk, kon het bewijzen met een belangrijke e-mail, maar rara, die e-mail is nu weg...waardoor ik geen poot heb om op te staan...
Zo jammer dat er mensen gewoon echt erop uit zijn om mij helemaal gek te maken...net zolang tot ik er zelf de brui aan geef
Waarom? Lucht je hart.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Ontzettend blij ma is weer terug maar voel me ook weer kut
Stop je toch wat in je kont?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:04 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik voel me leeg en eenzaam van binnen...
Waarom meteen me tong?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nou, kom hier dan met je tong..
Nee, lees nog maar een keer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:08 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Omdat je erom vraagt, dus kom maar..
Schaken mooi werk !!quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:20 schreef Purplesparks2 het volgende:
3 keer achter elkaar verloren met schaken waarbij ik 3 keer gewonnen stond. Niet zo'n punt nee. maar als je weinig hebt gaan in je leven, ineens wat belangrijker.
Normaal gesproken, maar mijn laatste 3 resultaten. Op de schaakclub notabene en onze naam was 'knudde 78' maar gefuseerd tot schaakcombinatie leeuwarden(SCL) En dan passen die prestaties niet meer bij de naam.quote:
Afmaken die zooi klaar. Moet ik even komen helpen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:26 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Normaal gesproken, maar mijn laatste 3 resultaten. Op de schaakclub notabene en onze naam was 'knudde 78' maar gefuseerd tot schaakcombinatie leeuwarden(SCL) En dan passen die prestaties niet meer bij de naam.
Ik zou van te voren'en tijdens geen bier meer moeten drinken' maarja ha zo makkelijk gaat dat niet. Wat is je rating trouwens>?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Afmaken die zooi klaar. Moet ik even komen helpen?
Welke rating bedoel je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:36 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Ik zou van te voren'en tijdens geen bier meer moeten drinken' maarja ha zo makkelijk gaat dat niet. Wat is je rating trouwens>?
Daar doe ik niet aan, geen idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:43 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
schaakrating, als je er 1 (of meerdere hebt) knsb rating bedoelde ik specifiek.
okee, maakt het moeilijker in te schatten of je me kunt helpen (op schaak niveau) moreel altijd, zwakkeling daarin.quote:
Ben je altijd bezig daarmee?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:46 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
okee, maakt het moeilijker in te schatten of je me kunt helpen (op schaak niveau) moreel altijd, zwakkeling daarin.
nee af en toe, bigger fish to fry qua probleem gedoe. maar met dat ook een(tijdelijke) oplossing gevonden.quote:
Online snap ik er geen kut van, op het bord kauw ik je opquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:51 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
nee af en toe, bigger fish to fry qua probleem gedoe. maar met dat ook een(tijdelijke) oplossing gevonden.
jij mag wit en een bord erbij pakken ik speel dan blind via fok met zwart. :p Oh als je e4,d4 of vreemd genoeg Engels speelt c4. Dan speel ik c6 weet je het alvast. Als je met f4 opent dan speel ik d5. Speel je iets anders (zoals b4(oerang oetan)) dan moet ik nog nadenken want t is gewoon een slechte opening. Okee, maar verder zijn er geen fatsoenlijke openingen voor wit dus game on.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Online snap ik er geen kut van, op het bord kauw ik je op
Klinkt leuk, maar ik snap er niks van, ik speel op het bord.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:57 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
jij mag wit en een bord erbij pakken ik speel dan blind via fok met zwart. :p Oh als je e4,d4 of vreemd genoeg Engels speelt c4. Dan speel ik c6 weet je het alvast. Als je met f4 opent dan speel ik d5. Speel je iets anders (zoals b4(oerang oetan)) dan moet ik nog nadenken want t is gewoon een slechte opening. Okee, maar verder zijn er geen fatsoenlijke openingen voor wit dus game on.
met wit e4 d4 c4 beantwoord ik met c6 :p f4 met d5. (b4 (oeran oetang) gewoon slecht speel je niet ga ik vanuit). notatie ken je wel toch lijkt me?quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar ik snap er niks van, ik speel op het bord.
Zoals ik zeg ik weet niet wat dat inhoud, ik zie bewegingen geen nummers en cijfers.quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:02 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
met wit e4 d4 c4 beantwoord ik met c6 :p f4 met d5. (b4 (oeran oetang) gewoon slecht speel je niet ga ik vanuit). notatie ken je wel toch lijkt me?
Als je een beetje van schaken houdt leer je je dat aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoals ik zeg ik weet niet wat dat inhoud, ik zie bewegingen geen nummers en cijfers.
Geen idee wat je bedoelt
Nooit nodig gehadquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:07 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Als je een beetje van schaken houdt leer je je dat aande basis is makkelijk. van links tot rechts -
> a tm /h (8 ) en van wit geteld van onder naar boven 1 t/m 8.
doe je pion naar e4 dan schrijf je e4. Doe je paard f3 dan schrijf je Pff3 want echt stukken geef je wel aan.:pquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoals ik zeg ik weet niet wat dat inhoud, ik zie bewegingen geen nummers en cijfers.
Geen idee wat je bedoelt
Als ik de stukken zie voor me
Dat zei ik al eerder, weet niet wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:08 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
doe je pion naar e4 dan schrijf je e4. Doe je paard f3 dan schrijf je Pff3 want echt stukken geef je wel aan.:p
ach okee, notering is alleen maar nodig zodat je als speler kan aangeven dat er iets niet klopt halverwege het spel(valsspelers komen voorquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder, weet niet wat de bedoeling is.
Uhmzz, weet niet precies waar je heen wilt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:13 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
ach okee, notering is alleen maar nodig zodat je als speler kan aangeven dat er iets niet klopt halverwege het spel(valsspelers komen voor) maar voor de rest als je een leuk potje schaakt etc is dat onnodig.
terwijl ik het juist versimpelde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz, weet niet precies waar je heen wilt.
k snap er alleen geen kloten van, al die shit
Voor jouquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:20 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
terwijl ik het juist versimpelde.
Joah maar mijn conclusie is. Ik kwam met een vraag...=> klaag. Jij hielp me daarbij (vreemd genoeg omdat jij niet weet hoe dan). Maar dat doet er niet toe, dus bedankt.quote:
Je bent een fokker of nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:26 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Joah maar mijn conclusie is. Ik kwam met een vraag...=> klaag. Jij hielp me daarbij (vreemd genoeg omdat jij niet weet hoe dan). Maar dat doet er niet toe, dus bedankt.
Hahaha ik maak je toch in op een bordquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:45 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Inderdaad, anders kom niet je niet tot vage conclusies zoals ik juist. :p
Misschien wel, provocatie reageer ik alleen matig op helaas. Tenminste deze manier. En jammer ook dat je van goedbedoelde opmerkingen(dacht ik even dan.) Daar voor kiest dan.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:51 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Misschien wel, provocatie reageer ik alleen matig op helaas. Tenminste deze manier. En jammer ook dat je van goedbedoelde opmerkingen(dacht ik even dan.) Daar voor kiest dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |