Daar doe ik niet aan, geen idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:43 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
schaakrating, als je er 1 (of meerdere hebt) knsb rating bedoelde ik specifiek.
okee, maakt het moeilijker in te schatten of je me kunt helpen (op schaak niveau) moreel altijd, zwakkeling daarin.quote:
Ben je altijd bezig daarmee?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:46 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
okee, maakt het moeilijker in te schatten of je me kunt helpen (op schaak niveau) moreel altijd, zwakkeling daarin.
nee af en toe, bigger fish to fry qua probleem gedoe. maar met dat ook een(tijdelijke) oplossing gevonden.quote:
Online snap ik er geen kut van, op het bord kauw ik je opquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:51 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
nee af en toe, bigger fish to fry qua probleem gedoe. maar met dat ook een(tijdelijke) oplossing gevonden.
jij mag wit en een bord erbij pakken ik speel dan blind via fok met zwart. :p Oh als je e4,d4 of vreemd genoeg Engels speelt c4. Dan speel ik c6 weet je het alvast. Als je met f4 opent dan speel ik d5. Speel je iets anders (zoals b4(oerang oetan)) dan moet ik nog nadenken want t is gewoon een slechte opening. Okee, maar verder zijn er geen fatsoenlijke openingen voor wit dus game on.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Online snap ik er geen kut van, op het bord kauw ik je op
Klinkt leuk, maar ik snap er niks van, ik speel op het bord.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:57 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
jij mag wit en een bord erbij pakken ik speel dan blind via fok met zwart. :p Oh als je e4,d4 of vreemd genoeg Engels speelt c4. Dan speel ik c6 weet je het alvast. Als je met f4 opent dan speel ik d5. Speel je iets anders (zoals b4(oerang oetan)) dan moet ik nog nadenken want t is gewoon een slechte opening. Okee, maar verder zijn er geen fatsoenlijke openingen voor wit dus game on.
met wit e4 d4 c4 beantwoord ik met c6 :p f4 met d5. (b4 (oeran oetang) gewoon slecht speel je niet ga ik vanuit). notatie ken je wel toch lijkt me?quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar ik snap er niks van, ik speel op het bord.
Zoals ik zeg ik weet niet wat dat inhoud, ik zie bewegingen geen nummers en cijfers.quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:02 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
met wit e4 d4 c4 beantwoord ik met c6 :p f4 met d5. (b4 (oeran oetang) gewoon slecht speel je niet ga ik vanuit). notatie ken je wel toch lijkt me?
Als je een beetje van schaken houdt leer je je dat aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoals ik zeg ik weet niet wat dat inhoud, ik zie bewegingen geen nummers en cijfers.
Geen idee wat je bedoelt
Nooit nodig gehadquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:07 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Als je een beetje van schaken houdt leer je je dat aande basis is makkelijk. van links tot rechts -
> a tm /h (8 ) en van wit geteld van onder naar boven 1 t/m 8.
doe je pion naar e4 dan schrijf je e4. Doe je paard f3 dan schrijf je Pff3 want echt stukken geef je wel aan.:pquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoals ik zeg ik weet niet wat dat inhoud, ik zie bewegingen geen nummers en cijfers.
Geen idee wat je bedoelt
Als ik de stukken zie voor me
Dat zei ik al eerder, weet niet wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:08 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
doe je pion naar e4 dan schrijf je e4. Doe je paard f3 dan schrijf je Pff3 want echt stukken geef je wel aan.:p
ach okee, notering is alleen maar nodig zodat je als speler kan aangeven dat er iets niet klopt halverwege het spel(valsspelers komen voorquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder, weet niet wat de bedoeling is.
Uhmzz, weet niet precies waar je heen wilt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:13 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
ach okee, notering is alleen maar nodig zodat je als speler kan aangeven dat er iets niet klopt halverwege het spel(valsspelers komen voor) maar voor de rest als je een leuk potje schaakt etc is dat onnodig.
terwijl ik het juist versimpelde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz, weet niet precies waar je heen wilt.
k snap er alleen geen kloten van, al die shit
Voor jouquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:20 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
terwijl ik het juist versimpelde.
Joah maar mijn conclusie is. Ik kwam met een vraag...=> klaag. Jij hielp me daarbij (vreemd genoeg omdat jij niet weet hoe dan). Maar dat doet er niet toe, dus bedankt.quote:
Je bent een fokker of nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:26 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Joah maar mijn conclusie is. Ik kwam met een vraag...=> klaag. Jij hielp me daarbij (vreemd genoeg omdat jij niet weet hoe dan). Maar dat doet er niet toe, dus bedankt.
Hahaha ik maak je toch in op een bordquote:Op woensdag 5 maart 2014 02:45 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Inderdaad, anders kom niet je niet tot vage conclusies zoals ik juist. :p
Misschien wel, provocatie reageer ik alleen matig op helaas. Tenminste deze manier. En jammer ook dat je van goedbedoelde opmerkingen(dacht ik even dan.) Daar voor kiest dan.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:51 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Misschien wel, provocatie reageer ik alleen matig op helaas. Tenminste deze manier. En jammer ook dat je van goedbedoelde opmerkingen(dacht ik even dan.) Daar voor kiest dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |