In een videoclip niet meerquote:Op maandag 3 maart 2014 12:45 schreef arjan1112 het volgende:
Dat mag nu nog steeds, moet de eerste artiest die op het podium in een uitverkochte zaal word opgepakt en afgevoerd door de politie omdat ie rookt nog zien.
Sterktequote:Op maandag 3 maart 2014 13:32 schreef Peunage het volgende:
Pfff, straks een college waar ik al 3 weken huiswerk voor heb uitgesteld.
Waarom niet gewoon zuipen vanwege carnaval enzo dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:06 schreef Peunage het volgende:
Damn, college net voorbij. Ik viel de hele tijd net niet in slaap.
Nu zit ik in de trein en ben ik hyperactief
Ik ben geen zuiper, niet onder de rivieren en ik had vorige week vrij, nu gewoon colleges.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zuipen vanwege carnaval enzo dan?
Ik las het als een toewensing, niet als een constateringquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben ook een mooie dag? Dat is het liefste wat ooit tegen mij gezegd is![]()
![]()
Is dat Takaiki?quote:
Zo groot lijkt het net alsof hij zijn vinger in zijn keel doet. Anorexic smiley.quote:
Wat dacht jij dan dat het was?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo groot lijkt het net alsof hij zijn vinger in zijn keel doet. Anorexic smiley.
Gaat het alleen om je achterspatbord of ook om een nieuw licht?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Afgebroken door mijn fijne stadsgenoten, ook mijn licht afgebroken en zelfs mijn zadelhoes meegenomen
Nee alleen het spatbord, achterlicht heb ik nog (dat klikt op dat dingetje op de bagagedrager).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat het alleen om je achterspatbord of ook om een nieuw licht?
Er is zeker kwaliteitsverschil tussen het ene of het andere spatbord, maar 30 Euro voor alleen een achterspatbord is behoorlijk prijzig.
LOL okee. Andere fietsenmaker zoeken dan maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:50 schreef Drugshond het volgende:
Voor 40 euro heb ik een 2e handsje met spartbord.
Als je de juiste schroevendraaier en steeksleutel hebt, dan ben je binnen 10 minuten klaar. (als noob)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee alleen het spatbord, achterlicht heb ik nog (dat klikt op dat dingetje op de bagagedrager).
Is het moeilijk om zoiets er zelf op te zetten?
Okee, dankje! Dan is dat ook een optie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je de juiste schroevendraaier en steeksleutel hebt, dan ben je binnen 10 minuten klaar. (als noob)
Kan het door de donkere omgeving niet heel goed zien, maar het lijkt me een redelijk standaard model te zijn en dan is het zelf aanbrengen niet al te lastig, zolang je daarna alles maar stevig weer vastdraait.
(Of een kennisje vragen wat daar handig in is)
Die van dat pissen op straat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
Dat studentenmeisje uit Leiden dat naar Geenstijl belde , zit die op Fok!
Fan van Frank Boeien worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
Acda en de Munnik gaan stoppen.
Hoe moet ik nu verder?
Blij dat ik daarvoor niet speciaal naar huis ben gegaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Was dat de grote aankondiging bij dwdd?
En die veel te overdreven tweede stem altijd. Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ze de Nederlandse Beatles waren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef Tem het volgende:
Voor de rest is het enorme apenaids teringmuziek met altijd hetzelfde deuntje.
Ga die wereld uit.quote:
Was zeker Acda zelf? of Matthijs.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
En die veel te overdreven tweede stem altijd. Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ze de Nederlandse Beatles waren.
[ afbeelding ]
Dat was Doe maar al, wat betreft hysterie dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
En die veel te overdreven tweede stem altijd. Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ze de Nederlandse Beatles waren.
[ afbeelding ]
Ik ken alleen Annabel echt goed, maar dat is vast niet representatief voor zijn repertoire.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Frank Boeijen heeft wel wat leuke nummers maar haalt het niet bij baas Hans de Booij.
no no no no no no no no no noquote:
Daar vind ik dan weer weinig aan, ik denk dat ik daar net te jong voor ben om te waarderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was Doe maar al, wat betreft hysterie dan.
Ik zag altijd wel 2 dothsquote:
Oh ik vind ze juist leuk, vroeger veel gehoord want mijn vader had dat dubbelalbumquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer weinig aan, ik denk dat ik daar net te jong voor ben om te waarderen.
Nee, een vrouw zoals jij en thuis ben zijn veel beter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Annabel echt goed, maar dat is vast niet representatief voor zijn repertoire.
Oh die ken ik trouwens wel, om één of andere reden nooit aan Hans gekoppeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, een vrouw zoals jij en thuis ben zijn veel beter.
Ah ik was denk ik een jaar of 5 tijdens de hele hype, misschien dat het daar aan ligt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik vind ze juist leuk, vroeger veel gehoord want mijn vader had dat dubbelalbum
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had daarom The Tribal Dance opgenomen op de VHS.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer weinig aan, ik denk dat ik daar net te jong voor ben om te waarderen.
Klopt maar daarom niet minder goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
Bij dat album zat Henny er nog niet bij , Modus
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]13....een beetje verdrietig word ik hier van.
netjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
-En welke school zit je?
Ja nou niet meer, ik heb mijn school proberen in de fik te steken en al.
.
Metallica is voor mensen die niet roken.quote:
Geen idee, ik heb ook niet geklikt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef arjan1112 het volgende:
is dat die dat ie linkse meisjes gaat neuken ?
Hoezoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Metallica is voor mensen die niet roken.
Vind het maar niks, na het black album zijn ze gewoon niet goed meer, helemaal gek geworden ookquote:
Dit nummer ligt toch wel erg lekker in mijn gehoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vind het maar niks, na het black album zijn ze gewoon niet goed meer, helemaal gek geworden ook
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veel te braaf.
Slayer waren die eckte.
dat was de eerste keer dat ik die band zag, is dit uit 1958 ofzoquote:
quote:
Ook en dezequote:
Tool vind ik wel tof, maar Sepultura heb ik niets mee.quote:
Die stond op mijn verzamelbandje 18jr geleden ofzo, tussen Boyzone en Dj Paul Elstak inquote:
Klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die stond op mijn verzamelbandje 18jr geleden ofzo, tussen Boyzone en Dj Paul Elstak in
Ik luister van alles en meestal behoorlijk door elkaar heen. Heb niet echt binding met een muziekstroming.quote:
..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef Drugshond het volgende:
Ik ook niet, maar Boyzoneben je soms aan 1 kant doof of zo.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef Drugshond het volgende:
Ik ook niet, maar Boyzoneben je soms aan 1 kant doof of zo.
Ook...iets minder, want daar ben ik denk ik net 3jr te jong voor.quote:
Slayer was veel te braaf.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veel te braaf.
Slayer waren die eckte.
hier ook te jong voor zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook...iets minder, want daar ben ik denk ik net 3jr te jong voor.
Neequote:
Heeft ie pech, rokers zijn per definitie uitgesloten van deelname.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Tem het volgende:
Kijk Arjanus hosselen. Die wil z'n sigaar wel eens in een Indiase asbak uitdrukken.
TVP voor 'love is in the air'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Tem het volgende:
Kijk Arjanus hosselen. Die wil z'n sigaar wel eens in een Indiase asbak uitdrukken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft ie pech, rokers zijn per definitie uitgesloten van deelname.
Hier komt een topic over.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom moet het een Huey voorstellen en niet een AH-1, als het dat is?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Mooie helikopter in het begin. Ik noemde het liedje als kind altijd pokkepokkepokke.
Het geluid moet een Huey voorstellen maar is eigenlijk een AH-1, niet dat dat wat uitmaakt want die heeft dezelfde motor.
Uccie kan er niets aan doen dat ze zo denkt. Het is haar lengte die daarvoor verantwoordleijk is.quote:
Geen idee, maar is wel een feitje dat in mijn kop is blijven hangen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom moet het een Huey voorstellen en niet een AH-1, als het dat is?
Ja, er passen gewoon niet meer hersenen in zo'n klein lijfje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie kan er niets aan doen dat ze zo denkt. Het is haar lengte die daarvoor verantwoordleijk is.
NWS / DNA-studie: "Kleine mensen hebben vaker een lager IQ"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Tem het volgende:
Misschien waren die er niet tijdens de Vietnamoorlog....of er was geen bandje van de goede.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom moet het een Huey voorstellen en niet een AH-1, als het dat is?
Beide waren actief in de Vietnamoorlog. Ik weet de reden echt niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien waren die er niet tijdens de Vietnamoorlog....of er was geen bandje van de goede.
Ik kende het verhaal niet, wel grappig/intrigerend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beide waren actief in de Vietnamoorlog. Ik weet de reden echt niet.
En hij noemde je nog wel een Indiaanse prinses.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hij noemde je nog wel een Indiaanse prinses.
Beetje groot plaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nou het is al een paar jaar niet meer zo heel erg lang...en hier en daar duikt een grijze opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Je hebt wel Pocahontas haar, toch uccie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
We hebben het nu toch niet over het prive cocusmatje ? mag ik hopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Je hebt wel Pocahontas haar, toch uccie?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Meer Mulan?Ik denk dat ik tussen Mulan en Jasmine in zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Indiase stond 'r hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hij noemde je nog wel een Indiaanse prinses.
Belle is ook wel mooi hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zijn wel de mooiste Disney vrouwen
Heb je ook wat aan, als er geen gat in zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
Ariel is een geile redhead met schelpen.
Die krijgt ze op het eind.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heb je ook wat aan, als er geen gat in zit.
Die SC had niet bestaan zonder het programma dus niet haten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de SC, dat ging niet over Utopia,.
Ben ik jou aan het hosselen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh je bent mij aan het hosselen? Ik dacht Spec.
Daar heb je je antwoord.
Nee, ik dacht dat Peun jou aan het hosselen was. Ben jij mij aan het hosselen dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben ik jou aan het hosselen?
Ik wil best een hete dm sturen hoor.
Ik zal mijn eigen wortel eens sturen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat Peun jou aan het hosselen was. Ben jij mij aan het hosselen dan?
In before wortelmeisje in mijn DM.
Is jouwes oranje. Iew.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen wortel eens sturen.
Je moest lachen, al was het alleen omdat het tegelijk was met jouw stomme post.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liesje de Breij, dames en heren.
Ik heb dat gifje niet. Maar je hebt een punt. En het is meisje, niet mevrouw.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:18 schreef Peunage het volgende:
Je kunt niet over wortelmevrouw beginnen en dan niet posten. Kun je eigenlijk niet maken.
Is ze minderjarig?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat gifje niet. Maar je hebt een punt. En het is meisje, niet mevrouw.
Ik ben ook al een beetje een mevrouw hoor. Soms.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:23 schreef Specularium het volgende:
Ja dan heb je het direct over Corrie enzo.
Oké mevrouwquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar vrouw klinkt meteen zo belachelijk oud.
Ha! Ik was van de week ook al fietsenmakerquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je het spatbord van Njos al gefixed?
Neuken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:23 schreef Specularium het volgende:
Ja dan heb je het direct over Corrie enzo.
Laat je tieten eens zien?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga jij lekker korfbal kijken of zo dan.
Kleine tietjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat er niet is kun je niet laten zien.
quote:
Niets mis mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]Doe effe normaal man.
Die krijgt niemand te zien. En daar zit ook helemaal niemand op te wachten.
Bullshit, mannen willen dikke tieten...zaterdag zelf meegemaaktquote:
Ik niet, ik vind dikke tieten eng.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bullshit, mannen willen dikke tieten...zaterdag zelf meegemaakt
Niet per definitiequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Louisgod is net geweest op SBS.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Peunage het volgende:
Hoe laat Adriaan, hoe laat is de wedstrijd?
Vertel . wie hebben je nou weer aangerandquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tjah, die zijn nu al bijna dood joh. Je blijft teveel in het verleden hangen. Adriaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef arjan1112 het volgende:
Van Frankrijk ken ik alleen Benzema van het team uit '98 is niets meer over met Zidane enz.
Niemand, ik heb ze van het lijf gehouden met mn zwaaiende tettenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vertel . wie hebben je nou weer aangerand
Het gaat om de boodschap, en ddaar zijn we het gelukkig allemaal mee eensquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef arjan1112 het volgende:
Wat zijn dat voor homo's die ajax spelers die met die 'rooken kan echt niet meer.. tv reclame mee deden..
Wat? Ben jij pro-roken of zoquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef arjan1112 het volgende:
Helemaal niet iedereen haat die reclame
je bent zelf een f00tballquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:41 schreef sp3c het volgende:
was dat niet die ene dat ze f00tball gingen doen met hun NBCsuits aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |