Merkel heeft dit niet publiekelijk geuit. Jeetje die tweet bestaat uit maar een paar woordenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het gaat er juist niet om het persoonlijk kennen van Merkel, het gaat om het kennen van haar publieke doen en laten.
Misschien heeft ze persoonlijk wel een hekel aan homo's en roodharigen en vind ze het heerlijk om snuff-films te kijken, maar publiekelijk zal ze dat nooit uiten.
Zal mij benieuwen of die "zogenaamde bron" geen RTL-Boulevard-verslaggever isquote:Op maandag 3 maart 2014 12:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze zei het volgens die zogenaamde bron tegen Obama en niet in dat constructieve gesprek tegen Poetin
Albert V. heeft overal connectiesquote:Op maandag 3 maart 2014 13:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of die "zogenaamde bron" geen RTL-Boulevard-verslaggever is
Inderdaad. Zou Poetin the Art of War op zijn nachtkastje hebben liggenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Russen doen t ergens gewoon heel slim, beetje slowplayen die Oekraïners. De Russen zelf lossen geen schot, en dan is het afwachten wat er gebeurt, ze kunnen dit heus een paar weken/maanden volhouden zo. Ze zetten wel meteen enorme druk op de nieuwe regering. Die kan ingrijpen, maarja, ze hebben niet echt de financiële middelen voor een oorlog, plus is het op voorhand al een verloren strijd tegen Rusland. En als ze niks doen lopen ze het risico als besluiteloos en lafaards te worden weggezet, zeker door het pro-Europese deel van de bevolking die ze juist zeggen te vertegenwoordigen.
Zo zal ze ook wel eens zeggen dat een bepaalde regeringsleider uit zijn waffel stinkt of niet normaal met mes en vork kan eten.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan is het alsnog volledig onnodig olie op het vuur gooien.
Schijnt dat de homowereld underground maar erg actief is in het oosten /offtopicquote:
Natuurlijk is dat het, maar ofwel ze spreken de waarheid, of wel dit is in samenspraak met de Duitsers gelekt, om de druk op putin op te voeren.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan is het alsnog volledig onnodig olie op het vuur gooien.
Dat is het 'em juist, die tweet is dus niks waard.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Merkel heeft dit niet publiekelijk geuit. Jeetje die tweet bestaat uit maar een paar woorden
toch........ voordat dit kwam lag het topicIQ regelmatig boven de 80......datmoetik nu weer missen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
We leven in een trollcratie, dat moeten mensen nu toch wel doorhebben?
Fokkers trollen elkaar,
Twitteraars trollen de wereld,
Rusland trolt Oekraine.
Natuurlijk mág ze het zeggen, verstandig is een tweede. Als dit inderdaad echt waar blijkt te zijn heb je ook meteen je reden. Dit soort onzin kan gelekt worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo zal ze ook wel eens zeggen dat een bepaalde regeringsleider uit zijn waffel stinkt of niet normaal met mes en vork kan eten.
Waarom mag ze dit tegen Obama niet tegen een bondgenoot zeggen? Du en de VS maken zich zorgen om Rusland? Graag reactie
Ja of een Amerikaanse puber en we willen maar al te graag dat het klopt.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of die "zogenaamde bron" geen RTL-Boulevard-verslaggever is
Zo had ik het nog niet bekeken, kan me er iets bij voorstellen maar ik vind het een bijzondere keuze, mocht het waar zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat het, maar ofwel ze spreken de waarheid, of wel dit is in samenspraak met de Duitsers gelekt, om de druk op putin op te voeren.
omdat optie 3. - aandachtstellerij meer voor de hand ligt.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, kan me er iets bij voorstellen maar ik vind het een bijzondere keuze, mocht het waar zijn.
Ah maar eerst had ze het publiekelijk geuitquote:Op maandag 3 maart 2014 13:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is het 'em juist, die tweet is dus niks waard.
Ik denk niet echt dat het helpt. Een intelligent iemand als Putin heeft van tevoren al ingecalculeerd wat voor reacties dit teweeg zal brengen. Als hij nu niet te ver gaat (lees schieten), loopt het met een sisser af en worden hem misschien nog wat toezeggingen gedaan op de koop toe. Over vijf jaar is iedereen het weer vergeten en drijft men weer handel met Rusland.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat het, maar ofwel ze spreken de waarheid, of wel dit is in samenspraak met de Duitsers gelekt, om de druk op putin op te voeren.
Dat zijn niet mijn woorden. Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah maar eerst had ze het publiekelijk geuit
Niet zo netjes van je.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nou ja, het zou best gezegd kunnen worden in een gesprek met Obama. Maar het zal nooit publiekelijk bevestigd worden. Dat past inderdaad niet bij Merkel, dat soort uitspraken zijn meer iets voor een Maduro.
Wie weet ... Ik denk dat men nogal eens durft vergeten dat Poetin eigenlijk "gevormd" is door de vroegere KGB ... Die zal z'n klassiekers wel kennen allicht.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou Poetin the Art of War op zijn nachtkastje hebben liggen
Klopt, maar laat heel europa zo redeneren en we stellen niets meer voor. Een land heeft gewoon een verantwoordelijkheid zichzelf te kunnen beschermen naar mijn mening. Dus als wij als EU sterk willen zijn moet elk onderdeel daarin zijn bijdrage leveren. Stel dat dat 5% van je begroting is, dan moet elk land dat doen en niet wij 0 en een ander 10. EN dan helemaal niet dat we dan alsnog gaan zeuren dat een ander land te veel krijgt en wij te veel betalenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:33 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ben niet bang dat Nederland gevaar loopt door een kleiner leger. Althans, niet meer gevaar dan met een groter leger. Veel geld, weinig geld, het Nederlandse leger is sowieso zwak in vergelijking met andere landen. Alleen sta je dan wel wat sterker in discussies, wanneer er militair ingegrepen wordt in andere delen van Europa. Ik verwachtte sowieso geen oorlog meer op het Europese continent.
Met Alina Kabajeva denk je niet meer aan wat op je nachtkastje ligt.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou Poetin the Art of War op zijn nachtkastje hebben liggen
GDI= EU+VSquote:Op maandag 3 maart 2014 13:15 schreef Westerling het volgende:
Het worden interessante tijden. En dan bedoel ik vooral de komende 10 jaar in geopolitiek opzicht. Tot nog toe had Rusland impliciet schijt aan de rest van de wereld. Inmiddels hebbben ze dat expliciet.
Heel benieuwd hoe dit de verhoudingen gaat verleggen.
Oh ik bedoelde het ook niet als "Ach, onze bondgenoten beschermen ons wel, in vergelijking daarmee stellen we niks voor".quote:Op maandag 3 maart 2014 13:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, maar laat heel europa zo redeneren en we stellen niets meer voor. Een land heeft gewoon een verantwoordelijkheid zichzelf te kunnen beschermen naar mijn mening. Dus als wij als EU sterk willen zijn moet elk onderdeel daarin zijn bijdrage leveren. Stel dat dat 5% van je begroting is, dan moet elk land dat doen en niet wij 0 en een ander 10. EN dan helemaal niet dat we dan alsnog gaan zeuren dat een ander land te veel krijgt en wij te veel betalen
Rusland en China zijn geen vriendjes me dunkt.quote:
hee... kom op nou......beetje apocalyptisch meedenkenquote:Op maandag 3 maart 2014 13:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rusland en China zijn geen vriendjes me dunkt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wie weet ... Ik denk dat men nogal eens durft vergeten dat Poetin eigenlijk "gevormd" is door de vroegere KGB ... Die zal z'n klassiekers wel kennen allicht.
Damn..... topicIQ weer diep onder de 80quote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef arjan1112 het volgende:
Nee.. Rusland en China hebben de pest aan elkaar. Dat zit diep 100 jaar geleden was Rusland van plan om alle chinezen uit te roeien
Tsja we zullen zien, heb toch altijd het idee gehad dat de China/Rusland banden heel opportunistisch zijn en slechts verenigd worden door een gezamenlijke tegenstander.quote:
Nou ja, het kan wel een geweldige nieuwe Red Alert reek opleveren, dat dan weer welquote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
hee... kom op nou......beetje apocalyptisch meedenken
Klopt zeker, China en Rusland zijn geen vriendjes zoals westerse landen onderling.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef Westerling het volgende:
[..]
Tsja we zullen zien, heb toch altijd het idee gehad dat de China/Rusland banden heel opportunistisch zijn en slechts verenigd worden door een gezamenlijke tegenstander.
WTF heeft IQ te maken met schrijfstijl en of spelfouten en dergelijkequote:Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Damn..... topicIQ weer diep onder de 80
Twee grote machten, twee grote landen, beide rijk aan delfstoffen. Totaal andere cultuur en religie echter. Thans ook totaal ander politiek systeem. De enige vereniging die er dan kan zijn is op basis van een gezamenlijke tegenstander inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef Westerling het volgende:
[..]
Tsja we zullen zien, heb toch altijd het idee gehad dat de China/Rusland banden heel opportunistisch zijn en slechts verenigd worden door een gezamenlijke tegenstander.
China heeft sterkere banden met de VS, me dunkt. Ze spenderen alleen al miljarden per jaar aan 'soft-power' om zich bij de VS in een beter daglicht te stellen, en daarnaast verdienen ze aan de VS veel meer dan aan rusland qua export.quote:
Het schijnt dat ze nogal wispelturig zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef gijsman het volgende:
even ter herinnering China steunt Rusland in deze crisis
Dat moet ik nog zien, het spreekt elkaar een beetje tegen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef gijsman het volgende:
ik zeg niks over je schrijfstijl.....wel over je 100 jaar geleden argumentquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
WTF heeft IQ te maken met schrijfstijl en of spelfouten en dergelijke
Dat zegt alleen maar of je goed je best deed op school
Dat eerste is niet echt waar. China heeft uiteraard veel delfstoffen (groot land immers), maar komt er nog veel meer tekort voor zijn (toekomstig) grote economie.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Twee grote machten, twee grote landen, beide rijk aan delfstoffen. Totaal andere cultuur en religie echter. Thans ook totaal ander politiek systeem. De enige vereniging die er dan kan zijn is op basis van een gezamenlijke tegenstander inderdaad.
Daar twijfel ik aan. Zoals Arjan aankaartte had Rusland(volgens mij zelf best vergevorderde) plannen om China of een deel ervan te annexeren en de bevolking daar op te ruimen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef gijsman het volgende:
Dus Redmond o'hanlan liegt ?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ik zeg niks over je schrijfstijl.....wel over je 100 jaar geleden argument
Rusland had als keizerreik helemaal geen relaties met china
dus de media liegt?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan. Zoals Arjan aankaartte had Rusland(volgens mij zelf best vergevorderde) plannen om China of een deel ervan te annexeren en de bevolking daar op te ruimen.
In deze crisis op dit moment.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef gijsman het volgende:
Dat heeft misschien te maken met de chinese claim op Taiwanquote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef gijsman het volgende:
Wie????quote:
Maar zit ook bovenop de rare earth metals, waarmee het nog best wel eens een leuke bom duiten kan gaan verdienen. Bovendien is China in rap tempo bezig zijn eigen aanvoer veilig te stellen. Ik zei toch nooit dat ze genoeg hadden? Alleen dat het beide grote landen zijn, met veel regionale macht en veel delfstoffen. Buiten dat houden de vergelijkingen op.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:22 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat eerste is niet echt waar. China heeft uiteraard veel delfstoffen (groot land immers), maar komt er nog veel meer tekort voor zijn (toekomstig) grote economie.
Ik vraag me weleens af hoe die lui tegen de wereldpolitiek aankijken.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze nogal wispelturig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |