Ze borsten laten verwijderen, gezin met 5 kidsquote:Op maandag 3 maart 2014 05:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Angelina met zichzelf gedaan?Ze was zo mooi ten tijde van Tomb Raider.
Ik weet het, maar ze is echt heel mager nu. Ze was altijd al dun, stond ook prima, maar nu wel extreem lijkt het.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze heeft geen borsten meer. Zwaar jaar.
V.
Meestal gaat de beste film naar de beste regisseurquote:Op maandag 3 maart 2014 05:39 schreef Verbal het volgende:
Dan gaat beste film naar de slaven. Delen ze het zo.
V.
Ik vermoed een Scorsese en Dicaprio.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:39 schreef Verbal het volgende:
Dan gaat beste film naar de slaven. Delen ze het zo.
V.
Zou niet best zijn als Gravity beste film wint.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Meestal gaat de beste film naar de beste regisseur
Daarvoor was ze ook al heel dun.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze borsten laten verwijderen, gezin met 5 kids
Ik vind het eigenlijk niet zo heel bijzonder. Dat tijden waarin alleen blanken oscars konden winnen, liggen gelukkig achter ons.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:38 schreef Tweek het volgende:
Geschiedenis mensen, de eerste Latino die een oscar wint voor beste film.
quote:Op maandag 3 maart 2014 05:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als Gravity beste film wint.
Diverse voorbeelden van niet. Zelfs beste films waarvan de regisseur niet eens was genomineerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Meestal gaat de beste film naar de beste regisseur
Zou helemaal terecht zijn. Film is ook weg uit je leven en ontspannen, dat doet Gravityquote:Op maandag 3 maart 2014 05:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als Gravity beste film wint.
Gravity wint, sandy nietquote:Op maandag 3 maart 2014 05:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Diverse voorbeelden van niet. Zelfs beste films waarvan de regisseur niet eens was genomineerd.
V.
Nee, gewoon nee. Het was prima vermaak, maar absoluut niet de beste filmquote:Op maandag 3 maart 2014 05:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zou helemaal terecht zijn. Film is ook weg uit je leven en ontspannen, dat doet Gravity
ik denk streepquote:Op maandag 3 maart 2014 05:43 schreef Grunge. het volgende:
Sandra Bullock gaat echt niet winnen. Kan toch niet.
Nooh, weer eerder!quote:Op maandag 3 maart 2014 05:44 schreef Rainesz het volgende:
Best Actress:
Amy Adams, "American Hustle"
Cate Blanchett, "Blue Jasmine"
Sandra Bullock, "Gravity"
Judi Dench, "Philomena"
Meryl Streep, "August: Osage County"
Kun je hier mee stoppen aub?quote:Op maandag 3 maart 2014 05:44 schreef Rainesz het volgende:
Best Actress:
Amy Adams, "American Hustle"
Cate Blanchett, "Blue Jasmine"
Sandra Bullock, "Gravity"
Judi Dench, "Philomena"
Meryl Streep, "August: Osage County"
Er heeft nog nooit een donkere regiseur een oscar gewonnen, En het is nog altijd een stuk of 20 tegen 400. http://en.wikipedia.org/w(...)winners_and_nomineesquote:Op maandag 3 maart 2014 05:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daarvoor was ze ook al heel dun.
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo heel bijzonder. Dat tijden waarin alleen blanken oscars konden winnen, liggen gelukkig achter ons.
waarom?? Ik vind het prettig om alles op een rijtje te zien.quote:
Bedankt wederom.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://tv4embed.com/usa/ABC-stream4.html
Omdat mensen iets achterlopen met de streamquote:Op maandag 3 maart 2014 05:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
waarom?? Ik vind het prettig om alles op een rijtje te zien.
Omdat je een minuut eerder bent gok ikquote:Op maandag 3 maart 2014 05:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 05:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 05:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Omdat mensen iets achterlopen met de streamDus een halve minuut later posten zou fijn zijn
is die film zo slechtquote:
ow, scusiquote:Op maandag 3 maart 2014 05:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat je een minuut eerder bent gok ik
Hehe, moest meteen aan dat stukje uit Family Guy denken, dan heeft ie het toch goed gedaanquote:Op maandag 3 maart 2014 05:52 schreef SunChaser het volgende:
Wel tof voor een man die drie jaar terug nog in slechte romcoms speelde
Als hij nou wil geloven moet ie dat toch zelf weten. Wij weten beter...quote:Op maandag 3 maart 2014 05:53 schreef Intellectueel het volgende:
Zal ik Matthew een geheimpje verklappen?
2 tochquote:Op maandag 3 maart 2014 05:54 schreef SunChaser het volgende:
Nou nog 1 Oscar dus
Gravityyyyyyyyyyyyy Go
I volunteer as tributequote:Op maandag 3 maart 2014 05:54 schreef SunChaser het volgende:
Katniss zit te smoezen in de achtergrond
Dat heb ik ook even gemist.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar wie is z'n grote voorbeeld nou dan?
Ik kreeg ook een klein maagsapoprispinkje.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:54 schreef Verbal het volgende:
Wat was Cate Blanchett toch eloquent in vergelijking met dit hilbilly-gebazel.
V.
Hij speelt nu ook in True Detective.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:52 schreef SunChaser het volgende:
Wel tof voor een man die drie jaar terug nog in slechte romcoms speelde
Dennis Farinaquote:Op maandag 3 maart 2014 05:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Trouwens niet voorbij zien komen in de In Memoriam:
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Avery_(actor)
Ben blij dat hij niet de regisseur was dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:01 schreef SunChaser het volgende:
Als James. Cameron 12 years had regigiseerd was ie begonnen met een minuut stilte voor de slaven
Hehe ja ik over 2 uurquote:Op maandag 3 maart 2014 06:03 schreef Intellectueel het volgende:
Ik moet over één uur al in de trein zitten. Nog niet geslapen.
Vijf hier. Nananana.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:04 schreef Grunge. het volgende:
Ik bof nog in vergelijking met jullie, ik kan nog vier uurtjes slapen.
Ik kan de hele dag nog slapenquote:Op maandag 3 maart 2014 06:04 schreef Grunge. het volgende:
Ik bof nog in vergelijking met jullie, ik kan nog vier uurtjes slapen.
Met die 7 voor Gravity ben ik het sowieso niet eensquote:Op maandag 3 maart 2014 06:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gravity 7 oscars
12 Years 3 oscars
Dallas Buyers Club 3 oscars
zijn wel de grote winnaars van vanavond
Hier ook hetzelfde. En ben pas om 7 uur thuis vanavond.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hehe ja ik over 2 uurWas toch van plan om een nachtje door te halen om m'n vakantieritme te herstellen, dus dit kwam perfect uit
Ai dat is wel pittigquote:Op maandag 3 maart 2014 06:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde. En ben pas om 7 uur thuis vanavond.
Ik heb er zelden zo naast gezeten.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Totaal niet verrassend dit jaar trouwens, heb zo goed als alles goed voorspeld
ik ookquote:
Inderdaad, zeer voorspelbare uitslagen.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Totaal niet verrassend dit jaar trouwens, heb zo goed als alles goed voorspeld
Dat dus. Gelukkig ook! Vooral gelukkig dat hustle er naast zit!quote:Op maandag 3 maart 2014 06:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, zeer voorspelbare uitslagen.
Inderdaad gewoon een rol zoeken waarin je een homo met kanker of aids speelt en garneer het met wat discriminatie. Of trek als man gewoon vrouwenkleren aan en doe je wat overacting, daar krijg je ook een Oscar voorquote:Op maandag 3 maart 2014 05:51 schreef Strani het volgende:
Nou Leo, volgende keer dan maar een film over kanker of zo.
Doet dat stuk hypocriet ook alleen maar om er zelf beter van te worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:01 schreef SunChaser het volgende:
Als James. Cameron 12 years had regigiseerd was ie begonnen met een minuut stilte voor de slaven
de speech van McConaughey was wat mij betreft prima maar niks speciaals. Gewoon een soepele soepele spreker voor publiek. Kan iets te ingestudeerd overkomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:50 schreef Mike het volgende:
De best/worst lijstjes komen nu uit van de Oscarshow en het is grappig om te zien hoe iets bij 'best' hoort bij de ene site en 'worst' bij de andere site. De meningen zijn blijkbaar erg verdeeld over het optreden van Ellen en de speech van McConaughey.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:32 schreef Harmankardon het volgende:
Dat The Wolf of Wallstreet bijna niets ging winnen is geen verrassing. Wel jammer, maarja.
12 years was een prima film maar hier heeft de politieke correctheid het toch m.i. gewonnen van objectiviteit. Ik heb daar niets geleerd wat ik nog niet wist en het einde was gewoon vreemd.
Cate Blanchett is een fantastische actrice maar Blue Jasmine is de eerste film in drie jaar die ik halverwege heb uitgezet. Wat een zeurfilm.
McConaughey en Leto volledig terecht.
Gravity is toch de film van het afgelopen jaar die me het meest bij is gebleven. Ik vergelijk het met Jurassic Park, na meer dan twintig jaar staat die nog volledig overeind. Dat is reuze knap en zo zla het denk ik met Gravity ook zijn later.
Oh, ik vond dat ook gewoon een vervelende film die als los zand aan elkaar hing. Een eerbetoon aan La Dolce Vita, nog zo'n saai ding.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:56 schreef ohnikua het volgende:
Jammer, de verwachte uitkomt maar totaal niet wat ik had gehoopt (op Cate Blanchet na (omdat Adele niet eens is genomineerd), en dat Gravity de oscars voor techniek krijgt, snap ik ook nog wel). Wat iedereen toch zo briljant vindt aan 150 minuten prachtige, maar voor mij compleet onnavolgbare en uiteindelijk zelfs saaie beelden van La Grande Bellezza snap ik ook niet. Met een concurrent als Jagten...
Exarchopoulos bedoel je? Dat vind ik ook nog de grote ontbrekende hier. Zou La vie d'Adele volgend jaar nog mee mogen doen?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:56 schreef ohnikua het volgende:
(op Cate Blanchet na (omdat Adele niet eens is genomineerd)
Zo politiek correct is het allemaal niet, hoor. Het is ook gewoon een goede film. Er zat dit jaar niet echt een uitschieter tussen, dus er waren meerdere films die geen schande waren geweest als ze gewonnen hadden.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Lekker politiek correcte verzilveringen weer, hoor.
Ja maar dat wil de Academy niet, moet binnen de lijntjes. Ik zou graag Ricky Gervais zien maar ze willen mensen die zich aan t script houden. Robin Wlliams zei 20 jaar geleden al dat hij daarom nooit gevraagd zou worden als hostquote:Op maandag 3 maart 2014 13:47 schreef Mike het volgende:
Ellen is meestal heel onschuldig en doet het verder heel aardig (hoewel dat rondlopen door de gangen bij de genomineerden wel wat vermoeiend werd), maar ik mis toch wat scherpte, die bv Fey en Poehler bij de Golden Globes wel hebben.
Niveau was al hoog. Wat ik heb gezien was allemaal goed, Philomena, CapPhilllips, Gravity, 12 years slave..quote:Op maandag 3 maart 2014 15:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Zo politiek correct is het allemaal niet, hoor. Het is ook gewoon een goede film. Er zat dit jaar niet echt een uitschieter tussen,
Mjah, hij is toch al 87? Dan is het wel logisch als een en ander niet meer helemaal zuiver werkt. Hij kon er nog mee wegkomen inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 16:55 schreef SunChaser het volgende:
Overigens was Sidney Poitier wel op t randje van wat nog kan, die man is een held voor hollywood maar dat kon nog net op de rode loper en t podium
Ja bedoelde meer dat ze hem wel tegen zichzelf in bescherming moeten nemen voor t echt zielig wordtquote:Op maandag 3 maart 2014 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, hij is toch al 87? Dan is het wel logisch als een en ander niet meer helemaal zuiver werkt. Hij kon er nog mee wegkomen inderdaad
Nope. Maar het is op je sloffen te voorspellen dat zulke films het goed doen bij de Oscars. Daar houden ze wel van acteurs en actrices met lichamelijke/verstandelijke beperkingen. En daarnaast is het ook nog eens waargebeurd, wat ze al helemaal warm doet lopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel van de mensen die klagen over politiek correcte uitslagen 12 years a slave überhaupt hebben gezien.
Dat hoeft anders helemaal niet. Amistad van Spielberg had vier nominaties bv maar verzilverde er geen een. Ook The Color Purple kreeg uiteindelijk geen enkel beeldje.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nope. Maar het is op je sloffen te voorspellen dat zulke films het goed doen bij de Oscars. Daar houden ze wel van acteurs en actrices met lichamelijke/verstandelijke beperkingen. En daarnaast is het ook nog eens waargebeurd, wat ze al helemaal warm doet lopen.
Daarom werden de vorige jaren ook Lincoln, The Help en Precious winnaars.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:12 schreef superniger het volgende:
Typisch dat een politiek correcte film heeft gewonnen.
Kim Novak was zwaar OVER het randje.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:55 schreef SunChaser het volgende:
Overigens was Sidney Poitier wel op t randje van wat nog kan, die man is een held voor hollywood maar dat kon nog net op de rode loper en t podium
Darlene love kan bij mij wel n potje breken, All alone fir christmass is een van m'n favoriete nummersquote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kim Novak was zwaar OVER het randje.
Net als Darlene Love, bij de weg.
V.
Ik ben zelf eens zo'n seatfiller geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:51 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik leuk vond aan het lopen in het gangpad dat je nu ook de wissels zag van de mensen in de zaal. Mensen die alleen figueren om de boel op te vullen enzo.
Ja, ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef SunChaser het volgende:
Maar snap wel dat mensen 12 years politiek correct vinden. Is al snel met films met minderheden die winnen. Neem nou Driving Miss Daisy, zijn er echt mensen die dat een goede film vinden?
Met zoveel Academyleden wordt het natuurlijk altijd voorspelbaar, want zo'n enorme groep zorgt er bijna altijd voor dat de op voorhand verwachtte winnaar het ook wordt.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:37 schreef Arcee het volgende:
Verder jammer dat het zo voorspelbaar is geworden. Een van de redenen waarom ik er niet meer voor op blijf.
Ja, maar dat was eerder ook zo en ik kan me nagelbijtend spannende uitreikingen herinneren.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef Mike het volgende:
Met zoveel Academyleden wordt het natuurlijk altijd voorspelbaar, want zo'n enorme groep zorgt er bijna altijd voor dat de op voorhand verwachtte winnaar het ook wordt.
Ja, iedereen is veel beter geïnformeerd: stemmers krijgen rips en ook 'het volk' heeft vaak al veel films gezien. Sowieso wordt zowat alles doodgeanalyseerd sinds het internet er is natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar dat was eerder ook zo en ik kan me nagelbijtend spannende uitreikingen herinneren.
Mogelijk komt het doordat er tegenwoordig meer en betere voorspellingen te vinden zijn.
Dan zijn we het toch nog snel eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef Mike het volgende:
Ja, iedereen is veel beter geïnformeerd: stemmers krijgen rips en ook 'het volk' heeft vaak al veel films gezien. Sowieso wordt zowat alles doodgeanalyseerd sinds het internet er is natuurlijk.
Ik denk dat alleen de screenplay awards nog een beetje onzeker waren en misschien documentaire, maar dan heb je het wel gehad, inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:08 schreef Arcee het volgende:
Maar wel jammer, toch? Volgens mij was er zelfs niet eens 1 Oscar die afweek van wat verwacht werd.
Het blijft een incestueuze prijs, wc eend prijst wc eend. Daarbij kom je nergens zonder lobby. Maar das wel t mooie, film is niet echt de prijzen ook. Maar bij de golden globes is het nog vagerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Met zoveel Academyleden wordt het natuurlijk altijd voorspelbaar, want zo'n enorme groep zorgt er bijna altijd voor dat de op voorhand verwachtte winnaar het ook wordt.
Eigenlijk kun je dat alleen ondervangen door een jury te installeren, zoals bij de Gouden Palm, maar dan kun je ook wel hele vreemde uitslagen krijgen en ik denk dat dat niet commercieel genoeg is.
Nja dat het niet als beste film wordt gekozen kan ik nog inkomen. Maar DiCaprio had die oscar dit keer wel echt verdiend vond ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijk dat The Wolf of Wall Street niet heeft gewonnen.
Iedereen die genomineerd was, zelfs Hanks had genomineerd moeten wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nja dat het niet als beste film wordt gekozen kan ik nog inkomen. Maar DiCaprio had die oscar dit keer wel echt verdiend vond ik.
Wat was daar gespoilerd dan? Die film draait al een half jaar, en het was ook al bekend dat ie iets gewonnen had. Ik begrijp het werkelijk niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:35 schreef Mike het volgende:
Even wat opgeruimd. Ik wil nog even in herinnering roepen dat op expres spoileren een ban staat.
Bij films maakt het helemaal niet uit hoe lang ze draaien, je gaat gewoon geen belangrijke plotpoints verklappen in een topic dat niet specifiek over de film gaat. Er zijn nog zat mensen die 'm nog willen gaan kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat was daar gespoilerd dan? Die film draait al een half jaar, en het was ook al bekend dat ie iets gewonnen had. Ik begrijp het werkelijk niet.
OK, duidelijk, wist niet dat er een verschil werd gemaakt tussen series en films. Dankjewel voor het uitleggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Bij films maakt het helemaal niet uit hoe lang ze draaien, je gaat gewoon geen belangrijke plotpoints verklappen in een topic dat niet specifiek over de film gaat. Er zijn nog zat mensen die 'm nog willen gaan kijken.
Het gaat er voornamelijk om dat dit topic over de Oscars gaat en dat je dan geen plotwendingen uit films verwacht. Net zoals het bv ook niet de bedoeling is dat je in een topic over de Emmy's gaat uitleggen hoe Breaking Bad afgelopen is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, duidelijk, wist niet dat er een verschil werd gemaakt tussen series en films. Dankjewel voor het uitleggen.
Ik ook. En ik vraag mij af welke rol Leonardo nog moet vervullen om ooit een Oscar te krijgen want hij heeft bijna alle interessante en kenmerkende personages al gespeeld. Of hebben de bejaarde leden van de AMPAS een hekel aan hem...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Breekfast het volgende:
Nja dat het niet als beste film wordt gekozen kan ik nog inkomen. Maar DiCaprio had die oscar dit keer wel echt verdiend vond ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |