SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
wtfquote:
ach jaquote:
Ja, waar ze willen neuken dus. Echt vreemd.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ach ja
etsu zei een keer dat je met die app (of een andere) ook van andere gebruikers kon zien waar ze liepen
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waar ze willen neuken dus. Echt vreemd.
Vindt dat onderdeel van de homocultuur echt vreemd. De dragqueens, trafo's, etc. gaan nog wel, maar al dat geneuk gelijk.quote:
Ik heb hem mijn oude mobiel geleend omdat hij zijn mobiel had laten donderen, nu wil die lul waardoor hij zijn mobiel liet vallen niet dokken, en moet ik langer wachten tot ik hem terug krijg. Niet zijn schuld, maar toch, omdat het kan.quote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Er staat altijd spanning op mijn verwarming
fucking kut
Ja had ik gehoord. hommo. (nothing personal xly)quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn oude mobiel geleend omdat hij zijn mobiel had laten donderen, nu wil die lul waardoor hij zijn mobiel liet vallen niet dokken, en moet ik langer wachten tot ik hem terug krijg. Niet zijn schuld, maar toch, omdat het kan.
[..]
Terechte klacht.Ik moet mijn stoel ook altijd ontladen met een fles deo zodra ik opsta.
Gewoon klappen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja had ik gehoord. hommo. (nothing personal xly)
Maar is dat wel een groot deel van de homo's dat daar aan meedoet?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vindt dat onderdeel van de homocultuur echt vreemd. De dragqueens, trafo's, etc. gaan nog wel, maar al dat geneuk gelijk.
Krijg je dan geen schok via de deo?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn oude mobiel geleend omdat hij zijn mobiel had laten donderen, nu wil die lul waardoor hij zijn mobiel liet vallen niet dokken, en moet ik langer wachten tot ik hem terug krijg. Niet zijn schuld, maar toch, omdat het kan.
[..]
Terechte klacht.Ik moet mijn stoel ook altijd ontladen met een fles deo zodra ik opsta.
Het zijn de meest bereikbare groep in ieder geval, dus die zal je ook het vaakst tegenkomen als homo.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar is dat wel een groot deel van de homo's dat daar aan meedoet?
Nee, de lading verdeelt zich heel snel over het oppervlakte van de bus, en als je de bus met een volle hand vasthoud voel je dus niks.quote:
Begeef je je wel eens in van die gaybars?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn de meest bereikbare groep in ieder geval, dus die zal je ook het vaakst tegenkomen als homo.
Mannen zijn nou eenmaal praktischer, efficiënter en directer. Zeker onderling (quote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waar ze willen neuken dus. Echt vreemd.
Hopelijk haal je steun uit de terechte TT want Nick wordt flink misbruikt bij Groningenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar is dat wel een groot deel van de homo's dat daar aan meedoet?
Nooit binnen geweest in één.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Begeef je je wel eens in van die gaybars?
Hmm interessantquote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de lading verdeelt zich heel snel over het oppervlakte van de bus, en als je de bus met een volle hand vasthoud voel je dus niks.
Nickgod moet nog een beetje herstellenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen zijn nou eenmaal praktischer, efficiënter en directer zeker onderling ()
[..]
Hopelijk haal je steun uit de terechte TT want Nick wordt flink misbruikt bij Groningen
Wrijving.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm interessant
Hoe komt het dat hij steeds weer opnieuw geladen wordt? Ik krijg ook altijd schokken van de containers op werk
quote:
Is een user, goed zo jongen.quote:
Ik zal je op je woord moeten geloven. Ik keek toch een andere wedstrijd rond die tijd.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nickgod moet nog een beetje herstellen
Vandaag bracht hij ook niet gewenste
johannes_vermeer zal het enigszins oneens zijn met deze licht-negatieve post
Altijd heerlijk om te lezen, die uitgebreide reacties van je.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wrijving.
[..]
[..]
Is een user, goed zo jongen.
Dit is mijn smiley en daar zal u het mee moeten doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Altijd heerlijk om te lezen, die uitgebreide reacties van je.
Dat zal wel lukken voor vanavond.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is mijn smiley en daar zal u het mee moeten doen.
Uh... okequote:Op maandag 3 maart 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wrijving.
[..]
[..]
Is een user, goed zo jongen.
Gelukkig heeft daardoor het genante vlaggengooi-incident weinig aandacht gekregenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je op je woord moeten geloven. Ik keek toch een andere wedstrijd rond die tijd.
Ja, kan het wel gaan uitleggen maar is gewoon het resultaat van wrijving. Wil je het weten, moet je een basisboek over natuurkunde lezen.quote:
Nouja laat maarquote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kan het wel gaan uitleggen maar is gewoon het resultaat van wrijving. Wil je het weten, moet je een basisboek over natuurkunde lezen.
Nou dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja laat maar
daar snap ik toch geen kut van
natuurkundequote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kan het wel gaan uitleggen maar is gewoon het resultaat van wrijving. Wil je het weten, moet je een basisboek over natuurkunde lezen.
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Als je dan iemand in de kont neuqt en je wrijft lekker, krijg je dan een statische lul rez?
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Als je dan iemand in de kont neuqt en je wrijft lekker, krijg je dan een statische lul rez?
Ja. Schiet jij geen vonken dan als je het weer eens in je eentje moet afhandelen?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Uh jaquote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
Statische elektriciteit kan worden opgewekt door:
• wrijving (tribo-elektrisch effect, bliksem en vonkende truien)
• druk (piëzo-elektrisch effect, onder meer de elektrische gasaansteker en druktoetsen)
• verwarming (pyro-elektrisch effect)
• ladingsscheiding (influentie of elektrostatische inductie)
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Flikker op man, je bent gewoon jelly.
quote:
Hoop het niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh oke. Nou veel plezier met pax, ik verwacht hem morgen heelhuids te zien.
trollquote:
30 euroquote:Op maandag 3 maart 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/basisboek-natuurkunde/1001004006044233/
Veel plezier.
Je bent zelf een trollquote:Op maandag 3 maart 2014 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
troll
[..]
30 euro
wil je me ruïneren ofzo, vuile afzetter
Mijn boek was 80 euro man, wat zeik je?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
troll
[..]
30 euro
wil je me ruïneren ofzo, vuile afzetter
Als je de emogif weer eens fout doet, kan ik niets anders concluderen dan dat je weer dronken bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn boek was 80 euro man, wat zeik je? ;')
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je de emogif weer eens fout doet, kan ik niets anders concluderen dan dat je weer dronken bent.
En een psychopaat ook nog als je liegt. Jeetje. Komt het allemaal door Paxcon?quote:
Wat? Psychopaat? Wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een psychopaat ook nog als je liegt. Jeetje. Komt het allemaal door Paxcon?
Gewoon stelenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn boek was 80 euro man, wat zeik je?
Ice Queen is wel aardigquote:Op maandag 3 maart 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Iron, a song by Within Temptation on Spotify.
Dit nummer.
Strelen.quote:
En ik reageer verbaast, ben je daar bekend mee?quote:
What Have You Done Now.quote:
Lolquote:Op maandag 3 maart 2014 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Strelen.
[..]
En ik reageer verbaast, ben je daar bekend mee?
[..]
What Have You Done Now.
Wow, zo wereldvreemd.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen, ik gun jullie onderonsjes.
Trusten Rezje, niet me wakker appen he
Doei pax, waag t niet om morgen naar me te staren.
Ach ja, luistert wel goed weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Iron, a song by Within Temptation on Spotify.
Dit nummer.
In het buitenland zijn ze dan ook veel populairder dan in Nederland.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, luistert wel goed weg.
Ik was wel verrast toen ze één van de main acts op een Frans festival bleken te zijn met 200k+ bezoekers. Niet gaan kijken overigens.
Einde willekeurig feitje.
Daten?quote:
Je bedoelt gewoon neukenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het buitenland zijn ze dan ook veel populairder dan in Nederland.
[..]
Daten?
Ik heb gezondigd Paxcon. Ik liet mij uit verveling weer op TC zienquote:
Toch wel leukquote:Op maandag 3 maart 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Daten?
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Daten?
Oei. Heb je je woeste door de aanwezigheid van veel testosteron baard weer laten zien?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gezondigd Paxcon. Ik liet mij uit verveling weer op TC zien
[..]
Toch wel leuk
Zwaar leven, grgr.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:23 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet trouwens slapen enzo
morgen om 09.00 les
Viel tegen, zeker gezien ik mijzelf al moest redden tussen users die ik amper kende. De aandachtsgeilheid sloeg toch weer toe.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oei. Heb je je woeste door de aanwezigheid van veel testosteron baard weer laten zien?
Ik moest Paxcon een hart onder de riem steken omtrent Groningen en gezien de TT dacht ik hier aan het juiste adres te zijn.quote:
Ja ik kwam ook hierheen door de TT, de rechtvaardige ode aan Paxgodquote:Op maandag 3 maart 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel tegen, zeker gezien ik mijzelf al moest redden tussen users die ik amper kende. De aandachtsgeilheid sloeg toch weer toe.
Ik miste je wel hoor.
[..]
Ik moest Paxcon een hart onder de riem steken omtrent Groningen en gezien de TT dacht ik hier aan het juiste adres te zijn.
Ja ja. Jij gaat straks gewoon naar KPD en gaat dan fappen, viezerik.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit nu nog even op mobiel
Kon het toch niet laten
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ik kwam ook hierheen door de TT, de rechtvaardige ode aan Paxgod
Nu we toch allemaal aanwezig zijn laten we deze post gezamenlijk bespreken. Voor je het weet zet het onderling kwaad bloed zonder dat één van de partijen zijn eigen visie kan geven.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nickgod moet nog een beetje herstellen
Vandaag bracht hij ook niet gewenste
johannes_vermeer zal het enigszins oneens zijn met deze licht-negatieve post
Ik heb nog wel even gekeken vanavond maar toen was jij er niet geloof ikquote:Op maandag 3 maart 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel tegen, zeker gezien ik mijzelf al moest redden tussen users die ik amper kende. De aandachtsgeilheid sloeg toch weer toe.
Ik miste je wel hoor.
[..]
Ik moest Paxcon een hart onder de riem steken omtrent Groningen en gezien de TT dacht ik hier aan het juiste adres te zijn.
In KPD heb ik nog nooit iets geils kunnen ontdekkenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja. Jij gaat straks gewoon naar KPD en gaat dan fappen, viezerik.
Ik wel. Mijn aanwezigheid schijnt ook erg gemist te worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In KPD heb ik nog nooit iets geils kunnen ontdekken
Hoi Snow, sorry Snow. Het zal niet meer gebeuren Snow.quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In KPD heb ik nog nooit iets geils kunnen ontdekken
#neverforgetquote:Op maandag 3 maart 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn aanwezigheid schijnt ook erg gemist te worden.
[..]
Hoi Snow, sorry Snow. Het zal niet meer gebeuren Snow.
Missen ze je bijdragen on het 'heren laat je zien' topic?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn aanwezigheid schijnt ook erg gemist te worden.
[..]
Hoi Snow, sorry Snow. Het zal niet meer gebeuren Snow.
Jouw pesterijtjes kregen de SC zelfs gesloten. Als ik aan het dichten sla dan weet je dat het foute boel is.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
#neverforget
Ik eis een bos rozen en 10 kilo chocolade om goed te maken
Rezania kan bevestigen dat ik voornamelijk zeer getalenteerd was in het geven van complimentjes aan andere.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Missen ze je bijdragen on het 'heren laat je zien' topic?
Ik pest niet eensquote:Op maandag 3 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw pesterijtjes kregen de SC zelfs gesloten. Als ik aan het dichten sla dan weet je dat het foute boel is.
[..]
Rezania kan bevestigen dat ik voornamelijk zeer getalenteerd was in het geven van complimentjes aan andere.
Omdat de mannen die daar posten 50, ongewassen en gefrustreerd zijn. Beeld je in dat je op vrouwen valt en kijk dan in 'dames met een maatje meer'. Veel heter dan dat ga je niet vinden op het web.quote:
Wat lees ik nu LR? Pics in DM, ik heb wat gemist.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Missen ze je bijdragen on het 'heren laat je zien' topic?
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik pest niet eens! Dat er nou van die auti's rondlopen.
Begrijp ik het goed als ik zeg dat jij via fok seks probeert te regelen?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw pesterijtjes kregen de SC zelfs gesloten. Als ik aan het dichten sla dan weet je dat het foute boel is.
[..]
Rezania kan bevestigen dat ik voornamelijk zeer getalenteerd was in het geven van complimentjes aan andere.
Ik hoop het niet, anders ben ik niet erg succesvol te noemenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed als ik zeg dat jij via fok seks probeert te regelen?
Ik wil best nog eens terug gaan hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik vermaakte mij anders kostelijk. Het vervelende was alleen dat net toen ik opgang begon te komen het topic werd gesloten.
Zat ik daar met mijn goede intenties om te provoceren zonder deze kwijt te kunnen.
Pax is een schat, maar van voetbal heeft hij weinig verstand. (behalve zijn clubvoorkeur dan)quote:Op maandag 3 maart 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nu we toch allemaal aanwezig zijn laten we deze post gezamenlijk bespreken. Voor je het weet zet het onderling kwaad bloed zonder dat één van de partijen zijn eigen visie kan geven.
Misschien zijn ze ietwat homofoobquote:Op maandag 3 maart 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders ben ik niet erg succesvol te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat probeert hij. Allemaal nare, vuige dms met ongewenste foto'squote:Op maandag 3 maart 2014 01:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed als ik zeg dat jij via fok seks probeert te regelen?
Enkel privé in jouw geval. Ik wil wel je warme hand woelende door mijn haar ter compensatie.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat lees ik nu LR? Pics in DM, ik heb wat gemist.
Gezellig. Mocht het je een ban opleveren gaan we wel als vrienden uit elkaar toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil best nog eens terug gaan hoor
Ban interesseert me niet zoquote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel privé in jouw geval. Ik wil wel je warme hand woelende door mijn haar ter compensatie.
[..]
Gezellig. Mocht het je een ban opleveren gaan we wel als vrienden uit elkaar toch?
Dat was niet voor seks. Ik hoorde dat jij dingen makkelijk verspreid over heel FOK! en ik sta graag in het middelpunt.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, dat probeert hij. Allemaal nare, vuige dms met ongewenste foto's
Hoe vaak moet ik nog herhalen dat ik jouw foto bijzonder sexy vond?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders ben ik niet erg succesvol te noemen
Maar jij bent te hoog gegrepen voor mij. Dr. Hook zong al over de problemen van een relatie met een te knappe partner.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog herhalen dat ik jouw foto bijzonder sexy vond?
Vooral die trui.
Maar dat heb ik ook al gezegd.
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:38 schreef d4v1d het volgende:
Hey VA, al een nieuwe meid?PaardenmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jammer dat je niet in de spotlights stond nadat ik ze naar yvonne stuurdequote:Op maandag 3 maart 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was niet voor seks. Ik hoorde dat jij dingen makkelijk verspreid over heel FOK! en ik sta graag in het middelpunt.
We vinden wel een tussenwegquote:Op maandag 3 maart 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax is een schat, maar van voetbal heeft hij weinig verstand. (behalve zijn clubvoorkeur dan)
Nickgod
Ik had kunnen zweren dat hier twee seconden geleden nog een hele andere naam stond.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof dat een zekere user om aandacht smacht.
[..]
Maar jij bent te hoog gegrepen voor mij. Dr. Hook zong al over de problemen van een relatie met een te knappe partner.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat hij alleen jongens probeert te hosselenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, dat probeert hij. Allemaal nare, vuige dms met ongewenste foto's
Yvonne bezit al genoeg van mij en dat gaat verder dan enkel glitterplaatjesquote:Op maandag 3 maart 2014 01:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in de spotlights stond nadat ik ze naar yvonne stuurde
Ze heeft hele mooie lange benenquote:
De haarwoelmeet stond sowieso al op de planning. Ik gebruik beide handen en was je met Andrélon-shampoo voor slap en futloos haar bby.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel privé in jouw geval. Ik wil wel je warme hand woelende door mijn haar ter compensatie.
[..]
Gezellig. Mocht het je een ban opleveren gaan we wel als vrienden uit elkaar toch?
Primaquote:
Ik ben dan ook zéér mannelijkquote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat hij alleen jongens probeert te hosselen
Heb jij Littlerabbit ontmoet?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De haarwoelmeet stond sowieso al op de planning. Ik gebruik beide handen en was je met Andrélon-shampoo voor slap en futloos haar bby. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn ritme is zo fuckedquote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PrimaBeetje stoned, maar zo is de leef
Heel stiekem wel ja. Al is het wel correcter om "Naar aandacht smacht" te schrijven dus faalde opzichtig.quote:
Ik doe niet aan sekse. Ik ga enkel op de persoon af.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat hij alleen jongens probeert te hosselen
Ohquote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe geen concessies anders.
Maar paardenmeisjesquote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft hele mooie lange benenEn heerlijke billen door dat hobbelen
Nog niet, maar ik sluit niks uit voor de toekomst.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij Littlerabbit ontmoet?
Kijk er eens 5 seconden naarquote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je een mooie tijger als UI.
Rawr.
Dit is een prachtige benadering waar een ieder zich in zou moeten kunnen vinden.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel stiekem wel ja. Al is het wel correcter om "Naar aandacht smacht" te schrijven dus faalde opzichtig.
[..]
Ik doe niet aan sekse. Ik ga enkel op de persoon af.
Het was dan ook vrij sarcastischquote:Op maandag 3 maart 2014 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die dit met trots zegt
Ik ben meer van de panters. Bij voorkeur blonde panters met 2 katten, blond haar en een voorliefde voor mannen die Miguel heten.quote:
Ik ook niet. Dan loop ik rond met een enorme sjoelsteen in mijn broek.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik sluit niks uit voor de toekomst.
Reverse Cowgirl wordt wel leuker met iemand met ervaringquote:
Ik ben kanjerstoned en flipte even. Was dus een gifjequote:
Voor Nick ga ik door het vuur. Onze liefde is heter dan de zon.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Je bent wel erg halsstarrig
Als is dat wel mooi want dat toont wel je onvoorwaardelijke liefde voor Nick
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Reverse Cowgirl wordt wel leuker met iemand met ervaring
Ik sta boven de kortzichtige en discriminerende maatschappij. Dat ik intens kan genieten van het mannelijke lichaam van een Daley Blind staat volledig los van mijn geaardheid. Het is enkel een gevoel van acceptatie. Het accepteren van al het natuurlijk schoon op deze wereld.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is een prachtige benadering waar een ieder zich in zou moeten kunnen vinden.
De maatschappij is er echter nog niet klaar voor.
Ik hield het gisteren tot half 6 's ochtends vol en ik was niet echt moequote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond je stevige, Arische kaaklijn anders woest opwindend.
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta boven de kortzichtige en discriminerende maatschappij. Dat ik intens kan genieten van het mannelijke lichaam van een Daley Blind staat volledig los van mijn geaardheid. Het is enkel een gevoel van acceptatie. De accepteren van al het natuurlijk schoon op deze wereld.
Ik lag er om half 7 inquote:Op maandag 3 maart 2014 01:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hield het gisteren tot half 6 's ochtends vol en ik was niet echt moe. Nu lichte koppijn maar ga zo wel slapen want morgen wordt het ook zo laat
Ik ben er nog hoor :$:$quote:Op maandag 3 maart 2014 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lag er om half 7 in
Succes me je hoofd en weltrusten
Prachtig verwoordquote:Op maandag 3 maart 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta boven de kortzichtige en discriminerende maatschappij. Dat ik intens kan genieten van het mannelijke lichaam van een Daley Blind staat volledig los van mijn geaardheid. Het is enkel een gevoel van acceptatie. De accepteren van al het natuurlijk schoon op deze wereld.
Dit zijn modellen van universa op schaal, dat kleine stipje links zijn wij.quote:
Blonde panters met blond haar. Jammer dat Sherlock zulke omschrijvingen nog niet oppikt, ik zou toch haast denken dat dit over mij gaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van de panters. Bij voorkeur blonde panters met 2 katten, blond haar en een voorliefde voor mannen die Miguel heten.
Ach, gelukkig sleep je niemand mee het slechte ritme in.quote:
Ik zwaaide zonet, zag je het op de foto?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit zijn modellen van universa op schaal, dat kleine stipje links zijn wij.
Dat is geheel vrijwilligquote:Op maandag 3 maart 2014 01:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Blonde panters met blond haar. Jammer dat Sherlock zulke omschrijvingen nog niet oppikt, ik zou toch haast denken dat dit over mij gaat.
[..]
Ach, gelukkig sleep je niemand mee het slechte ritme in.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh ja. Ik vind dat hele heelal maar een bijzonder gebeurenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit zijn modellen van universa op schaal, dat kleine stipje links zijn wij.
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 01:53 schreef d4v1d het volgende:
kom curvefever snow.
Als anderen ook willen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja. Ik vind dat hele heelal maar een bijzonder gebeuren
quote:
Ik kom sowieso wel even (ALS je met mij wil tenminste). Ik heb nog wat goed te maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:53 schreef d4v1d het volgende:
kom curvefever snow.
Als anderen ook willen.
Wij in Groningen houden ons meer met gasbellen bezig.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
welke roomquote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kom sowieso wel even (ALS je met mij wil tenminste). Ik heb nog wat goed te maken.
nickiminaj, aad300, komen jullie ook?
Ik wilde 3 uur geleden al in bed liggen gezien mijn eerdere korte nacht...quote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kom sowieso wel even (ALS je met mij wil tenminste). Ik heb nog wat goed te maken.
nickiminaj, aad300, komen jullie ook?
Eentje is ook genoeg voor mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde 3 uur geleden al in bed liggen gezien mijn eerdere korte nacht...
Oké, één potje dan
David heeft er wel één denk ik.quote:
Zo is datquote:Op maandag 3 maart 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in Groningen houden ons meer met gasbellen bezig.
Het universum is fantastisch.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onze onderlinge band kwam snel. Het verleden werd snel vergeten, maar nu is het tijd om elkaar weer los te laten zodat wij het moment extra kunnen koesteren als onze wegen elkander weer kruizen.quote:
Nu nog niks in ieder gevalquote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eentje is ook genoeg voor mij.
[..]
David heeft er wel één denk ik.
Misschien is FOK! het voorbestemde vehikel, wachtende op jullie ontmoeting. Verlaten zou waanzin zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze onderlinge band kwam snel. Het verleden werd snel vergeten, maar nu is het tijd om elkaar weer los te laten zodat wij het moment extra kunnen koesteren als onze wegen elkander weer treffen.
Nou nou nouquote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het universum is fantastisch.Behalve wij, wij zijn kut.
Je kent de Big Bang Theory toch wel?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou nou
Maar waar is het begonnen. Is die vraag al eens door de wetenschap beantwoord?
Meestal stel ik mezelf s nachts levensvragen
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze onderlinge band kwam snel. Het verleden werd snel vergeten, maar nu is het tijd om elkaar weer los te laten zodat wij het moment extra kunnen koesteren als onze wegen elkander weer kruizen.
[..]
Nu nog niks in ieder geval
Uh nouja een beetjequote:
Ik begon al te wennen aan jouw aanwezigheid in mijn leven. Mijn leven was grijs totdat ik jou leerde kennen, nu is het alle kleuren van de regenboogquote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze onderlinge band kwam snel. Het verleden werd snel vergeten, maar nu is het tijd om elkaar weer los te laten zodat wij het moment extra kunnen koesteren als onze wegen elkander weer kruizen.
Maar als onze ontmoeting is voltooid heeft FOK! an sich nog wel nut dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is FOK! het voorbestemde vehikel, wachtende op jullie ontmoeting. Verlaten zou waanzin zijn.
Ik zit te wachten op mijn kamer, niemand komt binnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik curve fever opgestart. is er niemand.
Baalmoment zeg.
Ehhh, ja, lang verhaal, wel interessant imo.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh nouja een beetje
Maar waar komen die meteorieten enzo vandaan
Ik ben maar een simpel rechtencursist
Zonder Fok, was ik een tijdje geleden niet in staat om iemand gewoon uit te lachen als die me probeerde te beledigenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als onze ontmoeting is voltooid heeft FOK! an sich nog wel nut dan?
Is het dan niet juist egoïstisch om van elkaar te genieten wetende vele users hun favoriete medium te ontnemen?
Ik ben om. Laat iedereen maar stikken. Het is jij die ik nodig heb, het zijn jouw posts die mijn leven weer zin gaven.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik begon al te wennen aan jouw aanwezigheid in mijn leven. Mijn leven was grijs totdat ik jou leerde kennen, nu is het alle kleuren van de regenboog
password? Ja tog geef dan goddfefedommequote:Op maandag 3 maart 2014 02:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op mijn kamer, niemand komt binnen.
Dat beest loopt scheef voor zijn tweede levensjaar.quote:
Oh ja dat kan ik nu niet kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ehhh, ja, lang verhaal, wel interessant imo.
Jullie moeten nu jullie opofferen door jullie lotsbestemmingen aan elkaar te verbinden.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als onze ontmoeting is voltooid heeft FOK! an sich nog wel nut dan?
Is het dan niet juist egoïstisch om van elkaar te genieten wetende vele users hun favoriete medium te ontnemen?
Wel doen hè.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik nu niet kijken
Ik probeer het te onthouden voor morgen
Hoezoquote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat beest loopt scheef voor zijn tweede levensjaar.
Corkys zijn op zichzelf ook al door gefokte misbaksels. Lieve kop en schattige oren of niet, die potenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat beest loopt scheef voor zijn tweede levensjaar.
Volgens mij ben je helemaal niet zo gek, leugenaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zonder Fok, was ik een tijdje geleden niet in staat om iemand gewoon uit te lachen als die me probeerde te beledigen
Husky's hebben al vaak heupproblemen, zit in hun DNA, en bij deze kruisingen zijn de problemen extra groot zeggen ze.quote:
Ik zie niet eens een room die FOK heet aapquote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef Rodawa het volgende:
tong80 zoals altijd, dat moet je nu wel weten nicki.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Corkys zijn op zichzelf ook al door gefokte misbaksels. Lieve kop en schattige oren of niet, die poten
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet zo gek, leugenaar.
Ohquote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Husky's hebben al vaak heupproblemen, zit in hun DNA, en bij deze kruisingen zijn de problemen extra groot zeggen ze.
Staat waarschijnlijk op Amurica in plaats van Europe.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie niet eens een room die FOK heet aap
Wow.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie moeten nu jullie opofferen door jullie lotsbestemmingen aan elkaar te verbinden.
Alleen dan kan FOK! voort blijven bestaan.
FOK! Bawls heet het lutser, zoveel rooms zijn er niet eens. Misschien een idee om naar de Europese servers te komen?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie niet eens een room die FOK heet aap
Een Sint Bernard heeft daar ook last van.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Husky's hebben al vaak heupproblemen, zit in hun DNA, en bij deze kruisingen zijn de problemen extra groot zeggen ze.
Oh, littlerabbit, wat romantischquote:Op maandag 3 maart 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben om. Laat iedereen maar stikken. Het is jij die ik nodig heb, het zijn jouw posts die mijn leven weer zin gaven.
Snowbells, wil je met mij midgetgolfen.
Inderdaad. Al die doorfokking tegenwoordig.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Corkys zijn op zichzelf ook al door gefokte misbaksels. Lieve kop en schattige oren of niet, die poten
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet zo gek, leugenaar.
Rodawa klinkt behoorlijk aziatischquote:Op maandag 3 maart 2014 02:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
FOK! Bawls heet het lutser, zoveel rooms zijn er niet eens. Misschien een idee om naar de Europese servers te komen? [ afbeelding ]
Ik vind zulke kruisingen zo sneuquote:
Ja, hebben een heleboel honden last van. Ga bijvoorbeeld maar eens Duitse Herders van vroeger en nu met elkaar vergelijken, lijken totaal niet op elkaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een Sint Bernard heeft daar ook last van.
Zijn die trouwens te veel doorgefokt , of is het altijd al zo geweest?
Ik heb wel eens vernomen dat jij heel slecht met mensen kan omgaan, maar des te beter met hondjesquote:Op maandag 3 maart 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd van hondjes, ik ben gek op hondjes.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:12 schreef Paxcon het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, ik ga nu toch echt proberen in slaap te vallen
Ik wens jullie nog een fijne avond, prachtige mensen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:12 schreef Paxcon het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, ik ga nu toch echt proberen in slaap te vallen
Ik wens jullie nog een fijne avond, prachtige mensen.
Chihauhau's hebben een openschedel. Druk je op de verkeerde plek en ze zijn doodquote:Op maandag 3 maart 2014 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die doorfokking tegenwoordig.Alleen maar omdat mensen een zo klein mogelijk hond willen hebben. Ook al bij Chihauhau's, die ogen komen bijna de kassen uitzetten.
![]()
Kan ik echt fucking pissig om worden.
Dit is nu al de moeite nacht van mijn FOK!-bestaan. Wat hebben wij ons vergist in elkaar. De onwetendheid had ons bijna iets prachtigs onthouden.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh, littlerabbit, wat romantisch. Natuurlijk wil ik dat. I do!
Die ommekeer is overigens al wel jaren terug ingezet met het terugfokken. Al kwam dat voornamelijk omdat Duitse herders onvoorspelbaar en daarmee vals werden.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hebben een heleboel honden last van. Ga bijvoorbeeld maar eens Duitse Herders van vroeger en nu met elkaar vergelijken, lijken totaal niet op elkaar.
Oh, gelukkig maar dan. Zou zonde zijn als zo'n mooi ras ten onder gaat aan allerlei kwaaltjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Genieten is nog zacht uitgedrukt. Deze overweldigende ervaring zal genoeg inspiratie opleveren voor nog zeker 5 studioalbums. De disstracks jegens Alba staan ook al op het programma.
[..]
Die ommekeer is overigens al wel jaren terug ingezet met het terugfokken. Al kwam dat voornamelijk omdat Duitse herders onvoorspelbaar en daarmee vals werden.
Zoals jezelf al stelde. De mensheid is grotendeels verdorven en niks is zo lekker om hierop te kankeren.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar dan. Zou zonde zijn als zo'n mooi ras ten onder gaat aan allerlei kwaaltjes.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal mij ook even aan de lokale gewoontes houden
![]()
Hoop dat dit willekeurig genoeg was.
Hallo sjoelkoningin Liesje. Hoe staat het leven ervoor ondanks alle opstandige kinderen om je heen.quote:
Ik moest even denken wie er ook alweer bij deze username hoorde maar ik weet het alweer. Hoi schone jonge man, met mij gaat het goed en met jou?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo sjoelkoningin Liesje. Hoe staat het leven ervoor ondanks alle opstandige kinderen om je heen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest even denken wie er ook alweer bij deze username hoorde maar ik weet het alweer. Hoi schone jonge man, met mij gaat het goed en met jou?
Ik helemaal voor 1 minuut naar de andere kant van het station...
Niks hoerigs aan. Ik doe alles gepassioneerd en gratis.quote:
In mijn herinnering ging die van mij eerder. Of nee, die van jou ging terwijl ik naar die van mij liep en je zou nog zwaaien.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het was een abrupt afscheid maar een nodig kwaad gezien mijn nog te pakken trein. Wellicht komt er ooit een ronde twee, met meer tand oplossend zoete shotjes.
[..]
Niks hoerigs aan. Ik doe alles gepassioneerd en gratis.
Ooooooooh is die weer online? De link is heel lang dood geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef d4v1d het volgende:
Liejse, dat ding in jouw sig.
[ afbeelding ]
Wat?![]()
Ik moet zeggen dat ik zelf ook steeds meer smacht naar zo'n zwoel sjoelavondje.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het was een abrupt afscheid maar een nodig kwaad gezien mijn nog te pakken trein. Wellicht komt er ooit een ronde twee, met meer tand oplossend zoete shotjes.
[..]
Niks hoerigs aan. Ik doe alles gepassioneerd en gratis.
Ja ik ben al doodquote:Op maandag 3 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooh is die weer online? De link is heel lang dood geweest.
No but a thin can.
Uit mijn hoofd.
Praktisch ja. Van Rotterdam naar Amsterdam voor een slaapplaats. Kom lekker tegen mij of Liesje aan liggenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf ook steeds meer smacht naar zo'n zwoel sjoelavondje.
Alleen is het geografisch onaantrekkelijk.
Anders blijf ik wel bij Karina slapen, rawr.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In mijn herinnering ging die van mij eerder. Of nee, die van jou ging terwijl ik naar die van mij liep en je zou nog zwaaien.
Limocello.
Doe eens een leuk historisch feitje?
Jij studeerde enkel in Delft toch?quote:
Ik ben een keer best ver gekomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef d4v1d het volgende:
Liejse, dat ding in jouw sig.
[ afbeelding ]
Wat?![]()
Wij kwamen op den duur (hele SC speelde het jaren terug) tot ergens in de 70, keer op keer opnieuw beginnen. Teennagels knippen lukte gewoon niet.quote:
Nee, ook in Leiden. 1 dag Leiden, 4 dagen Delft momenteel.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch ja. Van Rotterdam naar Amsterdam voor een slaapplaats. Kom lekker tegen mij of Liesje aan liggen
[..]
En leuke historische feitjes zijn zelden interessant. Met deze poging tot een diepgaande opmerking probeer ik te verbergen dat mijn hersenen al zo'n 3 uur geleden uitschakelde.
[..]
Jij studeerde enkel in Delft toch?
Dat aanbod zou ik niet afslaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch ja. Van Rotterdam naar Amsterdam voor een slaapplaats. Kom lekker tegen mij of Liesje aan liggen
[..]
En leuke historische feitjes zijn zelden interessant. Met deze poging tot een diepgaande opmerking probeer ik te verbergen dat mijn hersenen al zo'n 3 uur geleden uitschakelde.
[..]
Oi! Den Haag is ook om! Heel erg om.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb toen een keer een walkthrough gevonden op Youtube, maar aan het einde wordt het gewoon ziek.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij kwamen op den duur (hele SC speelde het jaren terug) tot ergens in de 70, keer op keer opnieuw beginnen. Teennagels knippen lukte gewoon niet.
Man wat heb ik dat veel gespeeld.
Dat laatste onderdeel was voor Rezania en dan blijft enkel mijn bed over Johannes, gezellig.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oi! Den Haag is ook om! Heel erg om.
Ik studeer niet in Delft? Ik heb niet gestudeerd?
Storend is dat inderdaad. Vooral als je tussen mensen zit die wel alle slagen, jaartallen en grappige bijkomstigheden weten op te dreunen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat aanbod zou ik niet afslaan.
En in mijn kennissenkring wordt ook vaak verwacht dat ik vele historische feitjes bij de hand heb.
Terwijl ik veel in huis heb, maar nou niet echt historische feitjes. Want de sappige kleine feitjes is wel het eerste wat uit de handboeken verdwijnt.
Maar dan voel ik me alsnog een faler.
Ja ik weet dat ze er zijn maar nog nooit gekeken. Dan is de lol er voor mij een beetje af. Maar voor Zelda heb ik hem wel eens gelezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer een walkthrough gevonden op Youtube, maar aan het einde wordt het gewoon ziek.
Dit heb ik wel uitgetypt bij de hand. De user KnutdeIJsbeer moet soms terug aan de grond gebracht worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
Oh.
Ik zie wat ik fout doe.
Ja maar dat feitje van laatst was wel leuk, at ze hun zieken over de stadsmuren katapulten.
Ik ga richting bedquote:In december 1937 vielen Japanse troepen de Chinese stad Nanking aan. Bommenwerpers doodden tienduizenden inwoners. Toen de Chinese soldaten zich overgaven, werden ze op tucks gezet en naar velden even buiten de stad vervoerd. Voor de Japanners was overgave ondenkbaar, een teken van lafheid en een schending van militaire erecodes.
Met grote minachting keken ze neer op deze Chinese soldaten, die het niet verdienden om te leven. Ze slachtten ze een voor een - 90000 in totaal - af. Om te harden in de oorlog, kregen jonge Japanse soldaten opdracht om de dode lichamen zoveel mogelijk te verminken. Foto's laten lachende soldaten zien met afgehakte hoofden als trofee. Filmbeelden tonen hoe soldaten bajonetoefeningen hielden op levende krijgsgevangenen.
De wreedheid van de Japanse soldaten richtte zich vervolgens op de burgerbevolking. Tienduizenden vrouwen werden verkracht. Willekeurige voorbijgangers werden op straat doodgeschoten. Winkeliers werden vermoord, hun winkels geplunderd en in brand gestoken. Huizenblokken werden afgesloten en in brand gestoken. Soldaten genoten bij het zien van bewoners die uit ramen sprongen. Buiten de stad ging het moorden door. Slachtoffers groeven kuilen en werden geexecuteerd. Soms werden ze leven begraven.
Aparte kuilen waren er voor afgehakte hoofden. In totaal werden tussen de 300 000 en 400 000 inwoners van Nanking vermoord.
Bij bepaalde levels was ik twintig keer dood gegaan ofzo, toen wilde ik gewoon weten hoe ik verder moest komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze er zijn maar nog nooit gekeken. Dan is de lol er voor mij een beetje af. Maar voor Zelda heb ik hem wel eens gelezen.
Vroeger had je die Waanzinnig om te weten boeken, als ik die weer eens zo lezen had ik genoeg om heel Groningen weken lang op zijn kop te zetten.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat laatste onderdeel was voor Rezania en dan blijft enkel mijn bed over Johannes, gezellig.
[..]
Storend is dat inderdaad. Vooral als je tussen mensen zit die wel alle slagen, jaartallen en grappige bijkomstigheden weten op te dreunen.
Autisten.
Is dat met de juiste antwoorden opschrijven zodat je er makkelijk doorheen kwam? Of steeds opnieuw en herinneren?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij kwamen op den duur (hele SC speelde het jaren terug) tot ergens in de 70, keer op keer opnieuw beginnen. Teennagels knippen lukte gewoon niet.
Man wat heb ik dat veel gespeeld.
Phoe!quote:Op maandag 3 maart 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heb ik wel uitgetypt bij de hand. De user KnutdeIJsbeer moet soms terug aan de grond gebracht worden.
Ik geloof alleen niet dat het heel leuk is.
[..]
Ik ga richting bedDag lieve, lieve usergenoten
De antwoorden herinner je wel. Ze zijn allemaal vrij duidelijk als je ze weet. Zal ik eens kijken hoe ver ik nog kom? Lang niet gespeeld!quote:Op maandag 3 maart 2014 02:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat met de juiste antwoorden opschrijven zodat je er makkelijk doorheen kwam? Of steeds opnieuw en herinneren?
Vrij logisch.. Kuchquote:Op maandag 3 maart 2014 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De antwoorden herinner je wel. Ze zijn allemaal vrij duidelijk als je ze weet. Zal ik eens kijken hoe ver ik nog kom? Lang niet gespeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |